15.09.2011

Yıllarca Kazıklanmışız...

Biz gidelim mağazalardan tonlarca para verip orijinal MAC'ler NARS'lar alalım...
Yıllarca kazıklanmışız kızlar, esas ganimet BosPa'daymış = ))


İzmirliler iyi bilir, İzmir'in en meşhur pazarı Bostanlı Pazarı, nam-ı diğer BosPa'dır. Ben de uzun süre sonra BosPa'ya gittim ve rastladığım bir tezgahta çok eğlendim = )


Abiciğin biri MAC'leri, NARS'ları, Chanel'leri, Dior'ları dökmüş tezgaha, millet kapış kapış alıyor. Ben ise ürünleri inceledikçe kahkalarıma hakim olamıyorum = ) Sizin için de fotoğraflarını çektim. Olay anında konuşmalar şöyle gelişti :


Adam : "Ürünleri çok beğendiniz sanırım."
Ben : "Evet çok güzel çakma ürün yapmışsınız = ))))"
Adam : "Bütün gece bunları üretmekle uğraştım, sabah da satmaya getirdim (Sözde benimle dalga geçiyor) =))"
Ben : "Belli abicim belli = ))"
Adam : "Şaka bir yana bu ürünler Amerika'da orijinal fabrikalarından geliyor." (Adam bunu söylerken çok ciddi !)
Ben : "Abicim bana anlatma istersen, ben makyözüm..."
Adam : (Sinirlenir ve...) "Sana ne anlatacağım be !"
Ben : = )))))


Buyrun fotoğraflar = )