31.03.2011

Kahve tonları... {Video}


İyi seyirler...

26 yorum :

  1. Makyajini begendim:) Nude makyaj günlük kullanimda daha hos buluyorum..
    Yalniz Hacer'cim Exxxhibitionist Peacocky LE olmasi lazim degil mi? Videoda ChamPale demissinde..

    YanıtlaSil
  2. ÖzlemBLN31/3/11 10:38

    Tesekkürler Hacercim :)
    Cok güzel oldu sonuc yine, ayrica makyajsizde cok hossun :)

    bende kahve tonlari tercih ettigim zaman, daha sade bir ruj/lipgloss dan yanayim :)

    Benimde yasim artik 23 , ve kirisIkliklar gercekten kacinilmaz, insallah zamanla senin icin kirisIkliklara en etkili olan ürününde tanitirsin :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. makyajsız halin daha güzel desem bana darılır mısın yoksa hoşuna mi gider? :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım çok güzel olduuuu. Benim için çok faydalı oldu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. vıdeonu ozlemısım cok hos olmus benım tarzım zaten sanada cok yakısmıs canım denıcem bende ınglotun kahve tonu onerebılecegın farı varmı? tsk edewrım sımdıden.

    YanıtlaSil
  6. Çok doğal ve hoş olmuş tam benim tarzım,ellerine sağlık,çok sempatiksin bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. makyaj cok harika ellerine saglık özellikler kapatıcılar mükemmel yüzdeki güneş lekeleri için bildigin etkili bir ürün varmı cevaplarsan cok sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. rimel düşkünü biri olarak çok büyük hevesle aldığım ve beni hayal kırıklağına uğratan bir rimel:(

    YanıtlaSil
  9. Hacer ne olmuş sana çökmüşsün resmen.göz çevren çok kırışmış..dikkat..

    YanıtlaSil
  10. slm ınglot urunlerını bılıyorum ama pıgmentlerınden yok onerırmısın?

    YanıtlaSil
  11. makyajsız halin dha güzel gözkapaklarını koyuluktan çıkarıyorsun sonra yeni bir koyuluğa sokuyorsun günlük makyajınsa bu gerçekten makyajsız halin çok daha güzel dudaklarındaki renk sana gitmemiş halbuki sürmeden önce daha fresh gözüküyordun ve bence snakırmızı ruj çok yakışıyor. maskara topaklanma yapmış bence max factor false lash effecti denemelisin ya da esteenin titreşimli olanını. inan denemediğim rimel yok nerdeyse.

    YanıtlaSil
  12. slm.bloglara dns ayarlarının yapılıp giriliyor olmasını çok geç öğrendi.neyseki yetiştim...makyaj süper olmus ellerie ve emegine saglık...videoların devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. adsız, her dogal ınsan gıbı guldugumuzde mımık kırısıkları ortaya cıkar zaten...olmayanda botoxludur sasırdıgına gore sen olemısın?

    YanıtlaSil
  14. ınglot pıgmentın gece mavısı varmıs blogunda canım yenı gordum duralıne ılemı almak zorundayım yoksa tek toz seklınde kullanabılırmıyım?

    YanıtlaSil
  15. Kahve tonlarıyla yaptığın makyaj güzel olmuş benim sık yaptığım tonlardaki makyaj ztn.Ama eyeliner hafif kaldı az kalınlıkta daha güzel olur bence.Senin bi takipçin olarak bu videonu da beyendimm :)Ayrıca Saçlarında hoş bi hava katmış yüzüne

    YanıtlaSil
  16. neden hazcere yazılan birşeye yorum yapılıyor ben anlamıyorum bende şuan yoruma yorum yapmış oluyorum ne yazıkki ama rahat rahat yorum yapabilmek isterim birinin bana hayrola sen botokslu musun gibi bişiiler demesini istemem hiç hoş değil. hacer zaten uzun zamandır birsürü yorum alan ve cevaplayan biri artı istemediği yorumu da zaten göstermez neise ben yorumumu önceden yapmıştım zaten allahatn kırışık lafı etmemişim yoksa birileri acısını benden çıkarırmış.

