16.05.2011

♥ Bene Tint ♥

Benefit'in en sevdiğim ürün gruplarından biri High Beam, Moon Beam, Bene Tint, Posie Tint, Cha Cha Tint gibi minik şişedeki ürünleri...


Bene Tint ise Benefit Cosmetics'in en çok satan ürünleri arasında.

Kendisi aşağıda yer alan ödüllerin sahibi;
  • 2010 Top 25 Elle Beauty Hall of Fame -En İyi Yanak ve Dudak Ürünü
  • 2010 TotalBeauty.com Total Beauty Ödülleri - En İyi Aydınlatıcı / Çok Amaçlı Kullanım (Editörlerin Seçimi)
  • Real Simple Magazine   "can't-live-without-household-products all-of-fame  " Ödülü
  • Marie Claire's  "Hayatımızı Değiştiren En İyi 25 Ürün  " dalında "Pembe Yanak ve Dudaklar İçin Favori Ürün  "
  • 2008 Women's Health Beauty Awards -  "Beauty all-star: En İyi Yanak Rengi  "










Oldukça yoğun bir kırmızı, ancak dağıttığınız zaman çok hafif  bir pembelik kalıyor...




  • Dudaklarda ve yanaklarda kullanılabiliyor. Ben dudaklarımda kullanıyorum.
  • Ürün 12,5 ml çoook çok uzun süre kullanılabilir. Birkaç damlası fazlası ile yeterli oluyor çünkü.
  • Uçuk pembeden, kırmızıya kadar istediğiniz rengi elde edebilirsiniz. Ürünü ne kadar yoğun kullandığınıza bağlı.
  • İster kendi fırçası ile, isterseniz bir pamuklu çubuk ile kullanabilirsiniz.
  • Dudaklarda birkaç damla kullanmak yeterli oluyor. Çok canlı, pembe-kırmızı arası, dudağın kendi rengiymiş gibi doğal bir ton elde ediyorsunuz.
  • Ürünü çok beğenmemin iki nedeni var : Birincisi kokusu, misler gibi gül kokuyor... İkincisi ise kalıcılığı. Bütün gün yemek yesem de, çocuklarımı {öğrencilerimi}öpüp dursam da, bir şeyler içsem de, ne yaparsam yapayım ürünü tazeleme ihtiyacı duymuyorum.
  • Ürünü kullanırken dikkat edilmesi gereken tek nokta, hızlı olmak. Eğer yavaş davranırsanız, dağıtmakta zorlanabilirsiniz.
  • Açıkçası Bene Tint'i yanaklarımda kullanmaktan çekiniyorum. Yanaklarımda likit ürünler kullanmaktan hala korkar durumdayım çünkü = )
  • Beyaz tenli ve kumral tenli kişilere uygun bir ürün. Eğer esmerseniz, ürün kendini pek göstermeyecektir.
  • Fiyatı 89 TL. Sephora'da bulabilirsiniz.
Kısacası eğer dudaklarınızda kalıcı ve doğal bir ürün arayışındaysanız, yanaklarımı da hafif renklendireyim diyorsanız bu ürün tam size göre.

    9 yorum :

    1. süppeerrrr beyenedim fıyatı nedir hacercim?

      YanıtlaSil
    2. dudaklarda doğal ve kalıcı renk elde etmek için ideal görünüyor.

      YanıtlaSil
    3. bu ürünün youtubeda zenci bir model üzerinde denendiği bir videosu var-baya güzel belli oluyor:)

      YanıtlaSil
    4. ben bu ürünü geçen senelerde çok kullandım bir şişe bitirdim harika birşey gerçekten hemen yanaklarıma sürüp çıkıyodum çok doğal duruyor

      YanıtlaSil
    5. ben de hiç sevmeyenlerdenim..
      yanakta palyaçoya dönmek an meselesi.. dudakta ise kurutuyor üzerine hep balm geçmek gerek :S

      YanıtlaSil
    6. ben de hiç sevmeyenlerdenim..
      yanakta palyaçoya dönmek an meselesi.. dudakta ise kurutuyor üzerine hep balm geçmek gerek :S

      YanıtlaSil
    7. internette bu ürünü senin aldıgın fiyatın ceyregine satılıyor..

      YanıtlaSil
    8. body shopta da buna benzer bir ürün vardı sanırım, hem dudak hem yanakta kullanılabilen...

      yanakta az kullanıp, cimri davranınca sorun olmuyor, güzel de duruyor aslında...

      YanıtlaSil
    9. spordan sonraki o taze görünümü yakalayabilirmiyiz acaba bunla merak ettim:)

      http://darkhighfashion.blogspot.com/

      YanıtlaSil