14.08.2015

Duru Fresh Sensations Duş Jelleri


     Merhabalar,

     Bu yazıda size kullanmaya başladığım yeni bir duş jelinden bahsedeceğim. Sizin de bildiğiniz gibi farklı markaların duş jellerini kullanmayı, yeni ürünleri denemeyi çok seviyorum.Duru markasının duş jellerini uzun süredir çok severek kullanırım. Gerek hoş kokuları, gerekse arındırıcı etkisi ile favori markalarımdan biridir. Duru'nun yeni çıkardığı Fresh Sensations duş jellerini de görünce merak edip kullanmaya başladım ve marka beni yine yanıltmadı.


     Bu sıcak yaz günlerinde bana en iyi gelen şey ılık, güzel bir duş. Her gün duş alan ve duş jeli kullanmayı çok seven biri olarak benim iyi bir duş jelinde aradığım bazı özellikler vardır. Bana göre iyi bir duş jeli;
·         İyi köpürmeli
·         Cildimi kurutmamalı/nemlendirmeli
·         Güzel kokmalı (bu çok önemli)
·         Durularken vücudumda yapışkan bir his bırakmamalı
·         Durulama sonrasında duş teknesinde renk/tanecik kalıntısı bırakmamalı
·         Duş sonrasında temizlik/ferahlık hissi devam etmeli.

Duru'nun duş jellerini de bu kriterlerim çerçevesinde değerlendireceğim.



     Duru Fresh Sensations serisinde ilgimi çeken ilk şey içinde bulunan küçük, renkli tanecikler oldu. Açıkçası bana kullandığım peeling'leri anımsattı :) Biliyorsunuz bazı peeling'lerin içinde bulunan tanecikler dağılır, bazılarında ise tanecikler yalnızca peeling etkisi içindir ve katı halde kalır. Duru'nun duş jellerindeki bu tanecikler kullanım sırasında dağılmadan kalıp duş jelinin arındırıcı etkisini kuvvetlendiriyor.



     Duru Fresh Sensations duş jellerinden Çiçek Tazeliği'ni bir süredir kullanıyorum. Az bir miktarı bile güzelce köpürüyor ve takviye yapmaya gerek kalmadan tüm vücudumu yıkayabiliyorum.  Bu benim için büyük bir bonus oldu çünkü köpürsün diye fazlaca ürün kullanmayı sevmiyorum.

      Çiçek Tazeliği'ni sevmemin en büyük sebebi kokusu oldu. Mum ve duş jeli söz konusu olduğunda koku benim için çok önemli. Kim güzel kokan bir duş almak istemez ki? Bu duş jelinin kokusu bence nergiz kokusuna çok benziyor. Farkettiğim bir detayı da paylaşmak istiyorum. Duş jelini lifime ilk döktüğümde kokusu o kadar da yoğun değilken, vücudumu yıkamaya başladığımda koku kendini belli etmeye başlıyor. Parfümlerin ana notası, alt notası gibi bu du jeli ile yıkanırken farklı ve taze bahar çiçeklerinin kokusunu aldım. Bu durum yıkanırken kendimi çok iyi hissetmemi sağlıyor. Kocaman bir artı !

     Durulanırken duş jeli vücudumdan kolayca temizlendi ve sonrasında vücudumda herhangi bir kuruluğa ya da yapış yapış hisse sebep olmadı. Bence bu dengeyi sağlayan bir duş jeli bulmak çok zor. Bravo Duru ! Vücudumun kirden, yağdan arındığını; güzel kokular ile yenilendiğini hissettim. Duş sonrasında da bu his devam etti. Duştan sonra tazelenme hissinin devam etmesi de büyük bir artıydı.



     Kısacası Duru Fresh Sensations benim iyi duş jeli kriterlerimi fazlası ile geçti. Fiyat / performans anlamında bence çok başarılı bir seri olmuş.

     Duru Fresh Sensations serisi üç duş jelinden oluşuyor :
  • Arındırıcı etkili, okyanus mineralleri içeren Okyanus Esintisi
  • Tazeleyici etkili, bahar çiçeği özleri içeren Çiçek Tazeliği
  • Canlandırıcı etkili, E vitamini ile zenginleştirilen Dağ Havası 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder