9.07.2014

Ellis Faas Cosmetics Ürünleri {Hot Lips Ruj}

     Herkese yeniden merhaba,

     Bugün Ellis Faas ürünlerinden Hot Lips serisinin capcanlı pembesi L403 - Bright Fuchsia rengini ağırlıyoruz.

   
     Ellis Faas rujları 4 seriden oluşuyor :
  • Creamy Lips
  • Milky Lips
  • Glazed Lips
  • Hot Lips
      Bugün inceleyeceğimiz Hot Lips serisi oldukça kalıcı, dudakları kurutmayan, pigmentasyonu çok zengin bir seri olarak anlatılıyor. Bakalım gerçekten de öyleler mi?


      Ruj, diğer Ellis Faas ürünleri gibi kurşun tasarımlı bir görünüşe sahip. Kapağını açtığımızda bizi uygulama yapmayı kolaylaştıran süngerimsi aplikatör karşılıyor. 


     Aplikatörün yakından görünüşü böyle. Oldukça yumuşak, çok sık olmayan bir yapıya sahip. 


     Ürün içeriği şöyle :


     Yine diğer ürünler gibi uygulama yapmak için rujun arkasındaki bölmeyi çevirmek gerekiyor. İlk uygulama için yaklaşık 30 kez çevirdim. Sonrasında beni oldukça canlı bir pembe karşıladı. İlk uygulamayı bileğimde hafifçe yaptım.


     Rujun yapısı oldukça yumuşak ve pigmentliydi. Bileğimde resmen yağ gibi kaydı. Dudaktaki performansını merak edip hemen uygulamaya koyuldum.


     Ruj aplikatörü sayesinde dudağa çok kolay uygulanıyor. Aplikatör tüm dudağı kavrıyor ve boşluk kalmaksızın uygulama yapabiliyorsunuz. Ayrıca aplikatörün dış hattı ile dudak çevresine uygulama yapmak da çok kolay oluyor. Ekstra bir dudak fırçasına ihtiyaç kalmıyor. 

     Rujun oldukça pigmentli ve bereketli olduğunu özellikle belirtmek istiyorum. Küçücük bir miktar tüm dudağa yetiyor. Likit ruj kıvamındaki bu ürünün yapısı bana biraz Rimmel Apocalips'leri anımsattı. Kullananlar bilir, Apocalips'ler çok ağır kokar ve bir süre sonra yapış yapış hale gelir. Bu ürün oldukça hafif, çiçeksi bir kokuya sahip ve benim kuru dudaklarımı hiç kurutmadı. 

     Aslında ürün YSL Rouge Volupte'lerin likit hali bence. Onlar gibi yapısı yumuşacık, kaygan, uygulandığı anda dudağı örtüyor, canlı bir renk veriyor.


     Aşağıda dudaklarımı yakın çekim ekliyorum. Oruç tuttuğum için kuruyan dudaklarıma ne kadar az dolma ve birikme yaptığını bu fotoğraf ile daha iyi görebilirsiniz.


     Bu ruju hafifçe uygulayıp, parmağımla dağıttığımda doğal bir görünüm elde edeceğimi düşünüyorum. Daha canlı bir görünüm içinse tek kat uygulama yeterli. İkinci kata kesinlikle ihtiyaç yok. Bir şeyler yiyip içtiğimde çok hafif bozulmalar oldu. Yani kalıcılık konusunda da bu ruj sınıfı geçti :)

     Ürünle ilgili olumsuz hiçbir yorumum yok. Fiyatı dışında tabi :) Ortalama bir YSL ruj 100 TL civarında iken, bu ürünün fiyatı 140TL (küsüratı olabilir). Bitince alır mıyım? Sadece birkaç rujum olacaksa, evet alırım. Ruj seven, onlarca ruju olan biri olsam, bu ürüne bütçe ayıramayabilirdim.

     Yarın Ellis Faas rujlardan Milky Lips serisinin bir üyesi misafirimiz olacak. 

     Sevgiler,
     Hacer

4 yorum :

  1. yazın cok guzel olmus ellerine sağlık sana bayılıyorum bir makyaj insana bu kadar yakışır hem doğal hem bakımlı tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  2. harika bir renk sizede çok yakışmış.blogaleminde yeniyim sizi sürekliokurdum artık aktif olarakta takipteyim
    http://merveningozundenhayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Gerçkten çok tatlısın ve makyaj çok yakışıyor :) bende yeniyim http://kirpikkiviricisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil