2.09.2012

Kuruyan Jel Eyeliner'ları Nasıl Kurtarmalı ?

     Göz makyajı yapmayı sevenlerdenseniz, jel eyeliner'ların büyüsüne kapılmışsınızdır... Sürümlerinin kolay oluşu, kalıcı olmaları, yoğun ve dramatik görünümleri ile benim her zaman kurtarıcım oldular.

     Söz konusu jel eyeliner olunca akla gelen ilk markalar;
  1. Inglot
  2. Mac
  3. Bobbi Brown
  4. Maybelline
  5. Essence,... oluyor.
      Uzun süredir Inglot'un siyah jel eyeliner'ını kullanıyorum. Çünkü çok net bir siyah ve inanılmaz kalıcı bir eyeliner. Akşam makyajımı temizlemek için waterproof makyaj temizleyici ile gözümü çıkarana kadar uğraşmam gerekiyor = ) İlk aldığımda sürümü çok kolaydı. Kullanırken kurumaması için hava ile temasını mümkün olduğunca kesmeye çalıştım. Örneğin fırçaya ürün aldığımda, şişeyi masaya ters çevirerek hava almasını önledim. Ancak buna rağmen zamanla kurumaya, kenarlarından çekmeye başladı. Aşağıdaki fotoğrafta kavanoz kenarlarında oluşan koca boşlukları görebilirsiniz.



     Bu kuruma tabi ki sürüşte zorluk çıkarmaya da başladı. Ne yapsam da eyeliner'ımı kurtarsam diye düşünürken, Inglot'un farları eyeliner olarak kullanmaya yarayan ürünü Duraline aklıma geldi. Siz Duraline yerine alkol de kullanabilirsiniz.

     Lazım olan malzemeler ;


     İlk olarak jel eyeliner kavanozuna azar azar Duraline damlatıyoruz. Benim eyeliner'ım çok kuruduğu için 15 damla Duraline kullandım.


     Bir kürdan yardımı ile Duraline ve eyeliner'ı karıştırıyoruz.


     Kavanoz kenarına bulaşan ürünü temizlemek için kulak temizleme çubuğu ve Sephora waterproof makyaj temizleyici yardımı ile ufak bir temizlik yaptım.


     Veee... Sonunda yepyeni gibi, yumuşacık ve kolay sürülen jel eyeliner'ıma kavuştum !


     Siz de kuruyan jel eyeliner'larınız için bu yöntemi kullanabilirsiniz. Çok yakında size kırılan ürünleri {far, aydınlatıcı, allık,...} nasıl onarabileceğimizden de bahsedeceğim.

Sevgiler,
Hacer