19.02.2011

Dubai Ganimetleri ...

Sonunda tembelliği üstümden attım ve Dubai tatilimde aldıklarımı fotoğraflama fırsatı buldum.
9 parçalık makyaj alışverişimin yanında bolca takı, 1 çanta, 1 fular ve 1 elbise aldım.
Aslında Dubai'nin Alışveriş Festivali döneminde oraya gittim ve %70'e varan indirimler vardı.
Ancak gezip tozmaktan alışverişe vakit ayıramadım. İyi ki de ayıramadım yoksa birkaç maaş harcayabilirdim = )
Dubai ile ilgili yazı daha sonra gelecek. Bu yazıda aldığım makyaj malzemelerini paylaşmak istiyorum.
Yazan fiyatlar, Dubai'den aldığım fiyatlar.

Gördüğünüz gibi çoğu Mac'ten...
DSC00435


MAC Mineralize Skinfinish Natural Medium Dark - 50 TL
MAC Cham Pale koleksiyonundan Chez Chez Lame aydınlatıcı - 55 TL
MAC Melba allık - 40 TL
DSC00429


MAC Peacocky koleksiyonundan Exxx-Hibitionist lipgloss - 44 TL
{Bu ürünü Alsancak MAC mağazasından aldım, araya sıkışmış olsun}
DSC00430


MAC 187 fondöten fırçası - 91 TL
DSC00432


Diorshow rimel - 40 TL {Duty Free'den aldım}
Sephora Blemish Extractor - 21 TL
DSC00431


Sephora makyaj temizleyici - 15 TL
DSC00433


Gucci Guilty parfüm ♥ ♥ ♥ - 100 TL
DSC00434

İşte bu kadar... Ben aldıklarımın hepsinden çok memnun kaldım.
Özellikle de parfümümden...
Yalnızca Diorshow'u bir kez kullandım ve malesef hiç beğenmedim.
Almayı düşünen olursa makyajgunlugu@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilir.
İyi hafta sonları...


12 yorum :

  1. harıka görünüyor mac.ler cnm en güzel günlerde kullan...cidden ganimet olmuş... ;)

    YanıtlaSil
  2. sephoranın ruju mevcutmudur acaba?

    YanıtlaSil
  3. hanifee..19/2/11 11:44

    çok şekilller ve çok güzeller...eee artık ortya bu malzemelrinde dahil oldugu bi makyaj videosu çıkartırsın ortaya=))kiii güzelliği ve kalitesini görebileceğimiz bu ürünlerii güzel bi yüzde nasıl durdugunu merak etmekteyim açıkçası ;)güle güle kullan...resimleri dört gözle bekliyorum sıkı takipçin olaraktan:))

    YanıtlaSil
  4. slm aldığın ürünler çok güzel görünüyor. en beğendiklerim de mac lipgloss ve aydınlatıcı. daha önce aydınlatıcı kullanmadım ama kullanmak istiyorum. bildiğim kadarıyla tam da elmacık kemiğinin üzerine, özellikle de gece ışıkları altında etkili bir görünüm sağlıyor.yanılmıyorum dimi? mac dışında önerebileceğin alternatifler var mı aydınlatıcı için? tüm aldıklarını güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  5. Hepside çok kullanışlı,güle güle kullan tatlım.Yaaa! şu Sephora'nın makyaj temizleyicisinin bu kadar büyüğünü Alsancaktaki mağazasındada satsalar ya yok malesef:((Ama çok memnunum bende kendisinden:))

    YanıtlaSil
  6. inanmıyooruuuum fiyatlaar neredeysee yarıı yarıyaaa! burda resmen kazıklanıyoruzzz :) güle güle kullaan cicileriniiiii =)

    YanıtlaSil
  7. fıyatlar harıkaymıs canım gule gule kullan.dıger cıcılerınıde beklıyorum:))

    YanıtlaSil
  8. güzel günlerde kullan canim benimde gidesim geldi oraya :D

    YanıtlaSil
  9. mutlu günlerde kullan. hayırlı olsun:) takılarında resmini isterizz:))

    YanıtlaSil
  10. hepsi süper,sağlıkla kullan cnm

    YanıtlaSil
  11. Mac dusunup duuyordum kac gundur. Pek makyajdan anlamiyorum acikcasi. Mineralize urunleri dusunuyordum macteydi aklim simdi en yukardaki videoyu ve cikan urunu gorunce alacagim urunlere karar verdim. Boyle hafif ve dogal makyaj istiyorum ben de okulda rahatlikla kullanabilecegim. Tesekkur ederim verdigin fikirler icin ogretmenim.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, ben de mac ürünleri almayı düşünüyorum dubai den. Acaba buradaki fiyatlarla çok farklı mı?

    YanıtlaSil