8.06.2015

Benefit Kaş Barı Ziyaretim

     Herkese merhaba,

     Bugün İzmir Agora Alışveriş Merkezi'ndeki Sephora mağazasını ziyaret ettim. Uzun süredir gidenlerin methettiği Benefit Kaş Barı hizmetinden bugün ben de faydalandım.

     Mağazayı sabah arayarak randevumu aldım ve düştüm yollara... Agora AVM'ye metroyu kullanarak rahatça gidebilirsiniz.

     İlk olarak Benefit sorumlusu Burcu Hanım bana bir sağlık formu doldurttu. Söz konusu uygulamaların cildimde herhangi bir hassasiyet oluşturmaması adına bu form ve sorular önem taşıyormuş. Formu doldurduktan sonra imzaladım ve uygulamaya başladık.


 


     Öncelikle yüz şeklime uygun olacak kaş şeklini belirledik. Bunun için klasik kaş şekli belirleme yöntemini kullandık.

Fotoğraf kaynağı : https://goo.gl/u5GKld
     Sonrasında özellikle sol kaşımdaki açıklık için hem boyama hem bakım özelliği olan kürü uyguladık. Kür ince telli, tüy şeklindeki kaşları hem boyuyormuş hem de besleyip kalınlaşmasını, küsen bölgelerde de kaş çıkmasını sağlıyormuş. Bu bakımı yaptırmadan önce kına yaptırıp yaptırmadığım soruldu. Daha önce kına yaptırdığım ve alerjik reaksiyona sebep olmadığı için kürü endişesizce uyguladık. Önce kaş çevreme şeffaf bir krem sürüldü. Ardından da kaş rengime uygun olan bakım kürü kalınca kaşlarıma uygulandı. Biz bu esnada Periscope'ta çok eğlendik doğrusu :)


     Bakım kürü toplam 5 dakika kaşlarımda kaldı...


     Bu işlemin ardından kaşlarımdaki uzun teller makasla kesildi. Benefit'in özel ağdası ile kaşlarımdaki fazlalıklar temizlendi.


     Ağdanın sürülmediği hassas noktalarda ise cımbız yardımı ile kaşlarıma şekil verildi.


     Özellikle sol kaşımdaki boş bölgenin dolması için en az 3 kez kaş servisi almam gerekiyormuş. Benim kaşlarım batık şeklinde çıktığı, kalın ama seyrek olduğu için baş edilmesi çok zor maalesef. Umuyorum ilerleyen zamanlarda istediğimiz şekle girer. Önümüzdeki günlerde nasıl olacağını gözümüzde canlandırabilmek adına sol kaşı biraz daha kalın ve koyu renkte boyadık ki nereyi kalınlaştırmamız gerektiğini bilelim.

     Sonuca gelirsek... Sağ kaşımın şeklinden çok memnundum zaten. Sol kaşımdaki problemli bölgeyi düzelme yoluna girdik. Kaşlarımın alınmış hali şöyle oldu :


     Bir öncesi - sonrası fotoğrafı koymadan olmaz :)


     Benefit Kaş Bar servislerinin bulunduğu Sephora mağazaları şöyle :

  • İstanbul İstinye Park AVM Sephora
  • İstanbul Florya AVM Sephora
  • İstanbul Bakırköy Capacity AVM Sephora
  • İstanbul Akmerkez AVM Sephora
  • İstanbul Akasya AVM Sephora
  • İstanbul Palladium AVM Sephora
  • İstanbul Demirören AVM Sephora
  • Ankara Panora AVM Sephora
  • Ankara Tunalı Hilmi Sephora
  • Mersin Forum AVM Sephora
  • İzmir Agora AVM Sephora
     Kaş bar hizmetlerinden biri de taş ve kirpik takma işlemleri.


     Benefit Kaş Barı'nda verilen tüm hizmetler ve fiyatları ise şöyle :


     İlerleyen günlerde kaşlarımın son halini sizinle yeniden paylaşacağım.

     Agora Sephora'dan Burcu Hanım'a tekrar teşekkür ediyorum.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder