15.09.2011

Yıllarca Kazıklanmışız...

Biz gidelim mağazalardan tonlarca para verip orijinal MAC'ler NARS'lar alalım...
Yıllarca kazıklanmışız kızlar, esas ganimet BosPa'daymış = ))


İzmirliler iyi bilir, İzmir'in en meşhur pazarı Bostanlı Pazarı, nam-ı diğer BosPa'dır. Ben de uzun süre sonra BosPa'ya gittim ve rastladığım bir tezgahta çok eğlendim = )


Abiciğin biri MAC'leri, NARS'ları, Chanel'leri, Dior'ları dökmüş tezgaha, millet kapış kapış alıyor. Ben ise ürünleri inceledikçe kahkalarıma hakim olamıyorum = ) Sizin için de fotoğraflarını çektim. Olay anında konuşmalar şöyle gelişti :


Adam : "Ürünleri çok beğendiniz sanırım."
Ben : "Evet çok güzel çakma ürün yapmışsınız = ))))"
Adam : "Bütün gece bunları üretmekle uğraştım, sabah da satmaya getirdim (Sözde benimle dalga geçiyor) =))"
Ben : "Belli abicim belli = ))"
Adam : "Şaka bir yana bu ürünler Amerika'da orijinal fabrikalarından geliyor." (Adam bunu söylerken çok ciddi !)
Ben : "Abicim bana anlatma istersen, ben makyözüm..."
Adam : (Sinirlenir ve...) "Sana ne anlatacağım be !"
Ben : = )))))


Buyrun fotoğraflar = )









38 yorum :

  1. Mac terracotada ben bittim. İnsanlar gerçekten buna inanıyorlar yahu. Çok ilginç hakikaten!

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. :D:D:D "Şaka bir yana bu ürünler Amerika'da orijinal fabrikalarından geliyor." Bari ikna etmeye çalışmayın yahu:D

    YanıtlaSil
  4. adamlar yapmış ya ahahaha :D

    YanıtlaSil
  5. hımmm mac ürünlerini görmeyeli baya değiştirmiş:)adam öyle diyorsa doğrudur :P :)

    yıllardır bu böyle...bundan birkaç sene öncede lancome cilt bakım ürünlerini satıyorlardır(tabi çakmasını)...E pesss yani dedim makyajın çakmasını bıraktılar şimdide cilt bakım ürünlerinin çakmasını yaptılar :S

    YanıtlaSil
  6. bizim pazardada vardı aynısı.kadınlar bi kanmış nasıl alıyorlar dedm abla kanmayın sahte bunlar adam aynen "biz bunları gümrükten alıyoruz o yüzden ucuz "demez mi ?? yanımda mac msf vardı "işte orjinali bu 65 tl" dedm.diğer bayanlara "işte bu abla bilmeden almış siz kanmayın "demezmii :D:D:D:D bıraktım tabi ama koptum gelene kadaaar:D:D:

    YanıtlaSil
  7. amerikadan birsürü uğraşla getirtip, hizmeti pazara kadar getirmişler ya nankörlük yapmayalım hahah =) streç filme sarmılar falan kalite tartışılmaz, çok güldüm =))

    YanıtlaSil
  8. aaaa öyle deme lütfen :)))
    o ürünleri alıp baaak yeni mac aldım diyen arkadaşlarım var (!)

    YanıtlaSil
  9. inanan varmıdır yahu :) narslara koptum zaten:)

    YanıtlaSil
  10. Birde insanlar gerçek olduğuna inanıyorlar ya ben ona bitiyorum :D

    YanıtlaSil
  11. ürünleri Suriye'den kaçak olarakgetirdikleri için o kadar uyguna satıyor olabilirler mi acaba bayanlar!

    YanıtlaSil
  12. Narsların o halini görse François ağlardı:)))

    YanıtlaSil
  13. orijinal olan hiçbir ürün öyle 5 tl ye satılır mı?
    istediği kadar kaçak olsun...
    hadi gümrüksüz diyelim normalde 50-60 tl olan bir ürün %30 gümrük olmasın diyelim (ki okadar değil abartı olsun diye diyorum)
    35 tl hadi taş çatlasın 30 tl olur
    ama bunlar 5 tl 10 tl
    nasıl olabilir ki bu???
    ben tercihen pahalı da olsa vergisini verdiğim ve orijinal olduğuna emin olduğum ürünü tercih ediyorum
    içinde ne olduğu belli değil cilde aşaırı zararlı
    ha şu da var bütçe olayı tabiki bu
    insanlara uygun geliyor alıyorlar

    YanıtlaSil
  14. İstanbul'un pazarları da dolu bunlardan :))

    YanıtlaSil
  15. annem onu kullananlar kanser ülser ve diğer bütün hastalıklara sahip olurlar vallahi aman aman:)

    YanıtlaSil
  16. her markanın çakması var loreal rujlar lancomelar birde sorunca dubaiden geliyor diyolar bizde yedik yani bas bas bağırıyor sahte ürünüm diye

    YanıtlaSil
  17. bende bunları Yeşilköy pazarında görmüştüm gerçekten çok komik yaa :D yalnız bizim pazarda 2-3 yıl önce bile loreal pilink geldi yazmışlardı çoook sonra fark ettim onun peeling olduğunu :D

    YanıtlaSil
  18. hem guldum hem sinirlendim yazik inanan varmi acaba insanlarin parasina sagligina dusmanlik bu be...

