4.09.2011

Takma Kirpikleri Çöpe Atın, Gerçeğine Sahipsiniz !

     Benefit'in son maskarası They're Real, önce reklamları ve görselleri ile dikkatimi çekti.

     Sonrasında They're Real ile değişim fotoğraflarını inceledim ve merakım daha da arttı...
     Favori rimelim Benefit'in Bad Gal Lash, başka bir Benefit rimeline yenik mi düşecekti?


     Araştırma sonuçları da oldukça çarpıcıydı !


     Ürün üzerinde yer alan görsellerde takma kirpik kullanıldığı çok belli olsa da, acaba bu ürün gerçekten takma kirpik etkisini yaratıyor muydu?





     Ürün şişesi ile de oldukça ilgi çekiciydi. Açıkçası hemen tüm rimellerin yuvarlak şişelerde olması ve sürekli yuvarlanıp durmaları beni bazen çileden çıkarıyor... Bu rimel daha oval ve yerinde duran cinsten = )


     Rimelin takma kirpik etkisi yaratma vaadinin başrol oyuncusu, fırçası...
     İlk incelememde bu rimelin fırçasını, Max Factor False Lash Effect'in fırçasına benzettim. "Eyvah! Yine mi yalnızca tel tel ayıran bir rimel, olamaz!" diye düşünürken, asıl etkiyi fırçanın uç kısmının yarattığını farketmem çok da uzun sürmedi.
     They're Real'ın fırçasını Max Factor False Lash Effect'in fırçasının ucuna Givenchy Phenomen Eyes'ın fırçasını eklemiş gibi düşünebilirsiniz.
     Rimelin vaadettiği takma kirpik etkisini oluşturması için, öncelikle rimeli yatay pozisyonda tutup uyguluyoruz. Bu işlemde rimelin çok topaklanma yaptığını düşünmeniz normal. Ardından dikey pozisyona getirip, özellikle kirpiklerin bitiş kısmına (göz pınarına yakın olan kısımlara değil, kuyruk kısmına doğru) uyguluyorsunuz. Böylece kirpikleri ayırıyor ve daha da dolgunlaştırıyorsunuz.


     Gelelim sonuçlara...
     Aşağıda rimelsiz kirpikler ve Benefit They're Real'ın tek kat sürüldüğü kirpiklerin fotoğrafları yer alıyor.


Benefit They're Real rimel;
  • Vaadettiği gibi daha uzun, kıvrık, dolgun ve takma kirpik gibi kirpiklere ulaştırıyor.
  • Waterproof olmamasına rağmen, suya karşı çok dayanıklı bir rimel. Bad Gal Lash suya karşı çok dayanıksızdı, yüzümü yıkadığım ya da terlediğim an akma yapıyordu. They're Real'ı makyaj temizleyiciniz ile sorun yaşamadan çıkarabilirsiniz.
  • They're Real, sürerken akma veya bulaşma yapmıyor. Alt kirpiklere uygularken bile bulaşma problemi yaşamadım.
  • Kullanıcıların %100'ü yani tamamı uzun süre dayanıklı olduğunu belirmiş. Ben de buna katılıyorum. Tüm gün They're Real sürülmüş kirpiklerimde akma, bulaşma, bozulma gibi bir sorun yaşamadım. Sürdüğüm anki gibi takma kirpik şeklinde kirpiklerle dolaştım = )
  • Çoğu rimelin kullanım ömrü 3 ay iken, They're Real'ın kullanım ömrü 6 ay. Bu da dayanıklılığının bir diğer göstergesi.
  • Rimeli kirpiklerinize sürdükten sonra sert bir hale gelmiyor. Çok yumuşak, sanki saçınıza köpük sürmüşsünüz gibi oluyor = )
  • Yukarıdaki fotoğraflarda gördüğünüz gibi, They're Real gerçekten takma kirpik etkisini oluşturuyor ve gözleri daha büyük gösteriyor. Kirpiklerin gözleri nasıl daha etkileyici ve büyük gösterdiğini bir kez daha anladım. Makyaj namına sadece They're Real sürdüğümde, aynada kendimi canlı ve güzel gördüğümü söylemeden edemeyeceğim = )
  • Bittiğinde tekrar alır mıyım? Daha iyisini bulana kadar evet ! Size gönül rahatlığı ile önerebileceğim bir ürün.
  • Fiyatından emin olamadığım için mağazayı arayarak sordum, 69TL'den satılıyor.
  • Benefit ürünlerini Sephora mağazalarında bulabilirsiniz. 
     
