27.07.2011

Yüz Kontürleme ve Aydınlatıcılar {Video}

İyi seyirler...

33 yorum :

  1. süper olmuş canım...
    bu arada bence kilo sana yakışıyor hehehe :):)

    YanıtlaSil
  2. Coook tatlisin hatice ya hu :)
    Makyaj yapmasamda sirf seni izlemek adina geliyor:)
    Allah bagislasin , masallah.


    elif

    YanıtlaSil
  3. ben de izledim. çok güzel, baya bilgilendirici bir video olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. oh be özlemişim videolarını bence daha sık çek :)) bilgilendirmen içinde çok teşekkürler gerçekten öğretici bi video olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. bayılıyorum makyaj videosu seyretmeye

    sana bi soru hacerim aydınlatıcı ve konturu makyajdan önce dedin ok
    ama üzerine pudra fondoten sürmedin ?? direk allığı sürdün benmi kaçırdım yoksa onlar yüzünde varmıydı? bu arada ne kadarda uğraşsamda allığı böööle süremiyorum
    video için tşk.ler yanıtlarsan sevinirim;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kızlar tamamdır, Vimeo'ya yükledim. Sorunsuz izleyebilirsiniz = )

    YanıtlaSil
  7. Gülzade, Aslıhan, Lemon Blossom, teşekkürler.

    ELif, teşekkürler ama benim ismim Hacer.

    yıldız, sonradan kesmek zorunda kaldım. Allıktan önce pudra sürdüm sadece. Sonra allığı sürdüm.

    YanıtlaSil
  8. Cok keyifle izledim tsk

    YanıtlaSil
  9. benım en cok merak ettıgım ve ogrenmek ıstedıgım bır konuyu ele almıssın,ayrıca cok da faydalı oldu,ama tum bunlardan sonra benım kafama takılan,o kadar urunun ustune fondotenın nasıl uygulanacagı:S en merak ettıgım yerde bıttı vıdeo:( keske kesmeseydın:( yıne de super olmus elıne saglık...

    YanıtlaSil
  10. bu videon çok tuttu hacerim devamını bekleriz
    ama bu sefer bunlardan sonra pudra fondoten ne süreceksen üstüne uygulamanı rica ediyorum hakikaten merak ediyorum onlardan sonra pudra ve fondoten kontür veya aydınlatıcıyı nasıl bozmuyor??

    YanıtlaSil
  11. Her zaman ki gibi süpersin :) Bayılıyorum videolarına.Çok güzel bilgilendirici bir video olmuş.Daha sık seni görmek istiyoruz:)

    YanıtlaSil
  12. İlk kez bir videonu izledim ve gerçekten anlatımın çok başarılıydı. Diksiyonun ve mütevazi tarzın harika. Daha bir çok şeyi anlat, anlat ben hayranlıkla bıkmadan izleyeyim ve öğreneyim istiyorum :) Teşekkürler ellerine ağzına sağlık...

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş canım gerçekten çok faydalı bi bilgi benim gibi yuvarlak tombik yüzlü bi insan için videonu ilk defa izledim ama çok keyifliydi devamını diliyorum ne diyim :))

    YanıtlaSil
  14. çok güzel anlatmışsın ellerine sağlık, en kısa zamanda deneyeceğim =) çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık canım, ayrıca yaşasın tombik yüzlüler :P

    YanıtlaSil
  16. Hacerciğim bloğunu uzun zamandan beri takip ediyorum.Bir süre ara vermiştin çok üzülmüştüm.Videolarına bayılıyorum ve devamını bekliyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. video için teşekkürler. yalnız kontur-allık-aydınlatıcı fondoten ve pudra sürüldükten sonra yapılır sonrasında sadece fazla sürülmüşse ürünler pudra ile üstünden geçilerek renk hafifletilebilir. bu konuda herkesin kafası karışmış gördğüğm kadarıyla. bir de ufak bir tavsiye bence kilo alınca saçını bu kadar kafana yapıştıran modeller kullanma surat iyice ortaya çıkıyor ve hoş görünmüyor ne yazık ki. sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkürler, merakla ve zevkle izledim. Yarın ilk işim, söylediklerinizin üzerine denemeler yapmak olucak.

