26.07.2012

MAC Heavenly Creature Ganimetlerim

     MAC birkaç gün önce Heavenly Creature isminde bir koleksiyonu satışa çıkardı. Maalesef İzmir'de olmadığım için tüm ürünleri inceleme imkanım olmadı ancak daha önceden gözüme kestirdiğim ürünleri mağazaya sipariş verdim ve canım arkadaşım İlknur benim için ürünleri alıp, bana gönderdi. Ürünler az önce elime geçti, taze taze yazısını hazırlamak istedim.


     Önce biraz koleksiyondan bahsetmek istiyorum. Seride 9 tane mineralli far, 4 tane mineralli allık, 4 tane Mineralize Skin Finish Pudra, 5 ruj, 5 Cremesheen Glass parlatıcı, False Lash Mascara , 3 adet fırça ve uzun süredir beklediğim Volcanic Ash peeling bulunuyor.



      
     İyi ki mağazaya gidememişim diyorum, çünkü koleksiyonu ilk duyduğum ve görselleri ilk gördüğüm anda hepsini almak istedim. Ürünleri görmeden alışveriş yapmak durumunda olduğum için en beğendiklerimi seçtim ve aldım. 


     İşte koleksiyondan benim payıma düşenler...




     Bu yazıda yalnızca ürünlerin isimlerine, fiyatlarına ve yakından birer fotoğrafına yer vereceğim. Fotoğrafları tam boy görüntüleyerek ürünleri daha ayrıntılı inceleyebilirsiniz.

     Ürünler hakkında ayrıntılı yazılara daha sonra yer vereceğim. Neden diye sorarsanız, henüz ürünlere dokunmaya kıyamadım = ) Ben yeni aldığım kozmetik ürünleri uzunca bir süre elleyemez; sever, okşar, izler, gözüm doyduktan sonra kullanmaya başlarım. Sizde de var mı böyle bir durum ? 


     İlk olarak ciltteki ölü hücreleri temizleyerek tekrar derinlemesine nefes almasını sağlayan Volcanic Ash Exfoliator'dan başlamak istiyorum. Bir daha ne zaman satışa çıkar bilmediğim için yedekleyerek 2 tane aldım. Fiyatı 60 TL.


     Koleksiyondan bir allık, iki de far aldım.


     Allık tercihimi Solar Ray'den yana kullandım. İçinde hem mercan, hem altın tonlarını bulundurması nedeniyle beni en çok cezbeden o oldu. İnternetten swatch'ları incelediğimde de en hoşuma giden ton bu olmuştu. Fiyatı 62 TL.





     Gelelim farlara... Göz pınarımda ve canlı makyajlarda kullanmak için açık renk bir fara ihtiyacım vardı. Bu nedenle Invincible Light'ı aldım. Yanında da sırf onunla yapılan makyajlara hayran kaldığım ve ben de yapmak istediğim için Magnetic Attraction aldım. Altın, mercan, bordo renklerin uyumuna bayıldım ! Farların tanesi 59 TL.





 

      Rujların ve parlatıcıların hepsini çok beğendim ama tercihimi ilk anda gözüme takılan Cut A Caper'dan yana kullandım. Fiyatı 45 TL.



     Benim aldıklarım bunlar... 
     Siz koleksiyondan bir şey aldınız mı / almayı planlıyor musunuz ?


9 yorum :

  1. Tercihlerin hep çok güzel!
    Komik gelebilir ama o koyu tonda olan farı allık diye bile kullanırım gibi geldi ben alsam :))
    Rujun rengi de çok çok güzelmiş.

    Ben ne kadar beğenerek de alsam hiç bekleyemem hemen saldırır bakarım nasıl durduklarına. Senin de doymanı bekleyelim artık görmek için o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Allığın rengi ve göz pınarcıklarına kullanacağınız far cok hosuma gitti. Belki far veallığı deneyebilirim bu hafta sonu forumda olaağım umarım bana da birşeyler kalır. :)

    YanıtlaSil
  3. yeni bebeklerimi ben de kutularından çıkarmaya kıyamam ilk aldığımda :))) farların rengi çok güzel..makyajlarını da bekliyoruz..Sevgiler,
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. cut a caper da gözüm var :)

    YanıtlaSil
  5. açık renk olan far aydınlatıcı olarak kullanılabilir gibi geldi.

    hepsi çok güzel gözüküyor. bunlarla yapılan bir makyaj videosu çeksen datundan yenmez;)

    sevgiler

    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. evet makyaj videosu istiyoruz....

    YanıtlaSil
  7. cnm sen benim yüzümü biliyorsun sanırım yani bilmiyorsan da resmimi yollarım da bu aralar allık konusuna taktım şu maclere de bayıldım hangisinden tavsiye edersin:) öptüm

    YanıtlaSil
  8. MAC ürünlerini boykot ediyorum. Hayvanlar üzerinde deney yaptıkları için, bu katliama ortak olmak istemiyorum. O yüzden üzerinde mutlu tavşan logosu gördüğüm ürünleri kullanmaya çalışıyorum. Destekleyin, okuyun, inceleyin ama sessiz kalmayalım lütfen...

    YanıtlaSil