22.04.2011

Yeniler...

Son alışverişlerim cilt bakımı ve kremler üzerine oldu.
Son videomda da gördüğünüz gibi, hem yaşımın ilerlemeye başlamasından, hem de şu sıralar çok kilo aldığımdan kırışıklıklarım artmaya başladı. Özellikle göz çevrem ve dudak kenarlarımda yoğun kırışıklıklar başladı.
Biotherm ve Rexaline nemlendiricilerim bitti. Estee Lauder Perfectly Clean tonik, Advanced Night Repair göz çevresi kremi ve Hydrationist nemlendiriciyi artık her gün düzenli olarak kullanmaya başladım...



Onların yanında Herborist maskeler...


Ve Erborian Yuza Sorbet nemlendiriciyi de kullanmaya başladım.

Siz günlük cilt bakımı rutininizde hangi ürünleri kullanıyorsunuz ?

13 yorum :

  1. canım ben sephora yüz köpüğü,toniği ve iki fazlı olan göz makyajı çıkarıcısını kullanıyorum temizliyici olarak. Krem olarakta chanel hydramax+active, göz için guerlain orchidee kullanıyorum, oldukça memnunum ;)

    YanıtlaSil
  2. Olay'in ürünlerini kullaniyorum. yaşım 27 ama cok şukür bir kirışık ya da leke yok. genetik özellik işte :)

    YanıtlaSil
  3. Zeyno
    Ben amwayin ballı sabununu kullanıyorum yüz temizliği için adının sabun olduguna bakmayın harika bı ürün .gece göz cevresi için sebamedin göz kremi ve ombianin gece kremi yüz için .ombiaya yeni başladım biraz cildi kuruttu galiba.estee lauder nasıl?aslında ben kremleri kafama göre almıyorum tüketici testlerine bakarak karar veriyorum ama genede cildimi kuruttu.32 yaşındayım karma cildim var ve oldukça hassas öyle her kremi kabul etmez

    YanıtlaSil
  4. md formulation ürünlerini kullanıyorum.hassas kırışıklık bakım seti olarak aldım.çok ama çok memnunum.kullanmaya bağladığımdan beri herkes yüzün aydınlanmış diyor ;)

    YanıtlaSil
  5. lancome yüz yıkama köpüğü,
    darphin göz kremi,lancome nemlendirici kullanıyorum,unutmaz isem de dr.murad toniğimi ,üşenmez isem gece yatmadan nemlendirici altına advanced night repair serum kullanıyorum.daha önce estee lauder nemlendirici kullanmıştım sen de sencronized göz kreminden almışsın memnun musun şimdilik bir dahakine almayı düşünüyorum da.ben özellikle yüz yıkama köpüğünden çok memnunum yüzümü kurutmuyor kadife gibi yumuşak oluyor.

    YanıtlaSil
  6. yuz temızleme olarak orıflame bıberıye ve yesıl cay ozlu ,tonık olarak oriflama hassas cıltler ıcın nemlendırıcı olarak bepanthen krem kullanıyorum bırde nacızhane tavsıyem olacak bence bu kadar fazla urunu karıstırma yuz bunları kusar gıbıme gelıyor hanı farklı marka benzer tarz urunler bence bır uzmanada danıs derım saglıgın acısından sen bılırsın yınede kendıne ıyı bak :)

    YanıtlaSil
  7. Pelin'cim, bir uzman tavsiyesi ile aldım bunları zaten. Teşekkürler hassasiyetin için.

    YanıtlaSil
  8. çok iyi yapmışsın canım.Benim yaşım 22 şimdilik kırışığım yok ama 25inden sonra illaki olcak:(sen kullandıktan sonra izlenimleri yazarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  9. erborian dan memnun musun hacerciğim ?

    YanıtlaSil
  10. hacercim merhaba..yaş 26 ama ben hala maalesef sivilce dertleriyle uğtaştığım için lrp effaclar yüz yıkama jeli ve dr'un verdiği sivilce kremlerini kullanıyorum..birde gözkremi olarak biotherm..ben bu herborist maske ve erborian yuza sorbet nemlendirici hakkında ayrıntılı bir yazı istiyorum zahmet olmazsa :)öpüyroum çook..sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  11. valla ben eczanelerde satılan ürünleri tercih ediyorum genelde cilt bakımında bioderma gibi cilt bakım ürünlerim bioderma markasına ait çok memnunum yaşım 34 olmasına rağmen çok detaylı kozmetik bakım ürünlerine cildi alıştırmak istemiyorum ayrıca gerekte duymuyorum o nedenle tercihim bioderma

    YanıtlaSil
  12. ayşeözge25/4/11 13:41

    cnm blogun tekrar açılmasına çok sevindim severek takip ediyorum paylaşımlarını yeni makyaj videoları paylaşmanı sabırsızlıkla bekliorum

    YanıtlaSil
  13. http://burcualver.blogspot.com/2011/03/gunluk-bakim-urunlerim.html

    hepsini yazdim:)

    YanıtlaSil