14.07.2011

Siz hala yaz aşkınızı bulamadınız mı?

     Ya da buldunuz ama sizi farketmesini mi sağlamak istiyorsunuz ? Bu sıcak yaz günlerinde makyajla falan uğraşamam diyenlerden misiniz? O zaman ihtiyacınız olan tek ürün Benefit Finding Mr. Bright... Hadi gelin onunla tanışın ve sizi de aydınlatmasına izin verin...


Gördüğünüz bu minik, sevimli ve gizemli kutunun içinde sizi Benefit'in en favori ürünleri bekliyor;
  • Girl Meets Pearl,
  • Posie Tint,
  • High Beam ve
  • Erase Paste...



Bu ürünlerden tek tek kısaca bahsetmek gerekirse;
  1. Erase Paste, yüz ve göz altı için kapatıcı bir ürün. Ancak kalın yapılı olduğundan ben daha çok yüz için kullanıyorum.
  2. Girl Meets Pearl, inci parlaklığında altın-pembe tonlarında likit aydınlatıcı. Yumuşatıcı etkisinden dolayı ahududu ve papatya özleri, kalıcı etkisinden dolayı tatlı badem tohumu özleri, nemlendirici etkisinden dolayı da susam tohumu yağı içeriyor.
  3. High Beam, tartışmasız en iyi aydınlatıcılardan biri. Saten parlaklığını cildinizde görmek istiyorsanız, bu ürün tam size göre. 
  4. Favorimi sona sakladım. Posie Tint... Dudaklar ve yanakta kullanılabilen, inanılmaz şeker bir pembe... Benetint gibi çok kalıcı, ancak ondan daha yoğun kıvamda. Bu palette benim aşk yaşadığım ürün Posie Tint, bittiğinde gidip tam boyunu kesinlikle alacağım.
Gelelim bu güzelliklerin nasıl göründüklerine...
Flaşsız, gün ışığında duruşları... Gördüğünüz gibi High Beam tam bir saten rengi, Girl Meets Pearl ise daha altın tonlarında. Ancak ikisi de harika aydınlatıcılar. Swatchlar için çok yoğun sürdüm. Bu nedenle çok parlak görünüyorlar. Ancak dağıtıldıklarında çok doğal ve etkileyiciler...

Flaşlı görüntüleri...

     Ve son olarak yaz aşkınızı etkilemek için, bu paletin yanında bana göre ihtiyacınız olan tek şey... Daha iyisini deneyene kadar en iyisi olduğunu iddia ettiğim Benefit Bad Gal Lash rimel... Ta ta... İçinizdeki ışık ortaya çıksın...
    
     Siz bu sıcak günlerde makyaj adına neler kullanıyorsunuz?
     Beni sorarsanız, yalnızca güneş kremi = )

8 yorum :

  1. Bu sete bayılıyorum..Fakat koyu buğday tenli olduğum için cildimde belli olurmu olmazmı bilemediğim için alamadım..:(

    YanıtlaSil
  2. mac studio mouisture kremimi sürüyorum sabah kalkınca ve yatmadan, dudak koruyucusu,clinique sun block sp40 :D

    YanıtlaSil
  3. bu setin fiyatı ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
  4. Ups onu yazmayı unutmuşum... Fiyatı 79 TL kızlar.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar size bir sorum olacak. Benefit kullanan biri olarak fikrinizi alayım dedim.. Benefit'in yurtdışı sitesinde turkiyeye de gonderim yapildigini gordum ve sizin aldiginiz bu setler olsun bir iki ürün falan derken 127 dolar tuttu (dolar isareti tusunu bulamadim) :) ve 125 dolar ustu free ship. Sizce bunlari sephoradan almak mi yurtdisi sitesinden almak mi daha mantikli TR fiyatlarinin daha yuksek oldugunu duydum. Cok kararsiz kaldım fikir verir msiniz? Tesekkur ederim simdiden.

    YanıtlaSil