18.12.2012

Günlük Kolay Göz Makyajı {Video}

     Bir şeyler yazıp, yaşam belirtisi göstermem gerekiyordu :) Neler mi yapıyorum? Evlenmeme tam 39 gün kaldı ve yapılacak işler listesinin sonu görünmüyor. Bu yoğunluk içinde bloga yazı yazmak, video çekmek için can atıyorum ama ya zamanım olmuyor, ya da zamanım olduğunda halim olmuyor. Maillerinizi, yorumlarınızı, sorularınızı görüyor ama bir türlü dikkatimi verip yanıtlayacak zaman ve enerjiyi bulamıyorum. Geçici bir süreliğine affınıza sığınıyorum.

     Bu yoğun süreçte Instagram ve YouTube'da zaman geçirerek kendime terapi yapıyorum resmen. Evlilik hazırlığının bu kadar yoğun ve yorucu bir süreç olduğunu asla tahmin edemezdim. Gelinlikçi ile randevulaşıyorum, ardından kına gecesi için mekan aradığım için telefonlarım susmuyor, derken PR şirketleri arıyor,... karmakarışık bir haldeyim. Ne bloga/bloggerlığa yetişebiliyorum, ne de evlilik hazırlıklarına :) Dualarınızı bekliyorum :)

     Dediğim gibi maillerimi okuyorum ancak yanıtlayamıyorum. Bu mailler arasında bir tanesi var ki, paylaşmasam olmazdı. Bir izleyicim "Blog takipçilerinin satın almasında blogların etkisini görebilme." konulu bir araştırma yapıyormuş ve sizlerin de yardımına ihtiyacı varmış. Ben formu inceledim, doldurmak 1 dakikanızı almayacaktır. Kendisine desteğinizi rica ediyorum. Buraya tıklayarak forma ulaşabilirsiniz.

     Evlilik sürecinde blog ile değil de, yoğun olarak Instagram ile ilgileniyorum. Eğer siz de takip etmek isterseniz www.instagram.com/makyajgunlugu adresinden günlük fotoğraflarıma bakabilirsiniz.

     Zaman bulduğumda video çekmeye çalışıyorum ancak sürekli fotoğraf makinemin azizliğine uğruyorum. Bu seferlik sonu kesilmiş olsa da makyajın yapılışını anlattığım için videoyu paylaşmak istedim. 

     İyi seyirler, sevgiler...
     Hacer