    YanıtlaSil
  19. Ben en cok insanlariin aa mac pazaraa dusmuus hadii alaliiim diyislerini gorunce saskinlik gecirmistiim yaa hic mi magazaya gidipte bakmazsiniz bu mac neymis diye saticilarda yukarida yazilanlari birbir soyluyolar gercekten hatta adamin biriyle kavga ediyodum az daha bana sen cahilsin bunlar gercek mac gercek estee tavri yapmisti cildirmistiim :)) akil fikir versin allah ne diyim :))

    YanıtlaSil
  20. Bu işler her zmaan böyle ilerleyecek çünkü pazardan alanlar zaten hayatında orjinalını almamış insanlar. Macın ürününün 70 tl olduğunu bılmıyor kı 10 tl garip gelsin.. Benimde başıma gelmişti. Lancome ürünleri orjinal diye satıyor tamam hadi kanma payım da olacak az yüksek satsa ama lancomde öyle bir ürün yok :) Kendince bir ürün üretmiş onu lancome diye satıyor tümden kopmuş abi :) Malesef halkımız bılınclı olmadıgı surece bu ınsanlar bu sahtelerı uretıp cilde zarar veren çok ürün üretecekler

    YanıtlaSil
  21. bu çakma mac ve nars'lardan bahçeşehir pazarında ve yeşilköy pazarında da var.
    hadi avon'u, oriflame'yi pazarlarda görmeye alışığız hatta orjinal şişelerinde çakma parfümlerede alışığız ama bu taklitçilikte son nokta işin kötü yanı bu ürünleri alanların olması sonra mac kullandım cildimi bozdu diye çamurda atarlar.
    her daim az ürünüm olsun öz olsun kaliteli olsun mantığındayım sağlık herşeyden önemlidir.
    bu arada bende denk gelirsem böyle bi tezgaha sorayım bakayım başka neler yumurtlayacaklar.:))

    YanıtlaSil
  22. bizi ve sağlığımızı çok düşünenler de bunları yasaklamak yerine yurtdışından getirttiğimiz orjinal ürünleri yasaklar

    YanıtlaSil
  23. studio finish concealer fena olmamış esasında :)))))

    YanıtlaSil
  24. aynı zamanda pazardaydık galiba:D aynı diyalog ben ve pazarda karşılaştıgım bi arkdaşım arasında yaşandı, ben kalabalıgı görüpte kafamı uzatıp tepeden tezgahta ne var diye bakıyodum. Arkadaş beni gördü aa naber napıyosun öle tepeden akbaba gibi tezgahı süzüyosun dedi; adam neler yapmış ona bakıyodum dedim:D

    YanıtlaSil
  25. bu arada bizim özkanlar pazarında cidden gümrükten getiren bi adam vardı ama:)

    YanıtlaSil
  26. bunların hepsini bir arada görünce çok güzel oluyor;) cilt konusu önemlidir sakaya gelmez yüze sürülecek herşeye dikkat etmeli insan;) http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. bende istanbul da bir pazarda gördüm adam dubaiden geliyor bunlar dedi hmm öyle mi dedim.ama senin gibi kahkalarıma hakim olamadım.kutulardan tut ürünlerin yapısına kadar o kadar fark var ki

    YanıtlaSil
  28. vay be iyi oldu gözümüzü açtın :)

    YanıtlaSil
  29. gittigidiyorda da bi bayan vardı sattığı MAC gel eyelinerın orjinal olduğunu iddia ediyordu.Ben de işim dolayısı ile MACe gitmem imkansızdı uzun bi müddet.alayım netten dedim.Ablamız öyle 3'e 5'e de satmıyo yanii :) başta sinirlerimi bozsa da sonradan haline acıdım ve çok güldüm.Bi de zavallım yanında hediye olarak sahte MAC kalem göndrmiş :) madem bi iş yapıyosun adam gibi yap.bak bi orjinali nasıl diye.dimi ama :)

    YanıtlaSil
  30. alım gücünün bu kadar düşük olduğu bir toplumda hanımların 5-10 liraya sahte mac ürünlerine rağbet etmelerini alaya almanız kalpsizlik. bu insanların çoğu hayatlarında orjinal mac görmemiş hanımlar. dolayısıyla kanmaları da normal. 'ay biz kazıklanıyormuşuz :))))çok güldüm'gibi bir uslup benimseyeceğinize, 'hanımlar bunlardan almayın, bunlar sahtedir, cildinize zararı olur' deyip fotoları yayınlayabilirdiniz. bu sarkastizmi size hiç yakıştıramadım. hayal kırıklığına uğradım.

