10.10.2010

♥ Biotherm Nemlendirici & Göz Çevresi Kremi ♥


Bir süredir nemlendirici arayışındaydım.
Yaşıma ve karma cildime en uygun ürünün Biotherm olduğuna karar verdim.
Cildimin bana göre tek ihtiyacı yoğun nemdi. Bu yüzden Biotherm ürünlerini seçtim.

Biotherm Aquasource Non Stop Nemlendirici

DSC09062

  • 50 ml,
  • Ürün normal ve karma ciltler için uygun.
  • Yoğun nemlendirme özelliği var.
  • 5000 litre termal suya eşdeğer içerikte.
  • Nemlendiriciyi sürdükten sonra birkaç dakika içinde cilt kremi emiyor.
  • Sürdükten sonra yağlı bir görüntü kalmıyor. 
  • Ben karma ciltli olsam da, burun kenarlarım sürekli soyulur. Ne yaparsam yapayım o kuruluğu yok edemezdim. Bu ürün ile, sorunum ortadan kalktı ♥.
  • Ben ürünü 74 TL'ye aldım. Ortalama satış fiyatı 70-80 TL arasında.

DSC09064

DSC09066

DSC09068

DSC09069

DSC09072

Biotherm Aquasource Yeux Non Stop

DSC09073
  • 15 ml,
  • Göz çevresini nemlendiriyor, rahatlatıyor, canlı ve ışıltılı görünmesini sağlıyor.
  • Bu ürün de 5000 litre termal su içeriğinde.
  • Ben bu ürünü ilk önce TBS C vitaminli kremi kullandığım gibi, yani tüm göz çevreme uyguladım. Ancak göz pınarı kısımlarında butoncuklar oluşmaya başladı. Ben yanlış kullanmışım = ) Ürünü sadece kaz ayağı bölgesine uygulamak gerekiyormuş.
  • İlk sürdüğümde göz çevreme bir ferahlık veriyor, sanki soğuk kompres yapmışım gibi.
  • Bu ürün de sürüldükten sonra yağlı bir his bırakmıyor, hemen emiliyor.
  • Ben bu ürünü 58 TL'ye aldım. Ortalama satış fiyatı buna yakın.

DSC09075

DSC09077

DSC09078


Nerede bulabiliriz ?
Boyner, Sephora, Sevil, Tekin Acar gibi büyük kozmetik mağazalarından ve internet sitelerinden satın alabilirsiniz.

Çilek'te de zaman zaman stokta olabiliyor.
http://tr.strawberrynet.com/skincare/biotherm

3 yorum :

  1. bende bu nemlendiriciyi kullanıyorum... bu nemlendiricinin en önemli özelliği su bazlı olması...bu sayede hem yoğun nemlendiriyor hem de parlama yapmıyor.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. içinde bol alkol olan bir ürün,nemlendirme amaçlı birşeye neden alkol koyarlar bu kdr çok anlamak mümkün değil,bunun dışında kayısı çekirdeği yağı var bolca.göz kreminde ise antioksidan yok silikon bazo ikisi de .açıkçası formülleri pek iyi değil gibi

    YanıtlaSil
  3. evet solvent olarak kullanılan alcohol denat da bildiğimiz ispirto

    http://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_denat

    YanıtlaSil