10.03.2012

MAC - Yeni Koleksiyonlar

     MAC yepyeni 5 koleksiyon birden çıkarır da, ben durur muyum?
     Önce kendim, sonra sizler için bu güzellikleri inceleme altına aldım...

     Ancak kendimi o kadar kaptırdım ki, ayrıntılı fotoğraflar çekmedim.


     Koleksiyonlar;
  • Shop MAC Cook MAC
  • Vera
  • Chenman Love & Water
  • Too Supreme
  • Viva Glam

     Shop MAC koleksiyonu Kissable Lipcolor'ları ve rujları ile beni cezbetti. Tüm rujları alacağım diye girdiğim mağazadan, tek bir ruj alarak çıktım. Lipgloss ihtiyacım olmadığı için Kissable Lipcolor'lara pek yanaşmadım. Ancak siz güzel renk veren bir lipgloss arıyorsanız Kissable Lipcolor'ları kaçırmayın derim. Cremeblend allıklar ve far paletlerine de içim gitti; ancak ihtiyacım olmadığı için onlara da selam verip geçtim.
 



     Cook MAC koleksiyonunda ise oje kullananları 3 harika renk bekliyor! Ancak benim için koleksiyonun en ilgi çekici parçaları eyeliner'lar ve Tendertone Lipbalm'lar. Studio Careblend pudra da ihtiyacı olanların mutlaka bakması gereken bir ürün.


 

     Tendertone lipbalm'ları dudağıma sürdüğümde hafif bir yanma, sanki mentollü bir şey sürmüş gibi hissettim. Neredeyse hiç renk vermeyen, ama ışıltısı harika olan bu ürünlerden Purring'i denedim ve sizin için fotoğrafladım.

 



     Too Supreme koleksiyonu 13 Sheen Supreme Lipstick ve 11 Sheen Supreme Lipgloss'dan oluşuyor. Renkler çok çeşitli, yapılar harika...



     Chenman koleksiyonu ise aşk ve su, yin ve yang, pembe ile mavi teması ile yaratılmış. Daha fazla açıklamaya gerek yok sanırım = )








     Vera koleksiyonunu gördüğüm an kalemler dışında hiçbir ürünle ilgilenemedim. Hepsinin rengi harika, kalıcılıkları çok iyiydi.  Pearlmatte Face Powder'lar ise özellikle beyaz tenliler için harika iki allık !
 







  
     MAC'in sosyal sorumluluk projesi olan Viva Glam'in yeni yüzleri Nicki Minaj ve Ricky Martin olmuştu. Bu koleksiyondaki rujun rengi, Viva Glam koleksiyonları arasında en beğendiğim oldu. Ancak yüzüme gitmediği için almadım. Lip conditioner ise denemeye değer...
 


     Gelelim birkaç swatch'a...


     Shop MAC koleksiyonundan...
     Watch Me Simmer... 

     Runaway Red...

     Quick Sizzle...
   
  Makyajımda kullandığım ürünler;
  • MAC Prep+Prime Fortified Skin Enhancer
  • MAC MSF
  • Inglot AMC allık
  • Urban Decay Primer Potion
  • Fred Farrugia far paleti
  • EOS Lipbalm 
 

Sizler koleksiyonlardan neler aldınız / almayı düşünüyorsunuz ?
Ben aldıklarımı yarın paylaşacağım.

5 yorum :

  1. Harikasınııızzzz! Her zamanki gibi! :)
    Bu arada ben sadece Shop ve Cook MAC ile Vera geliyor sanıyordum ama Too Supreme ve Chenman e de çok sevindim şu an :) Haftaya inşallah alabilirim istediklerimi ve çıldırmam o kadar harika seçenekle karşılaşınca :)

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel post olmuş detaylı bilgi almış oldum yani gitmedende kafamda bazı alıcağım ürünlere kestire biliyorum bu ay ben kesin iflas edicem galiba çünkü bu kolleksiyonundan almak istediğim çok şey var

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Makyajınız ve kıyafetiniz çok hoş olmuş. Keşke sonuncu resmin köşesine bir nazar boncuğu koysaydınız. Ben en çok onu beğendim.
    Bir konuda ufak bir tavsiyede bulunmak isterim. Göz çevreniz icin gerek bakım, gerekse makyaj malzemelerinizi dikkatle sectiginize eminim; ama kaz ayagi bölgenizde bazi çizgiler -yaşınızı göz önüne alınca- dikkatimi çekti. Belki aklınıza gelmemiş olan bir konu, güneş gözlüğü kullanımının göz çevresi kırışıklıklarına etkisi. İzmir gibi güneşi bol olan bir yerde, kış aylarında bile güneş gözlüğü kullanmadığınızda gözlerinizi kısmak zorunda kalırsınız. Gözleri kısmak da çizgilerin yerleşmesine neden olacak en önemli hareket. Umarım bu konuya dikkat ediyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  4. quicksizzle ve watch me shimmerı çok begendim..evde çok ruj var ve daha yeni avon ruj aldım..tavsiye ederim şu reklamlardakinden aldım bana nemlendiriyor gibi geldi begendim:) bu arada bu rujlar ne kdr ayıtpr sorması:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Too Supreme Nisan ayında satışta olacakmış ben sizin posttan sonra almaya gittiğimde öğrendim:(Bilginize

    YanıtlaSil