29 10 2010

Elf vs. Flormar


Flormar'ın Pretty Compact allığını diğer bloglardan duymuştum.
Kullananların olumlu yorumlardan sonra ben de bu allığa bir şans vermeye karar verdim ve 113 numarasını aldım.
Eve geldiğimde Elf'in Studio serisinde yer alan Candid Coral allığı ile renklerinin benzerliği dikkatimi çekti.
Bu tonlarda bir allık arayanlar için bir karşılaştırma yazısı hazırlamak istedim.

DSC09399

DSC09403

Birebir aynı renkler olmasa da, tonları birbirine çok yakın bu iki allığı yakından incelersek;
DSC09402

  • Elf allık 2,75 gram iken, Flormar Pretty Compact allık tam 14 gram ağırlığında.
  • Elf allığın fiyatı £3.50+kargo iken, Flormar allık 7-7,5 TL fiyat aralığında.
  • Elf allığın rengi, Flormar'a oranla biraz daha koyu. 
  • Elf allığın rengi daha çok bronza kaçarken, Flormar allığın rengi daha çok şeftaliye kaçıyor.
  • İki allık da hafif sedefli; ancak ikisi de gözü yoracak kadar parlak değil. 
  • Sürüş kolaylığı ve pigmentasyon olarak Flormar çok daha başarılı. Elf allığın rengini vermesi için birkaç kez üst üste sürmeniz gerekebiliyor.

DSC09405

DSC09406

Flaşsız çekim ;
DSC09409

Flaşlı çekim ;
DSC09410 

Şeftali tonlarında önerebileceğiniz favori allığınız hangisi ?
Bizimle paylaşın...