    YanıtlaSil
  31. vay be ben ilk defa cakma makyaj ürünü gördüm (trde yasamadigimdan)
    yani nasil desem gercektende berbat görünüyormus !
    cakma oldugunu anlamasam bile almazdim :) markasina bakan icine bakmaz bile :))
    makyaji yapmadan önce önce gözler boyaniyor marka ile .d
    http://petrolmavilim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  32. arkadaşlar demekkı sizlerde pazarlardan bişiler alıyosunuzkı pazar pıyasasını bukadar ıyı bılıyosunuz çok komıksınız

    YanıtlaSil
  33. Sen neydin de biz yıllardır kazıklanıyormuşuz diyorsun .Bundan 4 sene önce kadınlarklübünde nemlendirici soran sen değil miydin ne ara mac'lere nars'lara alıştın da bilmeyenlerle alay ediyorsun bunu yayınlayacak kadar özgüven sahibi olduğunu düşünmüyorum yayınlamasan bile senin okuman bile yeter :/

    YanıtlaSil
  34. Hahaha Dilek hanim cok guldum yaziniza.yanlis anlamayin msjim size degil.... iste ben boy le kendini begenmis tiplerden hoslanmam sanki hanfendilerin herseyleri mac, nars, chanel, dior...olsa bile kimin ne aldigi kullandigi kimene ki?.milleti akilsiz veya aptal yerine koyana kadar Alan birine sor ndn aliyorsun diye ? Milletin keyfinin kahyasimisin?guzel uslupla yazmak varken assaglayici tarzda yazman hos olmus, sana yazdigim yorum gibi !sahte oldugunu iyiki tabiri caizse kibarca yazdin...bana hangi kozmetik urunun kimyasalsiz vie dogal oldugunu soylermisin? Herseyde kimyasal madde varken zarari yok veya minimum duzeyde diyebilecekmisin.... isteyen istedigini avoir canim parasi senden mi cikiyor.... en basit ornek l'oreal marka sahibinin hayatinda 1kez olsun kozmetik kullanmamis heralde sebebi varki kendi malini kullanmiyor :)))))) ister yayinla ister yayinlama.okudunya yeter;)

    YanıtlaSil
  35. Msjimi yayinlamissin, merci... amacim kimseyi kirmak degil lutfen yanlis anlasilmasin.. belkide soylemek istedigin uyari:pazardaki mac'ler sahte urundur mesajiydi saygi duyarim fakat, basligin assaglayici tavrin sinirlendirdi béni.o sahte urunleri alipta mac kullaniyorum diye hava atmak isteyenede...neyse:)
    Ustune basa basa soyluyorum KIMYASAL ICERMEYEN KOZMETIK URUN YOKTUR!!!!!
    Hepsinin illaki zarari var ister 100tl'lik ister 5tl'lik olsun...bio adi altinda organik yani "guya"organik onlarada baksaniz VAR ...benim iletmek istedigim msj buydu... turke yazim zayif kusura bakmayin;hic turk okuluna gitmeyenin turkcesi bu kadar olur...

    YanıtlaSil
  36. Çok saçma insanlarsınız bunların içerisindeki malzeme mac dışında kullanılan herkesin hayatında en az 2 3 kere kullanmış olduğu ürünler, bir farkı yok. Makyaj herzaman zararlı evet yıllarca kazıklandınız bir sürü para vererek ikiside boya değilmi yine yıkayınca aynı hale dönüyorsunuz kendinizi kandırmayın

    YanıtlaSil
  37. :D bende alıyım bari. allık alırım 5 liraya içindeki pembe un karışımını döker pastel allığımı preslerim. mac aldım diye hava atarım :D

    YanıtlaSil
  38. alım gücünün bu kadar zayıf olduğu bir ülkede insanlar asgari ücretle 6 7 kişilik bir aileyle geçinmeye çalışırken ki geçinemiyor, türkiyede insanlar açlık sınırının altında geçinme bile değil hayatta kalma mücadelesi verirken insanların mac, nars, dior,chanel, makeupforever gibi ürünlere hücum etmesini beklemeyin. alım gücü olan insanlar zaten gidip tekin acar,sevil, sephora gibi yerlerden alışveriş yapıyor. sanki kraliyet ailesi mensubuna ait biriymişsin gibi geri kalan kesimin aldığı bu yerlerle dalga geçmen çok saçma, ironik ve bence sendeki büyük bir öz güven eksikliği tatlım yayınlayacağını zannetmiyorum ama yayınlamasan bile okuman yeter öpüldün :)

    YanıtlaSil