3.05.2009

Sonunda yazmaya başladım...

2008 yılında Belçika'da aldığımız teknoloji dersinde blog yapmak zorunda olduğum için tanıştım Blogger ile. O zamandan beri yalnızca hocaların kontrol edeceğini bildiğim için İngilizce bazı eklemeler yaptım o kadar...

Gel zaman git zaman, blogları gezerken baktım o da ne !
Bir sürü İngilizce blog var makyaj ve güzellik adına, ama Türkçe blogların sayısı onların yanında solda 0...
Hakkını yemeyeyim kimsenin. Çok güzel Türkçe bloglar da var, hem de çok güzeller.

Günümüzde artık herkes yaşamını diğer insanlarla paylaşıyor internet aracılığı ile. E benim neyim eksik ???

Önce kendimi tanıtarak başlayayım.
İsmim Hacer. 22 yaşındayım. Ege Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği son sınıf öğrencisiyim. Mezun olmama 1 ay kaldı ^^,

Kendince makyajlar yapan, İzmir'deki imkanları değerlendirmeye çalışan, İzmir'e de M.a.c açılsın diye her gün dualar eden bir kızım işte = )

Modayı çok sıkı takip ettiğimi söyleyemem. Kendime has bir tarzım var diyelim.
O günkü ruh halime göre çok koyu, renkli, cıvıl cıvıl, sade, doğal... bin türlü makyaj yapabilirim. Makyaj yapacağım diye kahvaltı yapmadığım, derslere geç kaldığım çok olmuştur.

Çok kaliteli ürünlerim olmasa da piyasaya yeni çıkan ürünleri takip etmeye çalışıyorum. İzmir'deki en büyük nimetin Inglot olduğunu düşündüğümden, Inglot far paletimi elimden ve cebimden geldiğince doldurmaya çalışıyorum.

Hmm aklıma gelen bunlar şimdilik...
Umarım yazdıklarımı okuyan, bir slm yazmaktan çekinmeyen insanlarla güzel arkadaşlıklar kurarız.

Öpücükler
Hacer ^^,

3 yorum :

  1. böyle bir eksiklik vardı evet kesinlikle. daha geçen gün yine aklıma geldi. ya olsa da iki yeni şey öğrensem diye.
    haydi bakalım hayırlısı. ;)

    YanıtlaSil
  2. Canım benım blogunu sondan başa kadar okudum.. baktım... bilgilendim.. doyamadım...
    emeğine saglık...

    YanıtlaSil
  3. :) Ben de sondan başa geldim.Bugün itibariyle bitirdim.çok çok çok beğendim.Hiç makyaj yapan birisi değilim amaa blogunda Ufkum genişledi.Blog ne demek Onu bile bilmiyordum ki:) Kısacası idolüm oldun Hacer :))))

    YanıtlaSil