    Videolarınızın devamını beklerim :)

    YanıtlaSil
  19. AYdınlatıcı herşeyden önce sürülür arkadaşlar..Hacer doğru diyor. Tabi bazılarının yaptığı gibi son derece yapay duran baykuş gözü yapmak istiyorsanız orası başka :)
    Allık da en son sürülür, hatta göz makyajından bile sonra.

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık yine çok başarılı bir video olmuş...

    YanıtlaSil
  21. cok aydınlatıcı bi video olmus :) her zamanki gibi cok güzel,tesekkür ederiz hacer!! :))

    YanıtlaSil
  22. merhaba;
    çok iyi anlatmışsın fakat bu işlemlerden sonra fondoten nasıl sürülebilir ki ?Keşke buna da bi açıklama getirebilsen
    bu arada çok başarılısın

    YanıtlaSil
  23. francesca22/8/11 19:30

    merhaba! ben blogunu ara ara ziyaret ediyordum ama seni ilk defa bu videoda gördüm. çok tatlı,güzel bir yüzün var-yüz hatların çok hoş bence,söylemek istedim :)
    teşekkürler paylaşımlar için :)

    YanıtlaSil
  24. çok kontörleyici :) ve aydınlatıcıydı teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. izledim ,çok beğendim.. yapabilcek gibiyim :))) en kısa zamanda deniycm.. umarım becerebilrim.. makyaj malzemelerini kaliteli-uygun fiyat alabileceğim yerler için öneriler bekliyrm..

    YanıtlaSil
  26. missglamorazzi'nin Türk versiyonu olmuş = )

    YanıtlaSil
  27. Hacercim senin benefit konusunda bilgin olduğunu düşünerek bir ürün sormak isyedim benefit hoola bronzeer burun kenarlarını kontürlemek için kullanabilir miyim? Bir de mac ten kontür için hangi ürünü tavsiye edersin? Bir türlü kontür için bir ürüne karar veremiyorum da. Nasıl yapılacağını biliyorum ama aldığım ürünlerle başarısız oluyorum. Kozmetik satan yerlerdeki kızlar bu konuda çok bilgisizler. Bir de bu kontür günlük hayatta yüzümü ve burnu mu küçük gösterir mi? Yoksa sadece fotoğraflarda mı işe yarar? Boşa para vermekte istemiyorum. Golden rose yada flormar gibi arkalarda daha uygun ürünler bulabilir miyim?
    Ben bayaz tenli ve açık kumralım.

    YanıtlaSil
  28. bayıldım:) çok cici bi video olmuş yıllar da sana pek iyi davranmış saçına gelen eleştiriye kulak asma ben görür görmez çok beğendim herkes beğenmek zorunda değil tembihler gibi yazılması hoşuma gitmedi..
    ten rengimiz hemen hemen aynı mac conceların koudunu verebilir misin ben benimkinden pek memnun değilim bu kez koyu geldi bana.
    ayrıca kaşlarını nasıl şekillendirdiğine dair bi video istiyorum bende harihalar çünki
    sevgiler
    aybike

    YanıtlaSil
  29. bence de yüzün zaten çok güzel saçlar da çok yakışmış.güleryüzlü anlatımın çok da başarılı.teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. yüz şeklimiz,özellikle yanak ve elmacık kemiklerimiz neredeyse aynı,bu yüzden inanılmaz işime yaradı severek takipteyim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  31. 3benim için çok öğretici oldu, elinize sağlık. youtube'da yabancı bir makyaj uzmanı kontürlemeyi bronzer'la yapmayın diyor ve nedenini de açıklıyordu, şimdi aklıma gelmiyor :) acaba bu kontür işini cilt rengimizden daha koyu bir fondötenle yapabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  32. çok güzel anlatmışsınız ama bir kaç sorum var. aydınlatıcı olarak cilt renginden bir ton acik bir renk secmek mi gerekir? ve hangi drugstore ürünleriyle bunu yapabilirim?

    YanıtlaSil