21.12.2013

Yılbaşı Makyajı {Video}



Videoda kullandığım ürünlere göz atmak ve indirimli alışveriş yapmak için : https://www.kozmela.com

Kullanılan ürünler :

  •  Laura Mercier Secret Finish Mattifying baz
  • Vichy Dermablend fondöten 
  • MAC Pro Sculpting Cream - Pure Sculpture kontür kremi 
  • The Balm Put a Lid On It göz makyajı bazı
  • Inglot Freedom System farları
  • Make Up Atelier Paris far {tester olduğu için numarası yazmıyor}
  • Bobbi Brown jel eyeliner
  • Revlon Wispy takma kirpikler
  • Golden Rose Cat's Eyes likit eyeliner
  • La Roche Posay Respectissime Densifying maskara
  • Collection Lasting Perfection kapatıcı
  • Inglot kaş farı
  • Burt's Bees lipbalm
  • Clinique Bottom Lash rimel
  • MAC Cream Color Base - Pearl
  • MAC Chez Chez Lame aydınlatıcı
  • MAC Cherry dudak kalemi
  • Alix Avien XXL Maxi Lips 804 numara

17 yorum :

  1. anlatımın süper.kırmızı biraz turuncuya kaçıyor gibi.sen daha iyi bilirsin ama daha kırmızı renk sana çok yakışır gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  2. Ben daha farklı bişeler beklemiştim açıkcası canımmm,, yılbaşına özel bişey olmamış.. seviyorum seni

    YanıtlaSil
  3. MAC Cream Color Base - Pearl bunun ne işe yaradıgını anlamadm keşke daha açklaycı olsaydı

    YanıtlaSil
  4. MAC Cream Color Base - Pearl ne oldgunu anlamadm keşke daha açklayıcı olsaydı

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş bayıldımm,kapatıcı gerçekten çok iyi

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş,özellkle kapatıcıya bayıldım..

    YanıtlaSil
  7. La Roche Posay Respectissime Densifying maskara kullanmışsın?bunun yazısını yazarmısın ben çok merak ediyorum ve bloglar arasında bu tarz ürünlerin yazısı yok gibi birşey.. en kısa zamanda yazmanı ümit ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. çok iyi anlatmışsın video da. güzel sade ve şık bi makyaj olmuş. öyle ne çok vamp ne gündelik. ama ben şuna inanıyorum sade ve şık olmak bi özgüven göstergesi çok baskın iddialı olmaktan ziyade bu tarz benim tercihim. ama biraz daha ışıltı için kıyafetin rengine göre ışıltılı bir uzun eyeliner yada daha parlak gloss olabilir belki.
    benim ettiğim La roche posay rimel. bu rimeli merak ediyorum performansı akması dökülmesi kıvırması hacim vermesi nasıl? bi taraftanda şimdi düşündüm de akma dökülme yapsa yılbaşı makyajında kullanmazdın dime ama alt kirpiklere neden bunu uygulamadın sorusu ile yeniden sorma ihtiyacı doğruyor :)))

    YanıtlaSil
  9. güzel kuzum cok yakısmıs cook tü tüüüü tütüüüüü

    YanıtlaSil
  10. Harika yazı teşekkürler. artık mineral ürünlere yönelmek lazım birazda. Ben bu konuda yazmaya başladım. mineral makyaj nedir yazımda bu konuya değindim. Bir bakıp düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş, diğer video dumanlı göz makyajı ağırlıklı olabilir yılbaşı için

    YanıtlaSil
  12. Slm bu urunle kuafor sayesinde tanistim lip ruj superdi simdide sizizn sayenizde maskaralariyle tanisirim umarim sevgiler iyi seneler 😊

    YanıtlaSil
  13. Merhaba :)
    Bence çok sade ve şık bir yılbaşı makyajı olmuş, ellerine sağlık ;) Ama Vichy Dermablend fondötenin yüzünü donuk gösterdiği kanaatindeyim, kapatıcılığının yüksek olması bir avantaj olabilir ama bana göre daha canlı daha sağlıklı gösteren bir fondöten ışıl ışıl bir gece için ideal olacaktır ;)
    Diğer yılbaşı makyajında bence herkesin yılbaşında kullanmak istediği ama palyaçoya dönme korkusuyla uzaklaştığı altın pırıltılı farlar kullanabilirsin ;)
    Videolarının hepsi harika, mutlu yıllar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Hacer Hanım.Benim size bir sorum olacaktı. Bildiğimiz gibi her ürünün bir kullanım süresi var örneğin maskara 6 ay diyoruz ama bozulmadığı sürece ben kullanmaya devam ediyorum.Bazısının 4 ayda bozulurken yapısı bazısının çok daha uzun süre dayanıyor.Merak ettiğim genel olarak kozmetik malzemelerini yapılarında bir bozulma olduğunu hissettiğimiz zamana kadar kullanmalımıyız yoksa atıyorum bir allıga kullanım suresı 1 sene denmışse o süreden sonra atmalımıyız ( malum bazıları gerçekten çok pahalı ve kullanım süresi dolduğunda yarısına bile ulaşamadıgım oluyor) .Siz genel olarak ne şekilde bir süre belirliyorsunuz tüm makyaj malzemelerinizde beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Kirmizi ruj kuyruklu eyeliner makyajindan gına geldi artik.

    YanıtlaSil
  16. Hiç yakışmamış çok yaşlı göstermiş. Çok abartı olmuş.

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş hayatımda gördüğüm en iyi makyaj.

    YanıtlaSil