3.12.2013

Kasım Ayı Favorilerim {Video}


7 yorum :

  1. Öncelikle merhaba Hacer :) Ben Ayça (bende İZMİRLİYİMMMMM) Benimde ufak tefek paylaşımlarım olacaktı tabi ki senin tecrübenle eş değer değil ama :) benim deneyimlerim ve doktorumun önerdiği önerilerden bahsetmek istiyorum.Ben Ukraynada yaşıyorum ve burada zaman doldurmak için kurslara gidiyorum.Öncelikle jel tırnak-akrilik ve takma tırnak eğitimi aldım ve şimdi de makyaj kursuna gidiyorum :) benim cildim biraz problemli (sivilce izlerim var) doktorum makyajı en iyi temizleyen ve cilde zarar vermeyen tek şeyin dalin bebe şampuanı olduğunu söyledi ve bende yaklaşık 6 aydır dalin bebe şampuanı kullanıyorum.İtiraf etmek gerekirse gerçekten çok güzel (biraz gerilme oluyor cildimde ama) nemlendirici sürdükten sonra hiçbir problem kalmıyor.Nemlendirici olarakta eczanelerde satılan sudo kremini kullanıyorum.Ama sadece gece yatarken kullanıyorum yani yüzüme sürdüğümüz zaman hiçbir şekilde güneş ışığı görmeyecek yüzümüz.Buarada senin de önerin üzerine İnglot tan bir kaç fırça aldım ve açıkcası umduğum gibi çıkmadı hepsi ama yine de aralarında çok güzeller var tabi ki :) ben sende olabileceğini düşünüyorum ama yine de yazmadan yapamayacağım çünkü ilk defa jel eyeliner kullandım ve çok hoşuma gitti onu da inglottan aldım.Tavsiyelerin için çok teşekkürler.Çünkü gerçekten çok net ve güzel anlatıyorsun.Rusyanında ürettiği ürünler çok güzel oluyor.Burada arkadaşlarımdan öğrendiğim çok şey oldu Rus Kızlarının neden ciltlerinin güzel olduğunu daha kolay anlıyorum artık.Bir ara isterseniz bunları da paylaşabilirim.Ukraynadan Sevgilerrrr :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayça merhaba,

      Ukrayna ve Rusya'da tırnak bakımına çok önem verildiğini biliyorum. Eğitimini almış olman ne güzel ! Sudo kremin methini çok uzun süredir duyuyorum, sen de söyledikten sonra daha da meraklandım. Paylaşacağın bilgileri duymayı çok isterim :) Uzak diyarlara sevgiler...

      Sil
  2. Ürünler yazmıyor mu ben mi göremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube'da videonun altındaki kutucuğa yazıyorum :)

      Sil
  3. Benim Kasım favorim kesinlikle Yves Roches nin yeni çıkan rimeli, özellikle hazneli fırçasına bayıldım!
    Sevgiler, Candan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Candan merhaba,

      Ben de çok merak ettim şimdi. Güle güle kullan :)

      Sil
  4. Merhaba, bir süredir sizi takip ediyorum, çoğu videonuzu beğenerek izledim ve tiryakisi oldum diyebilirim. Tabi izledikçe alışveriş isteğim arttı ve bu ay sürekli makyaj ürünü aldım. Bunların çoğunluğu günlük makyaj için oldu. Her gün işe giderken doğal ve sağlıklı olması açısından bb krem ve tarzı ürünler kullanmaya başladım. Fakat özel bir gün için hangi fondöten kullanılmalı karar veremedim. Özellikle fotoğraf çekimi yapılacak olanlarda güneş koruyuculu olmaması gerektiğini belirtmiştiniz. Mac in ürünleri çok güzel ama renk konusunda emin olamadığım o kadar para verip yanlış renk olmasını istemiyorum. Daha uygun fiyatlı olan öneriniz var mıdır? Ya da mac 'de danışarak alabilir miyim riskli mi :))

    YanıtlaSil