14.05.2009

Ayy bana bir şeyler oluyor...

Kızlar benim gibi makyajsız duramayan, rengarenk makyajlar yapan, o far senin bu far benim sürüp sürüştüren kız bir maskaraya mağlup oldu.


Olay maskara budur. Sevgili canım canım canım arkadaşım Hülya, bana bunu taa Münih'ten yolladı. Aslında kendisiyle internette tanıştık, gerçek bir tanışıklığımız yok. Ama o kadar sıcak bir ilişkimiz var ki bana bunları yolladı. Maskaramız
Max Factor False Lash Effect
. Ben önce kullandım ama beklentilerim hep orta karar bir maskara olmasından yanaydı.


Bir de kullandım ki ne göreyim (şok olmuş insan smili), yarabbimm benim dökülmüş kısalmış kipiklerim gitmiş, eski uzun ve dolgun kirpiklerim gelmiş. Bende bir şok, bir mutluluk anlatamam. O gün bu gündür kullandığım 2 makyaj malzemesi var. Birisi max factor rimelim, diğeri de allığım. Hülyacımm seni çok seviyorum. Aslında bana iyilik mi yaptın, kötülük mü anlamadım. Video bekleyen onca insan var, ben maskara sürmekten makyaj yapamıyorum ki, makyaj videosu ekleyeyim = ))
Daha sonra maskaralı fotoğraflarımı eklerim. Şimdilik bu kadar. Esen kalın efendim = ))



4 yorum :

  1. çoook merak ettim bu maskaranın etkisini, resimleri beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. daha önce paylaştın mı bilmiyorum hacercim ama maskaranın etkilerini bende görmek istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Ayyy simdide bana birseyler oluyor, bu yazini daha önce neden göremedim ben yaaaa, canim benim yaaaaa cok tsk ederim. Seni mutlu ettim ya bana yetiyor o senin o tatli yüzünden gülücüklerin hic eksik olmasin bitanem benim, iyi günlerde kullan eger hala daha kullaniyorsan bebegim, bende seni cok ama cok seviyorum, öptüm tatlim

    YanıtlaSil
  4. Hulişimm hala kullanıyorum ve eminim bittiğinde yine aynı maskaradan alacağım. Çok ama çok değerli bir hediye benim için ^3^

    Tıpkı senin gibi <3

    YanıtlaSil