3.10.2010

Misler Gibi Vanilya Kokusu...


Koku konusundaki hassasiyetimi artık bilmeyen kalmadı sanırım.
The Body Shop'un vanilya serisine, özellikle de parfümüne bayılıyorum.
Ne zamandır almayı istiyordum.
Vanilya serisinde 1 alana 1 bedava kampanyası olduğunu duyduğum gibi kendimi TBS'a attım = )

Aslında 1 parfüm ve 1 duş jeli alacaktım; ancak görevlinin beni kandırması üzerine 2 parfüm almaya karar verdim = )
2 şişe parfüm için toplam 33,90 TL ödedim.
Misler gibi vanilya kokmak istiyorsanız kampanya bitmeden siz de TBS'a uğrayın...

DSC09050

11 yorum :

  1. Hacercim ben seni eskiden ne takip ederdim kapattin sonra ..geri gelmissin cok sevindim.Simdi ben de blogger oldum artik :)
    Bu kokuyu seviyorum ama bunun mavi renkli olanini daha cok sanirim okyanus kokusu idi unuttum.Bir ara bunlarin setleri cok indirimdeydi annelerimize anneler gunu hediyesi die almistik esimle aklima geldi:)
    Gule gule kullan.Geri donmene sevindim

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle hoş geldin cnm, gelmekle en güzelini yaptın...
    Bu arada bu serinin manyağıyım ben diyebilirim. benimde aynı senin gibi kokulara acayip derecede hassaslığım var. Ama bu seri nasıl anlatsam ki sana 3 senedir vazgeçilmezim. Duş jelini, vucüt kremini ve spreyini, parfümünü kullanıyorum. Bitmeden gidip yenilerini alıorum :) Bir kaç gün önce yine yedeklerimi aldım kampanyadan.. Güzel güzel kullanalım inş. ;)

    YanıtlaSil
  3. keske bende alabilsem,ama artik burdaki magazalara bakmam lazim,(fransadayim da:((senin tavsiyelerinden yararlanmak istiyorum ama bana burdan bulabilecegim kokular yada parfumler tavsiye edersen sevinirim,bu arada seni yeniden burda gormek harika!!!! tekrar hosgeldin:))))

    YanıtlaSil
  4. yaa inanmıyorum bugün üzerimde baska parfüm olduğu için kendimi tutamam ve vanilya da sıkarım kokuları karıstırırım diye girmedim body shop a '' :/ kendimi cok kötü hissettim o kokuya bayılıyorum. hemen yarın gidip almalı !

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin döndüğüne çok sevindim

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin döndüğüne sevindim.bu arada saçların çok güzel olmus

    YanıtlaSil
  7. merhabalar,

    iyi ki geldin. Güzel yazılarını sabırsızlıkla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. mmmmmm kullandım bu minik şirin şeyii :) gercekten müthiş etkileyici ve kalıcı...

    YanıtlaSil
  9. Body Shop'un Vanilya parfümünü çok seviyoruz!

    YanıtlaSil
  10. tbs neresi???

    YanıtlaSil