15.02.2011

Kısa Kısa...

Güzel bir tatilin ardından yine buradayım...
Dubai tatilim harika geçti. Fotoğrafları ve videoları düzenleyip bir yazı hazırlayacağım.
Çok alışveriş yapmadım. Aldığım 5-6 makyaj malzemesini de sizinle paylaşacağım inşallah şu tatil tembelliğinden kurtulursam = )

Diva Dergisi'nde 2.yazım da yayınlandı. Çok mutluyum = )

Yarışma yorumlara kapatıldı. 604 katılım oldu. Kimler şartları sağlamış, kimler +1 yarışma hakkı kazanmış, kimlerin yorumları geçersiz sayılmış bunları düzenlemek birkaç gün alabilir. Bu yüzden kazananı açıklamak için birkaç gün zaman rica ediyorum.

Sizler nasılsınız ?


12 yorum :

  1. bizde iyiyiz şekerim ne olsun 5 6 makyaj malzemesi dedin dumur oldum :DD nese ne güzel gezdin oh fotoları beklıyoruz sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok kıskandım şu kumların üzerindeki fotoğrafını hacer. Bi kaçasım var ki sorma:)

    YanıtlaSil
  3. fotoğraf çok güzel. çekenin eline sağlık... dinlenmiş, mutluluk dolu olmuşsunsundur tatilde inşalllah... hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  4. aman Allah'im! bu ne kadar guzel bir fotograf, ne sahane bir manzara.. diger fotograflari sabirsizlikla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Çölde bir Leyla mı görüyoruz ne?nefis bir görsel..:)

    YanıtlaSil
  6. gözlerim yollarda kaldı hergun acıp baktım bloguna yazılarını sabırsızlıkla beklıyorum

    YanıtlaSil
  7. saçlarmı kısalmış hacercim???
    rengimi açılmış??? var bişi:))
    geldiğinde ne hissettin bıırrrr soğuk gelmedimi:)
    hoşgeldinnn

    YanıtlaSil
  8. dubai gıtmek görmek ıstedıgım bıyer.dıger resımlerını 4 gözle beklıyorum...

    YanıtlaSil
  9. ohh nihayett geldiinn...
    gercekten süperr manzara ne guzell senin için iyi ir tatil oldu AMAA..
    artık yiterr..yeni videolar ..yeni makyaj ürünlerii..eeee blog cok bos kaldı hergun gırıp bakıodum..
    YENİ HABER VE VİDEOLARINLA TELAFİ EDERSİN CANIMM ;)(=

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldin örtmenim :)
    fotoğraf süper gerçekten özledik yazılarını :) seviliyorsun...:):)

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin hacer ne iyi olmuştur bu tatil sana dimi... ya ben senin o eski öğrencilik zamanındaki videolarını tekrar izlemek istiyorum onları geri yüklesen olmaz mı?

    YanıtlaSil