14.11.2013

Yüz Makyajı Fırçaları {Video}

21 yorum :

  1. Çok açıklayıcı bir video olmuş, her zamanki gibi..Çok teşekkürler, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. makyaj videosu çek artık lütfeeeennnn...

    YanıtlaSil
  3. Yine güzel bir video, teşekkürler :) sizi izlemekten hiçbir zaman bıkmayacağım sanırım, çok güzel bir üslubunuz var.. bir sonraki video cilt tiplerine göre nasıl fondötenler seçmeliyiz? bu konu üstüne olabilir.. daha önceki videolarınız dan birinde biraz bahsetmiştiniz ama biraz daha ayrıntılı olursa sevinirim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Yine güzel bir video, teşekkürler :) sizi izlemekten hiçbir zaman bıkmayacağım sanırım, çok güzel bir üslubunuz var.. bir sonraki video cilt tiplerine göre nasıl fondötenler seçmeliyiz? bu konu üstüne olabilir.. daha önceki videolarınız dan birinde biraz bahsetmiştiniz ama biraz daha ayrıntılı olursa sevinirim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Çok açıklayıcı bir video olmuş..Paylaşım için Teşekkürler..
    http://merveylemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Real Tecniques'in fırçalarını internet hariç nereden temin edebilirim?
    Satış yapan bazı yerler olduğunu duydum fakat tam bir bilgi alamadım.. bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RT Fırçaları buradan https://www.facebook.com/elif.isten.9?fref=ts ve buradan http://www.kozmela.com/Real-Techniques?gclid=CPLV-Y3s57oCFQdY3godJlUAgA temin edebilirsiniz

      Sil
  7. çok güzel bir video olmuş, keyifle izledim. Mac 163ten istiyorum , satılmaması çok üzücü :(

    YanıtlaSil
  8. günlük makyaj örneklerinden çekmenizi öneririm.

    YanıtlaSil
  9. hacercim avonun allık fırçasıydı demi o? bende de var bende cok memnunum hem uygun fiyatlı hem de güzel bi firça...bu arada flormarın fondöten fırçasını denedinmi? mac 187 ile karşılaştirırmısın dicem....ve birde mac 187 yi herkese tavsiye edermisin rahatlıkla ??

    YanıtlaSil
  10. Makyaj malzemelerini çantada taşımak icin kolay yöntem var mı hangilerini yanımıza almalıyız?

    YanıtlaSil
  11. Bence en iyi transparan pudra Rimmel'in Stay Matte Powder'ı renksiz olanı bir harika. Sonra gelen ise Esse'in All About Matt pudrası da iş görür:)

    YanıtlaSil
  12. Cok guzel bir video olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Cok guzel bir video olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Videolarda daha renkli makyajlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Yüzde olusan et benlerinden nasil kurtulabilirim? Lütfen yardım, illaki lazer mı gerekir?

    YanıtlaSil
  16. Hacercim saçlara bir çözüm bulmalısın!
    Öyle basık basık hiç hoş olmuyor, senin yüz tipin için en iyi model yoğun dalga, hacim!
    Kötü eleştiri yapmak için yazmıyorum gerçekten buna ihtiyacın olduğunu düşünüyorum.
    Bir bak istersen yıllar yıllar önce yaptığın videolardaki saçlarına. Çıtı pıtı çok hoş oluyor. Lütfen kızma ama seni erkenden olgun bir kadın modunda görmek istemeyiz:)

    YanıtlaSil
  17. Belirgin göz makyajı ile ilgili video yaparmısınız :)

    YanıtlaSil
  18. eyeliner sürmek için kolay bir yontem varmı birde hangi tip ve hangi marka eyeliner önerirsiniz ? :)

    YanıtlaSil
  19. cildim cok kuru ve sivi fondetenimi surdugumde kabuk gibi soyuluyor yuzumu cok puruzlu gosteriyor.. nerde hata yapiyorum ? nasil fondeten kulanmaliyim bi bilgi verirmsnz lutfen tskler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı olay bendede var biri cilt bakımına git demişti gittim yinede aynı

      Sil