6.10.2009

Eyeliner almayı düşünüyorsanız, bu fırsatı kaçırmayın...

Sevgili makyaj severler,

Eğer aklınızda eyeliner daha doğrusu jel eyeliner almak varsa bence bu fırsat kaçmaz ! Fotoğrafa tıklayarak daha fazla ayrıntıyı görebilirsiniz.



Stila

Üçlü Göz ve Işıltı Dağıtıcı Set : 3x Jel Eye Liner 2g ( #Siyah, #Bronz, #Gri ) + Küçük Eye Liner Fırçası 4pcs
  • Üçlü Göz ve Işıltı Dağıtıcı Set :
  • 3x Jel Eye Liner 2g ( #Siyah, #Bronz, #Gri )
  • 1xKüçük Eye Liner Fırçası
Perakende Fiyatı
TL 48.00

kazanç

50%

Bizim Fiyatımız(YTL):
TL 24.00

Ücretsiz Gönderim




Bunun yanı sıra süper bir yarışma var.

Eğer katılmak ve süper hediyelerden birine sahip olmak istiyorsanız click click ^^,

6 yorum :

  1. ben bu setten almak istiyorum. ne yapmam gerek?
    ertugrul.esra@gmail.com
    http://bebeimgeliyor.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben almak isterim. Nasıl alabilirim?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kızlar
    Ürün ayrıntıları için :
    http://tr.strawberrynet.com/makeup/stila/eyes---shine-smudge-pot-trio--3x/91726/?CatgId=61

    adresine girmeniz ve mor kutucuktaki sepete koy seçeneğine tıklamanız lazım. Ardından ödeme ve adres bilgilerini girip satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Bu stila markasida yok almanyada, sayende türkiyede alacaklarimin listesi uzayip gidiyor : ) cokda iyi oluyor, sagol tavsiyelerin icin!

    YanıtlaSil
  5. almanyada olmasına gerek yok ki. internet saolsun herşeye ulaşılıyor. zaten strawberry de kargo takibi yapabiliyorsun ki bu çok iy.bu arada...
    bu mesajı attığın akşam saniyesinde bu ürünü ve 4 ürünü daha aldım 1dk içersinde. akşam akşam aışveriş yaptı. yapılırmı bu yahuuu. şaka şaka :p çok iyi oldu bu seti sephorada kaçırmıştım diye üzülmüştüm. :D

    YanıtlaSil
  6. kızlar güvenebilirmiimki bu siteye ya.,ilk defa netten alışveriş yapıcam.kredi kartı falan karışınca işin içine korkuyorum ya.

    YanıtlaSil