16.04.2011

Inglot Free System Paletleri

İzmir Inglot mağazasındaydım.
Hala bilmeyenler için, Forum Bornova AVM, Park Bravo mağazası içinde yer alıyor.

Inglot'un tüm ürünlerini beğeniyorum, ancak favorim Jel eyeliner ve duraline.
Sonrasında ise Free System paletleri geliyor.
Bu yazıda sizlere Inglot'un Free System paletlerinden, fiyatlarından ve paletleri oluştururken kullanabileceğiniz ürünlerden bahsedeceğim.

Öncelikle Free System masasına şöyle bir göz atalım...
Ah ne olurdu bu masa benim odamda olsa...

Sonra yakından tek tek farlara, allıklara, pudralara, rujlara ve kaş ürünlerine bakalım...

Hepsine sahip olmak istediğim farlar...












Pudralar...
Allıklar...

Kaş farları, rujlar ve likit ürünler...

Peki bu ürünler ile hangi paletleri, kaç TL'ye oluşturabiliriz ?







Inglot'un pudra, jel eyeliner, birçok far, rimel, allık ve fırçasına sahibim. Hepsinden çok ama çok memnunum.
Sizin Inglot hakkında düşünceleriniz neler ?
Memnun kaldığınız / kalmadığınız ürünler hangileri ?
Bizimle paylaşın...

15 yorum :

  1. çok güzeller :) peki şuan jel eyelinerin ve kesik uçlu fırçasının fiyatı nedir örtmenim :)?

    YanıtlaSil
  2. çeyizime alıcaksın demi bi palet:D gelinin halasından bi adet inglot palet derler:D

    darkhighfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Inglot'un farları gerçekten güzel , duraline ürünü inanılmaz güzel bir ürün. fakat jel eyeliner'ı için aynı şeyi konuşamayacağım dark brown rengi çok güzel fakat aldıktan 10 gün sonra kuruma belirtileri gösterip ortadan ikiye çatladı. Ürünü aldığım forum İstanbul mağazasına götürdüm fakat ağzını açık bırakmışınız gibi şeyler söylenmeye başlandı. Ben çok ısrar edincede bu üründe genellikle bu problemi yaşadıklarını ve kullanıldığı için değişim yapılamayacağını söylediler. O yüzden ona verdiğim paraya acıdım. Aynısını MAC'te yaşamış olsaydım fişi ile birlikte sorun çıkarmadan değişim yaparlardı. Aynı zamanda ürün waterprof makyaj temizleyicisiyle bile çoooook zor çıkıyor ve kalıntı bırakıyor,çamur gibi. Eyeliner için bence MAC çok başarılı.

    YanıtlaSil
  4. 3lü ve 5li olanların fiyatları mıknatıslı paletler için de geçerli mi?

    YanıtlaSil
  5. inglot o magazanin icinde kaldikca ve calisanlarida musteriyi gec farketmedikce douglas daha cok musteri cekicektir beni cektigi gibi.Boyle bi musteri gecince azcik konussalar gidip douglas in elemanlarindan bi iki tebessum ,musteriyi cekme taktikleri ogrenseler ben de memnun kaldigim urunlerini yazabilirim:)

    Bahar

    YanıtlaSil
  6. Sel'cim bu fiyatlar far+palet fiyatları

    YanıtlaSil
  7. Ben de inglotun pek çok ürününden memnunum
    sanırım tek memnun kalmadığım krem pudrası gerçekten berbat

    YanıtlaSil
  8. inglotun tüm ürünleri muhteşem favorilerimi sorarsan farları , rujları , far bazı , makyaj bazı , göz altı kapatıcısı ve dipliner hepsini çok severek kullanıyorum ayrıca farların gramajları pek çok markaya göre daha fazla oldugundan sevdiğim rengi uzun zaman kullanabiliyorum park bravo kart sahiplerine zaman zaman uygulanan indirimler ürünleri daha cazip hale getiriyor Ankara'da Inglot ürünlerini Panora AVM, Armada AVM ve Kızılay YKM mağazasında bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  9. inglot candır kandır hayattır :)

    YanıtlaSil
  10. ben far bazından hiç memnun değilim :(demkkı göz yapısına göre değişiyo.bende hemen topaklanma yaptı.artdeco far bazını aldım 2 hafta kadar once tek kelımeyle harıka.ınglotun 4 allgına ve krem pudrasına sahıbım gerçekten güzeller.şimdi jel eyeliner ve pudrasını almayı dusunuyorum.bu arada mac ın jel eyelıner ı ile arasında fiyat olarak ne kadar fark var acaba??bilen arkdşlar varmı??

    YanıtlaSil
  11. farlar gerçekten çok güzelmiş. birkaç fırçasının fiyatını merak ediyorum kahve tonlarında yaptığın makyajda kullandığın ınglot 6SS 8OHP 7FS fırçaları,yanında farda alırsak daha uygun fiyata geliyor sanırım.Anneler gününde fırçalarda ayrı bir indirimin olup olmayacağı hakkında bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  12. fiyat/kalite oranı mac e göre daha iyi. 10lu paletim ve 2 fırçam var, farlarının pigmentasyonu, renk tonları, sürümü, gayet güzel. fırçaları ise gayet yumuşak, özellikle fırça ile ilgili birşey belirtmek istiyorum mac i severim ama astronomik fırça fiyatları ve inglot ile çok bir farkı olmaması hatta aynı fabrikada üretiliyor deniyor, inglot un fırçalarını kaliteli ve uygun fiyatlı kılıyor.çok memnunum elimdeki ürünlerden ben de:)

    YanıtlaSil
  13. İnglotun çook geniş ruj scalası var, bence en önce rujlara bakmalı :) Kalem rujlarla önce dudağı doldurupda benzer tonlu ruj sürünce dudaklar doğal olarak dolgun görünüyor, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  14. merhaba hacercim ben bornova forumda hiç inglot mağazası görmedim.watsons douglas,bodyshop var inan ki inglot u hiç görmedim.tam olarak nerde?

    YanıtlaSil
  15. şu posta kaç kez baktım bilmiyorum, bu cuma 5li far paleti yaptırmayı düşünüyorum ama 5li yuvarlar far paletiyle kare far paletinin fiyatı fark ediyor mu? yuvarlakları beğenmiyorum da ben, saçma gelebilir ama kareler daha güzel geliyor gözüme :))

    YanıtlaSil