29.09.2010

Sephora Alışverişi

Bu yazıda size son alışverişimden bahsedeceğim.
Bundan sonraki yazılar da sanıyorum ağırlıklı olarak ürün tanıtımları üzerine olacak.
Video çeker miyim, makyaj fotoğrafları ekler miyim bilemiyorum.
Elimdeki tüm ürünleri tek tek, ayrıntılı olarak anlatmayı planlıyorum.

Geçtiğimiz hafta içerisinde İzmir Alsancak Sephora mağazasına Fred Farrugia geldi.
Ve ben malesef işlerim dolayısı ile bu etkinliğe katılamadım.
Bundan dolayı derin bir üzüntü yaşıyor olsam da, Fred Farrugia'dan bir hatıra sahibi olmak beni biraz teselli etti.

DSC09008

Bunun yanı sıra uzun zamandır almayı planladığım nemlendiricimi aldım.
Yaşım ve cilt tipimi göz önünde bulundurarak Biotherm Aquasource Non-Stop nemlendirici ve göz çevresi kremini aldım.
Ayrıca yaklaşık 2 aydır hemen her gün severek kullandığım Lancome Effacernes'ten de bir adet edindim.

DSC09006

DSC09007

Lancome Bi-Facil ile yaşadığım aşka ara verdiren Sephora makyaj temizleyicinin küçük boyunu bitirdim. Yerine büyük boydan bir tane aldım. Çok severek kullanıyorum bu ürünü.

DSC09009

Tüm aldıklarımın ve diğer ürünlerimin ayrıntılı yazılarını, fiyatlarını, nerelerde bulabileceğinizi ve benim ürünler hakkındaki yorumlarımı daha sonraki yazılarda bulabilirsiniz.

Bu arada blogun temasını da değiştirdim.
Nasıl buldunuz ? Öneriler / eleştiriler neler ?




20 yorum :

  1. Tekrar hoşgeldin:) Sade bir tema, sade bir yazı.. Yeniden başlıyoruz bakalım:)

    YanıtlaSil
  2. hosgeldın tekrar donmene cok sevındım teman bnce boyle cok hoş olmuş...
    yenı yazılarını merakla beklıyorum,,,

    YanıtlaSil
  3. Hacercim hoşgeldin, geri dönmene çok sevindim. Blogun teması daha hoş olmuş eskisine göre,ama üstteki header biraz göz yoruyor gibi, sadece göz yerine ten makyajı yaptıgın fotoları da ekleyebilirsin belki.
    Welcome again:)

    YanıtlaSil
  4. alsancağa mı geldi? şaka gibi! hiç duymadımm..

    YanıtlaSil
  5. HOSGELDIIIIIIIIIIIIIN HACER ,9
    NE KADAR MUTLU OLDUM IYIKI VARSIN BE ;)
    SAKIN BIDAHA GIDIYORUM DEME ...

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin! eski temanı çok beğeniyordum, bloğun konseptine uygun ve dolu doluydu. bu gözüme çok sade ve boş geldi, sevmedim...

    YanıtlaSil
  7. Tekrardan hoşgeldin Hacer, aldıklarını güle güle kullan.

    Sephora makyaj temizleyicisini yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum ve de çok memnunum. Harika bir seçim yapmışsın canım.

    Blog hakkında görüşüme gelince, eskisinden oldukça sade olmuş. Çok göz yormuyor bence. Beğendim.

    YanıtlaSil
  8. iyi ki döndün:) eski teme daha şirindi bence ama olsun bu da güzel:) bu arada sephora göz temizleyicisini nasıl seviyorsun benim gözümü çok yakmıştı niveaya geçtim dee kurtuldum:)

    YanıtlaSil
  9. hacercim hepsi çok güzel seçimler yorumlarını bekliyoruz video resim eklemekte kararsız gibisin ama bence makyaj videosu olmasa bile en azından resimleri koymanı ben ve pek çok izleyicin ister muhtemelen sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldin Hacer
    geri döndün bizleri sevindirdin
    yeni blog teman çok güzel olmuş çok sade

    YanıtlaSil
  11. heeeyy:))
    yeni temayı çok sevdim, ferah ferah , pek hoş.

    YanıtlaSil
  12. Bence bu sade halitle blog teman kesinlikle çok daha kaliteli duruyor..

    YanıtlaSil
  13. iyi ki döndünnnn hoşgeldin
    yeni tema çok güzel bence..

    YanıtlaSil
  14. Ben senin yaklaşık 1 yıldır takipçinim.Döndüğüne çok sevindim.Bloğunun bu halini çok beğendim.Senden bol bol makyaj videoları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Seni tekrar yazarken görmek ve okumak çok güzel....... Sanki dieğr blog temasının daha bir sıcak havası vardı buda çok güzel ama.....

    YanıtlaSil
  16. tekrar dönmekle çok iyi yaptın..hoşgeldin..

    YanıtlaSil
  17. Hayat insanları her zaman bir yere itiyor vr hrp göğüslememiz gereken yeni sorunlarla başbaşa bırakıyor. Sen bütün güçlüklerin üstesinden gelebilecek kadar güçlüsün. Bunu unutma ...

    YanıtlaSil
  18. makaj temızleyıcının fiyatları ne kdr.

    YanıtlaSil
  19. Canımm anca aldım denedim şu sephore makyaj temizleyicisine çok memnun kaldım
    http://darkhighfashion.blogspot.com/2011/01/sephora-face.html

    Saolasın:)

    YanıtlaSil