22.09.2014

Hediye Etkinliği {YSL, Chanel, Benefit, The Balm}

     Herkese merhaba,

     Youtube kanalımın 30.000 takipçiye ulaşmasının şerefine harika bir yarışma düzenledim.

     Kazanabileceğiniz ürünler;
  • YSL Kiss & Blush {3 numara}
  • Chanel oje {18 numara Rouge Noir}
  • Benefit PoreFessional Agent Zero Shine pudra {Yazısı burada}
  • Benefit They're Real rimel {Yazısı burada}
  • Benefit Creaseless Shadow {Birthday Suit}
  • The Balm Put a Lid On It far bazı



     Yarışmaya katılmak için Youtube kanalıma abone olup, yarışma videosunun altına herhangi bir yorum yazmanız yeterli. Buraya tıklayarak Youtube kanalıma abone olabilirsiniz.

     Herkese bol şans !

8 yorum :

  1. hacercim merhaba seni çok uzun süredir takip ediyorum gerçekten çok başarılısın :) hep böyle içten ve sıcak kanlı ol :) yarışmaya bende katıldım :) kıbrıstan sıkı bir takipcin var öpüldün xxx

    YanıtlaSil
  2. Makyaş tekniklerine bayılıyorum.tavsiyelerini mutlaka uyguluyorum

    YanıtlaSil
  3. Sürekli takip ederek yorumlarınızı dikkate alarak ürünlerimi seçmeye çalışıyorum.Çok güzel bir çekiliş olmuş.Dahada başarılı günlerin sizinle olması dileğimle. Duygu Kırkuşu

    YanıtlaSil
  4. Hacer abla ben eskiden takib ediyorum seni çoğu söylediklerın çok yardımcı oldu bana inşallah bu hedıyelerden bırıde benım llur you tubeda fatima ibrahimli olarak aboneyım😊

    YanıtlaSil
  5. merebalar, makyaja yeni başlayan biri olarak bunların bana uğur getireceğini düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Ne guzel video olmus emeginize saglik

    YanıtlaSil
  7. Slm video çok güzel olmuş katılıyorum çekilişe

    YanıtlaSil