    YanıtlaSil
  17. Video için teşekkürler sayende yine bi sürü şey öğrendik :)beğenmeyen izlemesin girmesin o zaman hacerin bloğuna! emeğe saygınızda yok bize bi şeyler öğretmek amacıyla zaman ayırıp video çekiyo yok kırışıklıkları yok bilmem ne. madem beğenmiyosun ve çok biliyosun otur bi gün kendin yap aynısını çok mu güzel ve becerikliymişsin görelim!!

    YanıtlaSil
  18. gerçekten sadece gözlerinin kenarında değil de yanağından aşağı çizgiler oluşmuş birde tavsiyem krem kullanmadan önce bir dermotoloğa git onlar bu işin doktoru sonuçta sana yaşına en uygun ürünleri verirler birde makyajsız daha güzelsin

    YanıtlaSil
  19. sevgi_sevgi6/4/11 15:46

    Çok teşekkürler. Yaptığınız makyajları ilgiyle izliyorum. Makyaj yapmanın inceliklerini sizin sayenizde öğreniyorum. Makyaj yine harika olmuş. Bazı arkadaşlar kırışıklıklarınızın olduğundan falan bahsetmişler nerde ben göremedim :))

    YanıtlaSil
  20. videon bana çok faydalı oluyor çok sağol.

    Ben her rimel sürüşümde illaki göz kapağıma bulaştırıyorum bir miktar.Yaptığım özenli göz makyajımda batmış oluyor haliyle,üzerinden yeniden far geçmek zorunda kalıyorum ve birkaç dakika sonra o far uçuyor ve rimelin kara lekesi ortaya çıkıyor.Bu benim beceriksizliğim mi acaba rimelin yüzünden mi hacercim.Mesela clinıque rimel dünya para illa bulaşıyor ama golden rose mavi rimelim bulaşmıyor.
    çook sağol şimdiden cvp için
    ayşe

    YanıtlaSil
  21. Hacerciğim kusura bakma ama ya kilo almışsın yada kırışıklıkların çoğalmış:(makyaj tekniğine,renk seçimine diyeck söz yok çok başarılısın ama makyajı biraz azaltmalısın sanki:)Öpüldün

    YanıtlaSil
  22. Hacer bile kırışıklıklarının olduğunu kabul ederken neden diğerleri savunmaya geçiyor anlamadım.Göz çevresi ve dudaklarının kenarlarında kırışıklıklar var çünkü çünkü çok fazla mimik kullanıyor konuşurken.Yaş olayına gelince 24 yaşında normal mi değil mi diye düşünürsek bu işler biraz da genetik.Kısacası olabilir yani ne olmuş.

    YanıtlaSil
  23. Evet hacer kabul edebilir ama başkalarının buna yorum yapmaya hakkı yok. Konumuz hacerin makyaj videosu kırışıklıkları kimseyi ilgilendirmez bi şeyleri burdan eleştirmek kolay tabi! Eminim hepiniz kusursuz mükemmel insanlarsınızdır.Hiçbiriniz blog açmaya bile cesaret edemicek insanlarsınız ama oturup klavyeyle oran böyle şuran şöyle diyebiliyosunuz SİZE NE! O HACERİN PROBLEMİ KİMSEYİ DE İLGİLENDİRMİYO İŞTE! BAŞKALARININ DERDİ SİZİ GERMESİN!

    YanıtlaSil
  24. benim için çok yararlı oldu güzel püff noktaları öğrendim emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  25. o rımelin markası neydi

    YanıtlaSil
  26. merhaba,günlük bir makyaj için çok fazla şey sürüyorsunuz cildinize bence ve 24 yaşında olduğunuzdan daha olgun duruyorsunuz(çok özür diliyorum incitmek için söylemiyorum)hergün bu kadar malzemeyle cildinize eziyet etmeyin lütfen allah sizi zaten o kadar güzel yaratmış ki kapatıcı bilmem ne hiç ihtiyacınız yok.makyaj yapmayın demiyorum tabikii yapın ...ancak bu kadar makyajı sizin gibi genç ve zaten güzel biri için çok fazla buldum...sizi incittiysem kusuruma bakmayın lütfen..

    YanıtlaSil