17.07.2011

The Body Shop Muzlu Şampuan & Saç Kremi

     En son Lush'ın Big şampuanını ve American Cream saç kremini almak gibi bir gaflette bulunmuştum hatırlarsanız. Gaflet diyorum çünkü saçlarımı içinden çıkılmaz bir hale getirdiler. Çok kuruttular, kırdılar, kabarık bir hale getirdiler, üstüne bir de kötü kokuyorlar ve bu koku çok kalıcı = ) Olur da almayı düşünüyorsunuzdur diye söylüyorum, ben yandım siz yanmayın = )

     Artık benim için şampuan değiştirmek kaçınılmazdı ve ne alsam diye düşünürken, The Body Shop'un muzlu serisini denemeye karar verdim. Muz özlü şampuanı ve saç kremini aldım.



  • Saçlarımı temizlediğini ve hacim verdiğini hissediyorum. Saç kremi de saçlarımı çok yumuşatıyor.
  • Muzun saça  etkileri nelerdir diye araştırdığımda; saçlara nem verdiğini, canlandırdığını, özellikle kuru hasar görmüş saçlara çok iyi geldiğini okudum. Çünkü potasyum, A, B ve C vitaminleri açısından çok zengin bir meyve.
  • Misler gibi muz kokuyor
  • Olumsuz olan tek şey, şampuan içerisinde SLS bulunması. SLS, şampuanın köpürmesi için kullanılan ve saça zararlı olan bir madde. Henüz içerisinde SLS bulunmayan bir şampuana rastalabilmiş değilim, o da ayrı bir konu = ) Saç kreminde ise düşük miktarda da olsa parfüm bulunuyor.
  • Şimdilik bu seriden memnunum, bittiğinde tekrar alır mıyım, bilemiyorum. Bir süre daha kullandıktan sonra karar verebilirim sanırı.
  • Eğer siz de almayı düşünürseniz, şu an indirimde 9,90 TL'den satılıyor.



 
     
     Siz hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Önerdiğiniz bir ürün var mı ?

15 yorum :

  1. Bende bunu kullanıyorum yaklaşık 1 yıldır gerçekten iyi bi tercih yapmışsın canım ;))

    Gliss'i hiç denemediysen oda gerçekten iyi ;)

    YanıtlaSil
  2. bioblas kullanıyorum canım gerçekten güzel saç dökülmesini önlüyor ve kepek yapmıyor tek kötü yanı saçı sertleştiriyor onu da kremle hallediyoruz :):):)

    YanıtlaSil
  3. aynısından ben de aldım kokusuna bayılıyorum ama henüz kullanmaya başlamadım gliss shea cashmere serisini kullanıyorum fena değil yumuşattı az da olsa saçımı

    YanıtlaSil
  4. HC şampuanlarında SLS bulunmuyor :)

    YanıtlaSil
  5. hmm. canm ben de glissin ilk çıktığı (2005 heralde) beri tüüm ürünlrini kullandım. hepsi harika, şu an yaban gülü yağı içeren bi ürünü var ondan çok memnunum hatta blogda yazmayı düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  6. Sephora da satılan YES isimli şampuan ve bakım kremini kullanıyorum 4 aydır, bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim.çok uzun süre gidiyor saçlarım hem hacimli hem yumuşak kepeklenme hiç yapmıyor.kesinlikle deneyin.

    YanıtlaSil
  7. bir arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım ben de bu iki ürünü, o kadar övmüştü ki, belki bu yüzden beklentilerimin altında kaldı biraz. Sanki biraz sertleştiriyor saçı, krem kullanmayı çok sevmiyorum. John frieda en beğendiğim şampuanım olmuştu. big de kullanımı zordu, yarısı yere dökülüyordu filan ;)

    YanıtlaSil
  8. Bence ben yaptım siz yapmayın deme, herkezin kendi saçının cinsine göre aldığı karşılık degişiyo malum, ben Big şampuandan çok memnun kalmıştım mesela:)), saçlarım düz pırasa gibi, matlaşan saçlarımı parlatmıştı ipek gibi yapmıştı, şimdi John frieda serisinden düzleştirici etkili olan şampuan ve saç kremi birde serumu kullanıyorum.Kışın yün kıyafet sorunsalından çok elektrikleniyordu birde, onu tamamen engellemişti. Birde elsevin ballı gece yogun bakım serumunu çok seviyorum, bide günlük pembe sıvı spreyini kullanıyorum:)

    Anlatırken farkettimde saçkolikmişim ben sanırım, bu saçlar uzamasında hangi saç uzasın:D

    http://darkhighfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Nude diye bir şampuan var, SLS içermiyor. Benim zayıf, dökülen saçlarıma iyi gelmişti. Ama çok özendiğim için tabii ki kurtlu gibi gidip bu muzlu şampuandan da alacağım.

    YanıtlaSil
  10. lush sampuanlarindan; karma komba, rehab, curly wurly ve hindistan cevizli kalip olan (adini hatirlayamadim simdi) kullandim. Karma kombadan onlarca bitirdim =) rehab inanilmaz hosuma gitti, son karma kombam bitince yeniden alicam... Ama sac kremi konusunda cok basarisizlar, zerre kadar yumusatmiyor. Lush sampuan ile gliss kremi birlikte kullaniyorum =) belki baska bir lush sampuan sana daha uygundur?

    YanıtlaSil
  11. merhaba,
    ben de almıştım bu muzlulardan ama tam tersi saçımı berbat etti.belki de benim saçım kuru olduğu içindir.ben tony&guy aldim,çok memnunum.sevgiler.burcu.

    YanıtlaSil
  12. Güzel bilgiler için teşekkürler. Evet bende kullandım bazı ürünlerini. Ama kolay bulunmuyor.

    YanıtlaSil
  13. paraben ve sls içeriyor..kendi adıma asla kullanmam..renkli ve kokulu kozmetiklere tav alıyoruz ama sağlık açısından çok zararlı..

    YanıtlaSil
  14. Paranen içeren hiçbirşey kullanmamalıyız! Ben Down Under Naturals ürünlerine bayılıyorum. Özellikle bambu saç kremi harika
    Www.gossipguyistanbul.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Down under naturals kullanıyorum. Bambu saç kremi özellikle tavsiye
    Www.gossipguyistanbul.blogspot.com

    YanıtlaSil