25.10.2013

İngiltere Kozmetik Alışverişim {Video}


28 yorum :

  1. harika ürünler hepsini güzel günlerde kullan canım.revlon fondötenlere ve collection 2000 kapatıcıya yer verirsen çok sevinirim.video'yuda çok beğendim,kamera seni seviyor bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Revlon fondöten yazısı da bu hafta yayında olur diye umuyorum.

      Sil
  2. iğrenç olarak nitelendirdiğiniz ürünler arkadaşlarınıza mı hediye edersiniz? hiç hoş olmamış bu cümleniz...

    YanıtlaSil
  3. Evet çünkü bana iğrenç gelen yapıyı arkadaşım çok sevdi.

    YanıtlaSil
  4. 2009dan beri takip ediyorum seni sanki saçların git gide seyrekleşiyor, azalıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittikce de kilo alıyor. aşırı.

      Sil
    2. bende aynı seylerı dusundum kılo alınıyor saclar dökuluyor pahalı tuketıme merak artıyor küreselleşiyorunz tebrikler!

      Sil
    3. Leithy Cat, seni hariç tutarak iki arkadaşa sormak istiyorum : Hiçbir zaman sık saçlı olmadım zaten. Hayatımın hiçbir döneminde de çok zayıf olmadım. Bir hastalığım olmadığını nereden biliyorsunuz?

      Sil
  5. ben de bayramda NY'daydım ve RT fırçalar çok ucuzdu. İngiltere fiyatlarını merak ettim, Cloud10'deki fiyatlar mı yoksa farklı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah ! Hayallerimden biri... Cloud10 fiyatları ile aldım ben.

      Sil
  6. Harikasın çok güzel çekim olmuş ürünleri kullanda yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkça yorumlarımı yazmaya çalışıyorum. Sevgiler !

      Sil
  7. eos lar Türkiye de satılmıyor mu acaba ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram üzerinden satış yapan birkaç hesap gördüm diye hatırlıyorum. Detaylı bir liste hazırlamayı planlıyorum.

      Sil
  8. eos lar Türkiye de satılmıyor sanırım.. ona benzer önerebileceğiniz başka bir ürün var mı peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burt's Bees ve The Body Shop dudak ürünleri başarılıdır.

      Sil
  9. giderek eski samimiyetinizi kaybediyorsunuz!!

    YanıtlaSil
  10. türkiyede bulunamayacak ürünlerin videosu türk takipçiler için neden yapılırki gereksiz bi video birde gereksiz bir sürü ürün almışsınız birbirine benzer 4 tane fırça vs eminim elinizde zaten aynısıvardır bir sürü lipbalm bilmem ne gerek var fazla fazla fazla olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden biliyor musunuz? Çünkü bu blogu makyaja ilgisi olan pek çok bayan okuyor ve ben okunan kişi olarak daha fazla ürün tanıtmayı, yurtdışındaki ürünlerden de haberdar etmeyi görev biliyorum. Aldığım tüm ürünleri de kendi param ile aldım, kullanacak olan da benim. Size göre fazla olan, bana göre az olabilir. Bu yorum fazla oldu bence.

      Sil
  11. Ne kadar sanslisiniz yurt disindan gozunuz gore gore Alisveris guzel bir sey olsa Gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online alışverişten korkanlardanım. Bu yüzden göre göre almak çok iyi oldu gerçekten.

      Sil
  12. Ilk zamanki videolarinizdaki samimiyet sicaklik yerini egoya hirsa birakmis. Sirf bu yuzden sizi takibi biraktim umarim sonradan gorme olanlardan olmamissinizdir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum sizin fikriniz. Bana sadece güle güle demek düşer...

      Sil
  13. ya fırçaların fiyatları ne kadar? ve hangi ülkede ucuz ?

    YanıtlaSil
  14. Yurtdisi adresleri hakkinda lutfenn bilgi alabilirmiyim nerde neler var rica etsem hatta ozelden yazabilirmiyim bikac sorum olucak.

    YanıtlaSil
  15. Hacercim merhaba, valla ben seni başından beri çok severek izliyorum, çok samimi ve tatlısın :) aynen devam ;)
    Ben bir şey sormak istiyorum. çok makyajla alakalı değil ama, hatta hiç değil :) İngiltere'ye gittiğinde bi otelde mi kaldın, öyleyse nerde, memnun kaldın mı, yakınlığı, tavsiye eder misin gibi sorularr :) ha yok otelde kalmadıysan da canımız sağolsun :)

    YanıtlaSil
  16. Ingil tereye gidip Orda Alis veris Yapmak degil Orda laparoscopie
    Yapmaô.Harika olur

    YanıtlaSil