10.03.2011

Yeniler...

Şu sıralar aldığım makyaj malzemelerinden bahsediyorum.
Ayrıntılı yazılar için ise biraz daha üşengeç davranıyorum :)

Estee Lauder Pure Color Long Lasting Lipstick Palette
Bu tarz ürünlere bayılıyorum. Tek palet ile 8 farklı ruja sahip olabiliyorsunuz.
DSC00679


The Body Shop kenevir dudak bakım kremi
Havaların soğuması ile dudaklarım çok kuruyordu. Bu ürünü denedim ve çok memnun kaldım.
DSC00681


Clinique Chubby Stick {Firma tarafından gönderildi.}
Yine dudaklarımın nem ihtiyacını karşılayan, aynı zamanda da dudaklarımı renklendiren harika bir ürün
DSC00682


Sephora makyaj temizleme köpüğü
Yüz yıkama jelim bitmişti ve yerine temizleyici özelliği yüksek bir ürün arıyordum. Sephora'nın yeni serisinden makyaj temizleyici köpüğü ile tüm aradıklarımı buldum sanırım. Yüzümü yıkadıktan sonra makyaj kalıntısı kesinlikle yoktu.
DSC00684


KK Center takma kirpikler {Firma tarafından gönderildi.}
DSC00683



Siz son zamanlarda neler aldınız ?

6 yorum :

  1. güle güle kullan hepsi çok güzel :) bir de firma tarafından gönderildi yazmışsın ya, nasıl gönderdilerr?sen mi istedin?

    YanıtlaSil
  2. Takma kirpiklerden memnun musun degil misin hacercim?hepsini belirtmissin ama onu atlamissin.

    YanıtlaSil
  3. happysky, firma yetkilileri benimle iletişime geçip gönderdiler. Ben talepte bulunmadım.

    hulya, henüz kullanmadım kirpikleri o yüzden de yorum yazmadım.

    YanıtlaSil
  4. ben de kenevirli vücut kremini aldım o setin ve muhteşem! ama lip balm konusunda cocoa butterdan vazgeçmem, kenevirli pek hoş kokmuyor hem.

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım bugün sephorada satış görevlisi bu temizliyiciyi önerdi bana. nasıl memnun musun? birde tüm cilt tipleri içinmiş sanıyorum. sende kurutma yada tersi birşey yaptı mı?

    YanıtlaSil
  6. EL palette rujların isimleri yazıyor mu? Yazıyorsa üst sıra en sağ, alt sıra en sol ve üçüncünün isimlerini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil