19.11.2011

Inglot Alışverişi

     Son zamanlarda Inglot'tan aldıklarımdan bahsetmek istiyorum. Ben artık alışverişlerimde tek tek ürün almak yerine, setleri-paletleri almayı tercih ediyorum. Hele de söz konusu Inglot ise, bu isteğimi durduramıyorum. Çünkü Free System ile istediğiniz renkleri seçerek paletlerinizi oluşturuyorsunuz. Bu nedenle 20'li far paleti ile 4'lü allık paleti aldım. Hal böyleyken, kullanmadığım tekli farları, allıkları satışa koydum.


     Setler hem kapladıkları yerin azlığı bakımından, hem de fiyatlarının uygun olması bakımından bana cazip geliyorlar.

     İşte bu yüzden gittim Inglot'a, 20'li paletimi oluşturdum. Neden Inglot? Çünkü farların yapısını, kolayca renk vermesini, renk çeşitliliğini çok ama çok seviyorum, istediğim renkleri seçerek palet oluşturabiliyorum. İhtiyacım olan, olabilecek tüm farları aldım. Ben aldıktan sonra 40'lı palet çıktı. Keşke ondan alabilseydim... Bu paleti aldıktan sonra, çoooooook uzun bir süre far almayacağımdan eminim. Bu paletin fiyatı 329 TL.


 





     Allık ihtiyacım vardı. Gidip NARS'tan 65 TL'ye bir allık almaktansa, 99 TL verip 4 allık almayı daha mantıklı bulduğum için; allıklarımı da Inglot'tan aldım. Yanında da %30 indirimle 15BJF allık fırçası aldım.





Inglot'un palet fiyatlarını ve renk seçeneklerini incelemek isterseniz, şu yazıma bakabilirsiniz. Ayrıca Rainbow farlar da gelmiş. Ben kendilerini çok sevdim = )




17 yorum :

  1. Far paletin de allık paletin de harika görünüyor !! Güle güle kullaaan ;) Renk seçimlerine bayıldım ,rainbow da süpermiş aah aahhhh :)

    YanıtlaSil
  2. 67 TL'ydi. Allıkla aldığım için 46,9 TL oldu.

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel canım hepsini güle güle kullan
    rainbow farlara bayıldııım çok güzel gözüküyorlar

    YanıtlaSil
  4. Hacercim rainbow farların fiyatını hatırlıyor musun peki?

    YanıtlaSil
  5. rainbow farların fiyatları hakkında bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel güle güle kullan. Allıklara ve rainbow farlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. normal farlar 10 tl mı yani? çünkü 10lu palet 199 tl. gösterdiğin 20li palet için 199 demişsin hacercim, pek anlayamadım..

    YanıtlaSil
  8. Canım farlar normalde 33 TL. Set olarak 329 TL. 10'luk paletler 199 TL olarak satılıyor.

    YanıtlaSil
  9. rainbow harikaymış gerçektennn :)

    YanıtlaSil
  10. iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. hayırlı olsun canım bende merak ettim allıkları kalıcı mı die :)

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar..Allık ve farları nerede satışa koydunuz acaba? Duygu

    YanıtlaSil
  13. hacer allıkların numarası kaç amc serisimi bunlar bnde almak istiyorum

    YanıtlaSil
  14. allık paleti tek kelimeyle muhteşem!

    YanıtlaSil
  15. renklerin numaralarını yada adlarını üzerlerine yazabilir misin?

    YanıtlaSil
  16. hacer ablacım allık renklerin numaralarını yada adlarını yazabilir misin...polonyadan arkadasım getırecek lutfen allık rıca edıyorum acıl tesekkur ederım

    YanıtlaSil