6.06.2009

Mezuniyet Makyajımmmm

Makyajsız yüzümün fotoğrafı = )))



Fondöten ve pudramı sürdüm.


Ahanda böyle oldum ^_^



Inglot paletimdeki fotoğrafta görünen en açık rengi aplikatörüme aldım.



Bu rengi göz yuvarlağım hizasında göz kapağıma sürdüm.



Yine Inglot paletimdeki yeşil renkten aplikatörüme aldım.



Gözümün yarısından itibaren kuyruk kısmına kadar sürdüm.



Ardından siyah farımı yalnızca kuyruk kısmına sürdüm.



Inglot far fırçam ile dağıtıp şekillendirdim.



Sonuç böyle oldu...



Açılı fırçam ile siyah farımdan aldım.



Ve göz altıma uyguladım.



Ardından yeşil Inglot farımı açılı fırçama aldım.



Siyah farın üzerinden yeşil far ile geçtim.



Flormar ışıltılı fardan kullandım. Aplikatör ile göz pınarlarıma, fırça ile kaş altıma uyguladım.







Siyah göz kalemim ile göz içlerimi boyadım.



Takma kirpikleri taktım. Hayatımda ilk kez takma kirpik kullandım ve takması çok kolay geldi. Önce yapıştırıcısından sürdüm, ardından kirpik diplerimin biraz üstüne yapıştırdım. Benim yaptığım hata, yapıştırmaya göz pınarı tarafından başlamaktı. Siz siz olun yapıştırmaya kuyruk kısmından başlayın, yoksa benimki gibi eksik kalır = ))))



Max Factor False Lash Effect maskaramı sürdüm.



Ta taaaaa = )



Flormar Terracota allığımı uyguladım.





İşte makyajımın son haliiii = )


20 yorum :

  1. Çok güzel olmuş göz makyajın,gölgelemene falan bayıldım.Eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim. gerçekten çok güzel olmuş :) ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  3. adım adım çok güzel anlatmışsın teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  4. Waoww çok güzel olmuş! Özellikle de rimele bayıldım. "Ta taaa" yazdığın fotoda takma kirpik takmışsın sandım önce! Hemen bakmalıyım bu rimele :)

    YanıtlaSil
  5. Canım zaten onda takma kirpik takmıştım. Yani rimelin mahareti değil o, takma kirpiğin mahareti. Yanlış düşünmemişsin = )

    Beğenmenize sevindim, hepinize teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. kiyafetini de goreliimmm :)
    ellerine saglık :))

    YanıtlaSil
  8. Bayıldımmm çok güzel olmuş keşke bende yapabilsem... Denicem ama videoların çok yararlı benim gibiler için özellikle :))

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş. Takma kirpiğin marka-mpdeli nedir? hep denemek istemişimdir ama hangisini alacağımı hiç bilemedim.

    YanıtlaSil
  10. Burçak makyajda kullandığım takma kirpik Revlon, modeli Flirty. Ordan burdan şurdan isimli blogumda fotoğrafı vardı.

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler. Bloga baktım, gördüm. Revlon Türkiye'de satılmıyor diye biliyordum. İstanbul'da nereden bulabilirim acaba? Fikrin var mı? Ya da internette bir siteden sipariş edilebilir mi?

    YanıtlaSil
  12. Var canım olmaz mı. Ben İzmir'den aldım. Burada varsa İstanbul'da haydi haydi vardır. Büyük kozmetiklerde olabilir diye düşünüyorum. Ama tam bilgim yok.

    YanıtlaSil
  13. Bu makyajın öyle hoş olmuş ki eline sağlık... Gerçekten harika ...

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler canım beğenmene sevindim ^_^

    YanıtlaSil
  15. Renkleri fırçayla dağıtmakta bitiyor iş sanırım. Renkler birbirine çok iyi yedirilmiş, tümüyle hoş bir makyaj olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. çıtırtı9/9/09 23:44

    flormarın 5 li far setini ne kadara aldınız net sitesinden bakıtm 03 nolu farı çok hoş

    YanıtlaSil
  17. Çıtırtı ben o far setini 10tl gibi bir fiyata almıştım.

    YanıtlaSil
  18. tek kelimeyle çoooook güzel olmuşşş,bu arada makyajsızda çok güzelmişsin zaten ;)ben yeni incelemeye başladım bloğunu çok da beğendim, bilgilendirmelerin için thanks,Mine'nin dediği gibi fırçayla renkleri çok güzel birbirine yedirmişsin, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. max factor false lash masraayı yeni aldım ne güzel bir rimeldir bu böyle dedim sizn makyajınızı görünce. alalı 2 gün oluyor tgam sonuç alamıyorum diye üzülüyordum ki makyajızı gördüm. ben makyajsız denediğim için sanırım çok ahım şahım gelmedi gözüme.

    YanıtlaSil