5.10.2009

Inglot kokusu... Pigmentlendim ^_^

Inglot kokusu mu ???
Nasıl yani ???
Şeklinde düşünenler olabilir.
Siz hiç Inglot'a gidip de ordaki kokuyu içinize çektiniz mi?
Hele de aylar sonra gittiyseniz oraya...
Tamam tamam Inglot aşkımı bir kenara bırakıp saçmalamaya son veriyorum = )

Bugün aylar sonra gittim Inglot'a
Parlament far arıyordum biliyorsunuz.
Dedim ki almışken alasını alayım.
Kıydım paraya aldım bir pigment...
Bu benim ilk pigmentim, rengi şahane !
Duraline ile karıştırdık vallahi bayıldımmm !!!

Şu an çok yorgunum, swatch çekemiyorum.
Yarın yaptığım makyajda ayrıntıları görürsünüz...






Yahu Allah aşkına biri bana açıklasın.
Bir insan, sevmediği, çirkin bulduğu bir şeyi neden takip eder ???
Evet evet size soruyorum, hani bana olmadık laflar söyleyenler size...
Madem bu kadar iğrencim, böyle düşünüyor olabilirsiniz.
Ne işiniz var burada ???
X sizin için...