16.09.2011

Eylül Ayı Favorileri {Video}

13 yorum :

  1. bloga resmen vuruldum...tebrık ederım cokkkkkkk basarılı az ve oz anlatan bı sayfa...

    YanıtlaSil
  2. The Body Shop un hangi rengini kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim Hacer:) benefit palete bayıldım fiyatı nedir ? Sevgiler !

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir video olmuş, ay ben o benefit paletindeki minik fırçalara bayıldımm. Bu arada ud paletini nasıl şipariş ettin? geldiğinde blogda yada twitter da belirtir misin?(yasaktan dolayı gelmeme gibi bir sorunu olur mu acaba diye) Evet evet ben de öğretmen olacağım seneye inşallah=) dünyanın ennn güzel mesleği. Yazılarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler, çok şey öğrendim. İnglot kullandığınız için cevabını aradığım bir soru sormak istiyorum.
    Toz göz farlarını preslemek için İnglotun duraline ürünü kullanılabilir mi? Onları neyle preslemeyi tavsiye edersiniz? Makyözlükte ve mesleğinizde başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. pigmentli far denmesinden kasıt noluyor acaba biraz açıklayabilirmisiniz :))

    YanıtlaSil
  7. Yine çok başarılı bilgilendirici bir video.Sana sorum olacak tatlım umarım cevapsız bırakmazsın beni:)
    gözaltı kapatıcısı almak istiyorum öyle morluk falan yok sadece yorgun olduğum zamanlarda kullanmak için.Hangisi önerirsin?Teşekkür ederim şimdiden;)KüBra

    YanıtlaSil
  8. canım mimledim seni haberin olsun..Duyurursan sevinirim arkadaşlarına...
    http://www.meltemce.net/bu-mim-tum-blogger-kizlarina-gelsinevlilik-hazirligimiz.html

    YanıtlaSil
  9. hacer süpersin gene twitterdan da yazdım da buradan ad sorayım
    şimdi ben bulunduğum ilde her ürünü istediğim zaman bulamıyorum kesin emin olduğum bir ürün olursa getirtiyorum çevreme ya da internetten

    sana sorularımı sıralayayım.
    1. akmayan kalıcı ve koyu siyah özelliğe sahip göz kalemi (gözümün içine kalem çekerim de) hangi markanın hangi serisini tavsiye edersin
    2. rimel ve eyeliner kolay sürülen; rimelde kiripi daha dolgun ve uzun gösteren topaklanma yapmayan hangi marka ve ürününü tavsiye edersin

    3. kapatıcılığı yüksek, ancak ciltte maske varmış gibi durmayan fondötende hangi marka ve ürünü tavsiye edersin

    4. allık, göz farı ruj gibi renkli ürünlerde kalıcılığı yüksek özellikle farda topaklanma yapmayan ürünler için hangi markayı tavsiye edersin

    5. transparan pudra ve göz altı için aydınlatıcı da hangi marka ve ürününü tavsiye edersin

    çok uzun oldu biliyorum ancak makyaj konusunda tek geçtiğim blogger sensin
    bir de önereceğin ürünlerin fiyatlarını bildiğin kadarıyla belirtirsen burada bulamadıklarımı ısmarlamak için ona göre bütçe ayarlayacağım...

    derdime derman ol doktorcuğum....

    :)))

    YanıtlaSil
  10. Acaba Pudra MACin MSF Natural pudrası gibimi?

    http://twinsetters.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. okadar güzel tanıtım yapıyosun ki makyaj malzemesi alasım geldi koştur koştur :))

    süper bi blog sayfası yapmışssın bayıldım.

    hep böyle vidyolarla anlat bize
    süperrrrrrrr

    YanıtlaSil
  12. diline yüregine saglikk cok güzel aciklama yapmissin bravo ilk defa bu kadar güzel anlatimli makyaj videosu izledim :)
    tamamm hemen takipteyim
    benim bloggada göz atarsaniz sevinirim takip ederseniz daha cok sevinirim :))
    saygilarimla Hatice
    http://petrolmavilim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. sitendeki 1 saattir gezinen tekil kullanıcı benim:) spf içermeyen allık ve pudralar, bronz pudralardan önerilerin var mı peki? dediğin fotoğraf konusu fazlasıyla ilgimi çekti:)

    YanıtlaSil