18.03.2010

Çakma Arap Makyajı...

DSC06304

DSC06310

DSC06319

14 yorum :

  1. anam bu çakmaysa ooooo :) mükemmel olmuş tatlım bayıldım bittim :) video da isteris:)

    YanıtlaSil
  2. ne çakması valla çok güzel olmuş benzemiş ben bunun az birazını yapsam göbek atıcam :))))
    çok beğendim perfect

    YanıtlaSil
  3. bence araplar gelsin makyaj öğrensin ne çakması süper alçakgönüllü aarkadaşım bnim :)

    YanıtlaSil
  4. Ay kalbime incek:D nasıl mükemmel bir makyajdır bu, renk geçişleri müthiş olmuş gerçekten çok başarılı (:
    Gözünü, kaşını, kirpiğini yiyim guduww^^, (açımda:p)

    YanıtlaSil
  5. Siyah göz kalemi olarak ne kullandın Hacercim? Çok iyi renk vermiş.

    YanıtlaSil
  6. thales, sağol canım = )

    Sochic, sen yap asıl hıh = )

    Nah a Perfect Day, guduww haha = ) sağol canım

    cecilia, utandırma beni kuzum = )sağol

    mughetto, Inglot jel eyeliner.ı göz altıma sürerken ondan geçti biraz. Üstüne de Esterel siyah göz kalemi sürdüm.

    YanıtlaSil
  7. canım eline sağlık, hafif makyajlarında da böyle koyu bir şekilde göz kalemi ile gözlerini çevrelemeni öneririm, çok yakışıyor

    YanıtlaSil
  8. çörekotu :))18/3/10 22:57

    harikaaaaa :)

    YanıtlaSil
  9. ne çakması yahu,daha da güzel olmuş!! yine döktürmüşsün vallahi ellerine sağlık hacercim şahane olmuş..

    YanıtlaSil
  10. oooo çakması böyleyse artık. Çok yakışmış ve çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  11. Bu kaş göze kömür sürsen yakışır yivrum =)
    çakması buysa, oricinalini düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Ne çakması şekercim bence gerçek olan seninki onlarınki çakma:) Süper olmuşşş

    YanıtlaSil
  13. gözleriniz o kadar güzel ki bence de ne sürseniz yakışıyor..muhteşem olmuş..

    YanıtlaSil
  14. Hacer her zamanki gibi süpersin.bi de takma kirpik takarak bi makyaj yapılışı gösterirmisin

    YanıtlaSil