19.02.2011

Dubai Ganimetleri ...

Sonunda tembelliği üstümden attım ve Dubai tatilimde aldıklarımı fotoğraflama fırsatı buldum.
9 parçalık makyaj alışverişimin yanında bolca takı, 1 çanta, 1 fular ve 1 elbise aldım.
Aslında Dubai'nin Alışveriş Festivali döneminde oraya gittim ve %70'e varan indirimler vardı.
Ancak gezip tozmaktan alışverişe vakit ayıramadım. İyi ki de ayıramadım yoksa birkaç maaş harcayabilirdim = )
Dubai ile ilgili yazı daha sonra gelecek. Bu yazıda aldığım makyaj malzemelerini paylaşmak istiyorum.
Yazan fiyatlar, Dubai'den aldığım fiyatlar.

Gördüğünüz gibi çoğu Mac'ten...
DSC00435


MAC Mineralize Skinfinish Natural Medium Dark - 50 TL
MAC Cham Pale koleksiyonundan Chez Chez Lame aydınlatıcı - 55 TL
MAC Melba allık - 40 TL
DSC00429


MAC Peacocky koleksiyonundan Exxx-Hibitionist lipgloss - 44 TL
{Bu ürünü Alsancak MAC mağazasından aldım, araya sıkışmış olsun}
DSC00430


MAC 187 fondöten fırçası - 91 TL
DSC00432


Diorshow rimel - 40 TL {Duty Free'den aldım}
Sephora Blemish Extractor - 21 TL
DSC00431


Sephora makyaj temizleyici - 15 TL
DSC00433


Gucci Guilty parfüm ♥ ♥ ♥ - 100 TL
DSC00434

İşte bu kadar... Ben aldıklarımın hepsinden çok memnun kaldım.
Özellikle de parfümümden...
Yalnızca Diorshow'u bir kez kullandım ve malesef hiç beğenmedim.
Almayı düşünen olursa makyajgunlugu@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilir.
İyi hafta sonları...