7.12.2010

MAC Cosmetics - İzmir Mağazası

Sizinle bu haberi paylaşmak için uzun süredir beklemedeydim.
MAC İzmir mağazasının açılacağı yeri birkaç aydır biliyor, ancak yanlış bir bilgi vermemek adına markanın bir adım atmasını bekliyordum.
Bu akşam beklediğim adımın gerçekleştiğini gördüm.
Büyük bir sevinçle size İzmir MAC mağazası açılış haberini duyuruyorum...

DSC09611

Mağaza Alsancak'ta yer alıyor.
Tam yeri Mango ile Mango Outlet arasındaki sokakta, Gloria Jean's karşısında, Steve Madden'in iki yan mağazasında. Çalışmaların devam ettiğini gördüm.

Gelelim en çok merak edilen açılış tarihine...
Ekim'de açılacak dendi, Kasım'a ertelendi haberleri geldi...
Son aldığım duyumlara göre açılış tarihi 15 Ocak olarak belirlenmiş.
Mağazada çalışacak personelin seçimi de yapılmış.

Bildiğiniz gibi Sephora, Tekin Acar, Sevil Parfümeri, L'occitane gibi pek çok kozmetik mağazası Alsancak'ta birbiri ile çok yakın lokasyonlarda bulunuyor. Alsancak The Body Shop mağazasının açılışına da çok az kaldı.

İzmirli güzellik düşkünleri, mağaza açılışı ve MAC'in İzmir'deki geleceği ile ilgili ne düşünüyorsunuz ?