Siz They're Real hakkında ne düşünüyorsunuz? 
Ona bir şans verecek misiniz ?

24 yorum :

  1. çok güzel bir rimel gibi gorunuyor, ona tabiki şans vereceğim ama fiyatı nedir bu güzelliğin ?ereceğim ama fiyatı nedir bu güzelliğin ?

    YanıtlaSil
  2. çok iyi ya ! fiyatı hakkında bilgi verir misin canım örtmenim :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle alacakalrım listesinde..:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir rimel gibi gorunuyor, ona tabiki şans vereceğim ama fiyatı nedir bu güzelliğin ?çok güzel bir rimel gibi gorunuyor, ona tabiki şans vereceğim ama fiyatı nedir bu güzelliğin ?

    YanıtlaSil
  5. YSL Faux Cils'ten veya Lancome Hypnose'dan vazgeçmem derdim ama they're real gerçekten mucizevi. hemen denemeliyim!!

    YanıtlaSil
  6. kuzum senin kirpiğinde azmış yahu =) benimkilerde az o yuzden bana dolgunlaştırıcı bişeyler lazım =/

    YanıtlaSil
  7. benim kirpiklerim çok güzel oldugu için böyle kazık şeylere ihtiyacım yok canım.. 69 tl yazıktır yaa!!!!

    YanıtlaSil
  8. daha uygun fiyatlı bir alternatif için maybelline one by one rimeli öneriyorum verdiği görünüm tamamen aynı ve 12 lira mı ne yani

    YanıtlaSil
  9. Oha 69 lira verilirmi? Yazik paraya, ayni etkiyi her türlü mascarada görebilirim

    YanıtlaSil
  10. bugün palladıum magazasını arayıp fiyatını soran senmiydin :D

    YanıtlaSil
  11. muhteşem bir şeymiş ya. :)
    güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  12. Takma Kirpik hic takmayi sevmiyorum ve bu yüzden bu rimel cok hosuma gitdi, gercekten süper görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  13. Ben çıktığı gün gidip almıştım ,şimdi ise verdiğim paraya acıyorum herkesin kişisel görüşü tabiki benden 0 not aldı hiç ama hiç beğenmedim .Topaklanma var ,yapıştırma var bu fiyata böyle bir rimel hayal kırıklığı bu sefer olmadı Benefit....

    YanıtlaSil
  14. güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. o kadar güzel anlatmıssın ki ya adım adım heran acaba nasılmış diye düşündüm :D tek katta cok iyi bir sonuc hemen almalıyım
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Bence muhteşem bir rimel. Ben de her rimelle hemen hemen aynı sonucu alan biriyim ama They're gerçekten çok başka. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  17. GEÇERKEN BAKMADAN OLMAZ DEDİM..
    Rimelleri çok severim..
    denk geldiğimde mutlaka kulaklarını çınlatıp sesleneceğim :)

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle bir şans vereceğim acaba netten sipariş verebiliyor muyuz Ankara'da Sephora nerde var bilmiyorum çünkü :)

    YanıtlaSil
  19. Çokk güzel ama blogunuzda her yayınlanan ürün çok yuksek kesım ıcın tum tanıttıklarınız 60 70 den baslayan ürünler. Ben 10 makyaj malzemesı alsam tum maası yatırıyorum oraya daha da uygun fiyatlı orta duzeyde herkese hıtaben de yayınlarsanız cok mutlu olurum kendı adıma. Rimel bence kusursuz gözukuyor ama bir rimele 69 verebılmek herkesın harcı degıl :(

    YanıtlaSil
  20. merhaba. Ben rimel hazır rimel ile ilgili bir konu görmüşken hemen sormak istedim. Kısa ve seyrek kirpiklere sahibim. Uzun yıllardır Max factor 2000 calorie rimeli kullanırım. daha iyi bir sonuç elde edeceğim bir rimel tavsiyeniz var mı? Loreal 4D rimel için ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  21. Sephoradan alışveriş yaparken bana They're Real satan elemanın kirpiklerini kıskanmıştım.Şimdi herhes benim kirpiklerimi kıskanıyor.Tavsiye ederim,gördüklerinize inanamayacaksınız.

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel bayıldım bu rimele tam.istediğim gibi kirpiklerim kısa benim çok işime yarayacak

    YanıtlaSil