19.11.2011

Inglot Alışverişi

     Son zamanlarda Inglot'tan aldıklarımdan bahsetmek istiyorum. Ben artık alışverişlerimde tek tek ürün almak yerine, setleri-paletleri almayı tercih ediyorum. Hele de söz konusu Inglot ise, bu isteğimi durduramıyorum. Çünkü Free System ile istediğiniz renkleri seçerek paletlerinizi oluşturuyorsunuz. Bu nedenle 20'li far paleti ile 4'lü allık paleti aldım. Hal böyleyken, kullanmadığım tekli farları, allıkları satışa koydum.


     Setler hem kapladıkları yerin azlığı bakımından, hem de fiyatlarının uygun olması bakımından bana cazip geliyorlar.

     İşte bu yüzden gittim Inglot'a, 20'li paletimi oluşturdum. Neden Inglot? Çünkü farların yapısını, kolayca renk vermesini, renk çeşitliliğini çok ama çok seviyorum, istediğim renkleri seçerek palet oluşturabiliyorum. İhtiyacım olan, olabilecek tüm farları aldım. Ben aldıktan sonra 40'lı palet çıktı. Keşke ondan alabilseydim... Bu paleti aldıktan sonra, çoooooook uzun bir süre far almayacağımdan eminim. Bu paletin fiyatı 329 TL.


 





     Allık ihtiyacım vardı. Gidip NARS'tan 65 TL'ye bir allık almaktansa, 99 TL verip 4 allık almayı daha mantıklı bulduğum için; allıklarımı da Inglot'tan aldım. Yanında da %30 indirimle 15BJF allık fırçası aldım.





Inglot'un palet fiyatlarını ve renk seçeneklerini incelemek isterseniz, şu yazıma bakabilirsiniz. Ayrıca Rainbow farlar da gelmiş. Ben kendilerini çok sevdim = )