26.11.2011

Mac Glitter&Ice Fırça Setleri

MAC'in son koleksiyonu Glitter and Ice'ı henüz görmeyenler varsa elini çabuk tutup mağazaya gitmeli.
Ben bu koleksiyonu sırf fırça setleri için bekledim. Görür görmez de aldım = )

Koleksiyonda 3 fırça seti var :

MAC Make It Perfect Brush Kit 
187SE
130SE
286SE
282SE

 

MAC Essential Brush Set
190SE
129SE
275SE
266SE
226SE

MAC Special Edition Brush Set
167SE
168SE
239SE
217SE
212SE
 
 Bu setler arasından Special Edition fırça setini seçtim. Çünkü ilk setteki fırçaların çoğuna sahibim, ikinci seti de tercih edebilirdim ama üçüncü setteki fırçalar tam ihtiyacım olan şeylerdi. İtiraf ediyorum bu seti 168SE için aldım = )
 

 

Fırçaların şeffaf, simli yapısına bayıldım !


167SE (kısa saplı) fırça pudra uygulamak için ideal.

168SE'yi ise yüzümü kontürlemek için kullanıyorum. Bayıldım !

239SE ve 217SE göz makyajında, 212SE ise kaş farı uygularken kullanılıyor.


Fırça seti kendi çantası ile birlikte satılıyor. Çanta da çok hoş, şeffaf olmasını çok seviyorum. 



Genel değerlendirme ;
  •  Fırçaların yapısı birazcık sert ve kıllar sıkı. Bir süre kullandıktan ve yıkadıktan sonra yumuşarlar mı bilemiyorum. Özellikle 212SE çok sert. Eyeliner için de kullanırım dedim ama kaş dışında hiçbir şey için kullanılamayacak kadar sert. 
  • Fırçaların kısa saplı olmaları benim için bir artı sayılabilir. Kontrolünün böyle daha kolay olduğunu düşünüyorum.
  • Olmazsa olmaz bir set mi? Hayır. Eğer makyaja yeni başlayanlardansanız, Essential Brush Set'i almanızı öneririm.
  • Normalde bir MAC fırçanın ortalama 70 TL olduğunu düşünürsek, 4-5 fırçayı 125 TL'ye almak çok avantajlı. Bu nedenle eğer aklınızda fırça almak varsa, bu setlere bir göz atmanızı öneririm.
  • Keşke fırçaları karıştırıp, kendi setimizi oluşturabilsek !

8 yorum :

  1. Güle güle kullanın, ben de gözümü Essential Brush Set'e diktim, seyahat için ideal sanki, 212 SE'i gossmakeupartist push liner olarak kullanıyor, sert olması o yüzden ideal gibi geldi bana, tekniğinin linki şu adreste:
    http://www.youtube.com/watch?v=kEAYXm3ezNg&list=FLRBXOXJdOcqBQaNeJ92770w&index=7&feature=plpp_video
    02:22'den itibaren görebilirsiniz.
    (yada http://www.youtube.com/user/gossmakeupartist?blend=14&ob=5#p/search/0/IunkBu5L7z0)
    Bende önceden sert diye kullanamadığım bu fırçamı bu teknikle bayılarak kullanıyorum :)
    Yazı için teşekkürler.
    Özlem

    YanıtlaSil
  2. Özlem, çok teşekkür ederim. Bunu izlediğim çok iyi oldu = )

    YanıtlaSil
  3. canım, keşke o 125 liraya normal boyutta fırçalardan alsaydın. belki 2 tane alırdın ama ömürlük olurdu, boyutu önemli değil ama böyle koleksiyon olarak çıkardığı fırçalar nedense normal mac fırçalarıyla aynı kalitede kesinlikle olmuyor. normal bir mac fırçası kolay kolay kıl dökmez ve şekli bozulmazken (ki yaklaşık 6 sene kullandım hala da kullanıyorum), bu set olarak satılan fırçalar daha ilk haftasında kıl döktüler ayrıca birkaç ay içinde de deforme oldular. 2 kez aynı hatayı yaptım ama 3. kez asla almıcam, ve bu mac gibi bir kaliteye kesinlikle yakışmıyor. (bilmem belli mi ama hala sinirim geçmiş değil)

    YanıtlaSil
  4. bende essential fırça seti için gitmiştim cool face setini alarak çıktım içinde 3 fırçası var zaten diye:) ama special sette çok güzelmiş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan yeni cicilerini.Çok şık görünüyorlar.


    İlk giveaway'im için bloğumu ziyaret edebilirsin :)

    Sevgiler
    Ahu

    ahuatesel.com

    YanıtlaSil
  6. Mac ın koleksiyon fırçalarının karşılaştırması bir yabancı blogda yapılmış. Önce pek iştahlandım alayım diye ama ,okuyunca vazgeçtim almaktan. Kalite farkı var diyor blog sahibi ve gösteriyor resimle..Güle güle kullanın yine de.

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım.. ben de çok beğendim. Bloğuma beklerim.

    Sevgiler,

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. bu fırça setini kaçırdığıma çok üzülüyorum.. MAC tekrar da çıkarmadı..

    YanıtlaSil