12.10.2009

BeYu Pudra

Herkese selamlar,

Çok şükür problemli bir cildim yok,
Ancak zaman zaman herkes gibi benim de yüzümde istenmeyen görüntüler oluşabiliyor.
Bugüne kadar hiç pudra kullanmadım, ama nedendir bilinmez bir süredir pudra almak için bir istek var içimde. Herkese hangi pudra iyi diye sorup duruyorum = )

Duyduklarım arasında en iyileri Max Factor Creme Puff ve Loreal idi, ancak ben bugün BeYu pudra aldım. Neden mi ? Bilmem öyle esti = )))

BeYu ürünlerini daha önce kullanmadım, ama gerek kendi üzerimde yaptığım testler, gerekse kullanıcı yorumları ile tam puan aldı.

Sadede gelelim, 20TL karşılığında bu sevimli pudrayı aldım.
Hmm ürünle ilgili yorum yapmak için erken.
Yarın yapacağım makyaj fotoğraflarında kararı siz verirsiniz.

Daha güzelleri sizin olsun ^^,

Sevgiler,
Hacer







10 yorum :

  1. güle güle kullan yenş pudranı, yorumunu d asbiizmle paylas lutfen :))

    ben hic beyu urunu denemedim acıkcası gozume carpmadı da sanırım, nerede satılıyor

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederimm
    beyu her kozmetikçide satılmıyor, ben de bazılarında görüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim merakla bekliyorum çünkü bende loreal almayı düşünüyordum,senin düşüncen bana çok yardımcı olacak;)üstelik çokda uygun bir fiyatı varmış bu markanın.Daha önce duymuştum adını ama kullanma fırsatım olmadı.merakla bekliyorum günün çok güzel geçsin öpüldün

    YanıtlaSil
  4. merhaba, beyu merkasını bende uzun zamandır kullanıyorum ürünleri ile ilgili hiç bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. özellikle göz kalemleri çok güzel tavsiye ederim.bende beyu alışverişlerimi ankarada ki optimum alışveriş merkezindeki pino kozmetikten almıştım.istanbulda da bir tek yerde gördüm çengelköydeki maxi alışveriş merkezi içerisindeki bir kozmetikçide satılıyor ama ismini hatırlayamadım :(

    YanıtlaSil
  5. bakırköyde erkul kozmetiktede var beyu markası,bende likit kaoatıcısını kullandım başarılıydı.

    YanıtlaSil
  6. pudrasız yaşayamayan biri olarak beyu denemedim ama max factor çok iyidir gerçekten tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  7. bende clinique ürünleri pek tercih etmesemde pudrada tercihim clinique bronz pudra

    YanıtlaSil
  8. Tatlim bu pudrayi bende kullandim, hemde cok memnun kaldim, ve bitirim bile :)) simdi ise BeYu`nin tozlu mineral pudrasini kullanyiorum, malesef bunun kadar güzel degil, toz sekilinde pudralar pek kullanisli degilmis. Güle güle kullan sende

    YanıtlaSil
  9. Ben oriflime nin purasından başka pudra kullanmıyordum
    ve nedensiz sivilcelerim oluyodu alnımda
    puradan kaynaklanabileceğini düşünerek değiştirmeye karar verdim
    ve beyu aldım
    sivilcelermi? sıfır
    hiç sivilce kalmadı :)
    kapatıcılık ise süper bu pudrada ve kalıcı
    çok sevdim ben bunu :)

    YanıtlaSil
  10. Ben pudra kullanmıyorum fakat kullanırsam kesinlikle beyu olur. Çünkü göz kalemi ve allığını kullanıyorum. Çok memnun kaldım. Şimdiye kadar kullandığım bütün kalemler akardı ama bunda kesinlikle öyle bir şey yok ve çok kalıcı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil