1.11.2011

Temel Makyaj Videoları #3 {Allıklar}

13 yorum :

  1. şahanesin,teşekkür ederiz emeğin için.

    YanıtlaSil
  2. harikasınız gerçketen bir solukta izledim:)yalnız vıdeo boyunca o kucagınızdakı allıkları gostermenızı o kadar ıstedım ki:Dkozmetık urunlerınız ve fırçalarınızla ılgılıde bır vıdeo hazırlarsanız cok mutlu olurum:D göz makyaı vıdeonunuza merakla beklıyorum:D

    YanıtlaSil
  3. bir de allığı sürüşünü gösterseydin, tadından yenmezdi :)

    YanıtlaSil
  4. Allık konusunda bende öneride bulunmak istiyorum. Durum tene göre değişiyor mu bilmiyorum ama Nars marka aldığım allık nedense benim tenimde yaklaşık 3 saat duruyor ve eser kalmıyor 4. saate. Benim önerim dediğiniz gibi kalıcılık, tek sürüş, paraya kıyma konusunda senelerdir kullandığım en iyi allık markası Guerlain.

    YanıtlaSil
  5. mükemmell anlatıyorsunnnn ya hayranım sana şekerim sürekli sürekli izliyorum videolarını. ve yeni makyaj videolarını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. "muadili" diyoruz yerini tutan kelimesi için

    YanıtlaSil
  7. goz makyaj videosunu sabirsizlikla bekliyorum. bu arada gratislerde satilmaya baslanan theBalm markasinin alliklari da hic fena degil. rakamlar da cok ucuk degil.

    YanıtlaSil
  8. iyi bayramalarrr
    sevgilerimle Hatice

    YanıtlaSil
  9. yotube da takip ettiğin makyaj yapan blogger varmı yada sadece video kayan ben merak ediyorumda :))

    YanıtlaSil
  10. süper süper süper .Özellikle alternatif ürünler (dupe) göstermen beni çok mutlu etti.Vİdeolarını heyecan ile bekliyorum.

    YanıtlaSil
  11. yeni başlayanlar için çok bilgilendirici :) ve artık formspringe bakmalısın :)

    YanıtlaSil
  12. özlemtuana12/11/11 10:53

    ellerine sağlık şekerim yine nefis bir video olmuş:))allık nasıl sürülür uygulamalı video olsun lütfen birde şu kırmızı ruj sürünce nasıl bir göz makyajı olmalı videosu istesem:))
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  13. Çok Sevindim videolarini gorunce. yenilerini bekliyorum. Twitter den de sikca takip ediyorum seni. Lütfen lütfen lütfen.... nude makeup videosu yapar misin?

    YanıtlaSil