7.08.2009

Dior Catwalk Trends

Dior'un bu seneki makyaj trendleri arasında Catwalk adı verilen,
aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz tarzda makyajlar yer alıyor.
Daha kadınsı, daha wamp, gözleri daha belirgin tutan bu makyaj tarzını ben de kendimce denedim.
Örnek olarak aşağıdaki modeli seçtim.
Elbette onun kadar başarılı bir makyaj olmadı, ama benim çok hoşuma gitti.
Inglot turuncu ve kahverengi farları, Flormar beyaz farı ve Revlon takma kirpikleri kullanarak kolayca bu görüntüyü elde ettim.
Günlük kullanım için asla uygun değil, ancak çok özel gecelerde çok farklı olmak isteyenler kullanabilir.
Benim gibi farklı makyajları seven kişiler, günlük kullanıma uygun olmasa da bu tür denemelere bayılır.
Zaten yaptığım çoğu makyaj günlük kullanım için uygun değil.
Yalnızca deneme ve renklerle oynama amaçlı...

Sevgiler,
Hacer