5.10.2009

Inglot kokusu... Pigmentlendim ^_^

Inglot kokusu mu ???
Nasıl yani ???
Şeklinde düşünenler olabilir.
Siz hiç Inglot'a gidip de ordaki kokuyu içinize çektiniz mi?
Hele de aylar sonra gittiyseniz oraya...
Tamam tamam Inglot aşkımı bir kenara bırakıp saçmalamaya son veriyorum = )

Bugün aylar sonra gittim Inglot'a
Parlament far arıyordum biliyorsunuz.
Dedim ki almışken alasını alayım.
Kıydım paraya aldım bir pigment...
Bu benim ilk pigmentim, rengi şahane !
Duraline ile karıştırdık vallahi bayıldımmm !!!

Şu an çok yorgunum, swatch çekemiyorum.
Yarın yaptığım makyajda ayrıntıları görürsünüz...






Yahu Allah aşkına biri bana açıklasın.
Bir insan, sevmediği, çirkin bulduğu bir şeyi neden takip eder ???
Evet evet size soruyorum, hani bana olmadık laflar söyleyenler size...
Madem bu kadar iğrencim, böyle düşünüyor olabilirsiniz.
Ne işiniz var burada ???
X sizin için...

10 yorum :

  1. Hacercim güle güle kullan.
    Harika eyeliner olur duraline ile o renk:))

    YanıtlaSil
  2. cicimmm haftasonu gittim yaklastım şöyle yanına ah hacer olsada tanstırsa beni bu cicilerle dedim inş.birgün gideriz beraber güle güle kullan güzel günlerde

    YanıtlaSil
  3. gayetde güzel bir blogun var ve gayetde karakter ve görünüs olarakda iyi ve güzel bir kiz oldugunda cok belli canim, bakma sen tersini yazanlara! viva

    YanıtlaSil
  4. Ben yazdiklarini severek takip ediyorum. lutfen boyle sacma sapan yorum yapanlari okuyup da onlari insan yerine koyup cevap bile yazma, cunku 2-3 tane hakaret yazan olsa bile blogunu cok severek takip eden benim gibi birsuru insan da var. Gecen gun yurtdisi alisverislerini incelerken makeup masala sitesini kesfettim bi yazindan ve arkadasima dogum gunu icin ne alsam diye kara kara dusunurken ordan cok guzel hediyeler aldim.Tesekkurler Hacer :)

    YanıtlaSil
  5. bedende merakla severek takip ediyorum,İçten samimi, yalın bi anlatımınız var.EE etrafta anormal, psikolojik sorunlu ama tedavi olmamış bi yığın insan var mlsf.

    YanıtlaSil
  6. Anonymous6/10/09 14:24

    Muhtemelen fesatlıktan takıp edıyordur ya da laf sokmak ıcın:)
    Amannn bosver..
    Bugun bır makyaj yaptım kendıme nasıl begendım kendımı:) komık ama maşallah dıyorum hhe.
    sıyah kalemle ve asker yesılı farla,rımelle guzel bır calısma oldu.
    benım gozlerım ela-yesıl karısımı bısı.hatta ıcınde sarı kahve her renk var nerdeyse.
    Benım goz rengımde olanlara kahve kalem yanında sıyah kalem ve asker yesılı far cok guzel gıdıyor ve goz tam yesıl oluyor.haki yesıl gıbı ıste:)

    meyra

    YanıtlaSil
  7. Aynısını ben de almıştım bir kaç ay önce.. Ama sadece özellikle göz altlarına eyeliner olarak kullanabiliyorum. Diğer şekillerde kullanınca çok koyu kaçıyor. Ama eyeliner olarak kesinlikle mükemmel!
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. Sen bırak x leri y leri yoluna bak :)istemeyen okumaz olur biter.Eğer o da olmuyorsa çok bilenler kendi bloğunu açar orda borusunu öttürür :)
    Nese ne diyorduk iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  9. Kızlar çok teşekkür ederim = )
    Ebvatam duraline ile olan rengi sana anlatamam... Muhteşemdi...

    YanıtlaSil
  10. ahhh ebn nerden bulayim bu renkte pigmenti, burda inglot yokki:((( aglayasim geldi,booyle gosteriyosun gozume soka soka, ama olmazki olani var olmayani var dimi ama:))saka bi yana,bulabilsem hemen alicam ama maalesef fransada inglot magazasi yok:((acaba sephora'da ayni renkten bulma sansim varmi hacercim ne dersin??

    YanıtlaSil