12.10.2009

BeYu Pudra

Herkese selamlar,

Çok şükür problemli bir cildim yok,
Ancak zaman zaman herkes gibi benim de yüzümde istenmeyen görüntüler oluşabiliyor.
Bugüne kadar hiç pudra kullanmadım, ama nedendir bilinmez bir süredir pudra almak için bir istek var içimde. Herkese hangi pudra iyi diye sorup duruyorum = )

Duyduklarım arasında en iyileri Max Factor Creme Puff ve Loreal idi, ancak ben bugün BeYu pudra aldım. Neden mi ? Bilmem öyle esti = )))

BeYu ürünlerini daha önce kullanmadım, ama gerek kendi üzerimde yaptığım testler, gerekse kullanıcı yorumları ile tam puan aldı.

Sadede gelelim, 20TL karşılığında bu sevimli pudrayı aldım.
Hmm ürünle ilgili yorum yapmak için erken.
Yarın yapacağım makyaj fotoğraflarında kararı siz verirsiniz.

Daha güzelleri sizin olsun ^^,

Sevgiler,
Hacer