11.08.2009

Nasıl kilo verdim ?

Aslında her zaman orta kilolu, asla zayıf olmayan bir kızdım.
Kilo alsam da 2-3 kilo alır, kısa sürede verirdim.
Ancak Erasmus ile Belçika'ya gittiğimde her şey değişmişti...

11.02.2008 - Belçika'da ilk günüm - Kilom 65

Her şey çok güzel, normal kilomdan birkaç kilo fazla ile Belçika'dayım sonunda, çok güzel bir 3 ay bekliyor beni... Kilolarımı burada veririm elbet, yürüyüş yaparım, belki bir spor salonuna yazılırım... Ama şu anda kilo umrumda değil. Önümde unutulmaz bir 3 ay var...

09.05.2008 - Belçika'dan dönüş - Kilom 75

Rüya gibi 3 ay geçirdim ve vücudum umrumda bile olmadı. Belçika'da ne tartım vardı ne de boy aynam, aldığım kiloların farkına bile varmadım. Her gün çikolata ve bol bol waffle yedim. Yemeklerin içinde ne yağı olduğunu bilmediğim için her gün ekmek arası peynir-domates ve yeşillik yedim. İnanılmaz düzensiz beslendim ve sonucu aldığım 10 kilo oldu. Ama umrunda değil, tombişlik de yakışıyor bana

07.10.2008 - İzmir'e, okuluma dönüş - Kilom 72

Kendimi çok kötü hissediyorum. İzmir’e geldim sonunda... Ne zamandır beklediğim an buydu... Ama o da ne? Bütün kızlar ip gibi, upuzun saçlı, hepsi de çok güzel. Peki ya ben ? Kilolu, kısa saçlı, çirkin bir kız. Aynaya baktığında kendini beğenmez, giydikleri yakışmaz.... Depresyon belirtisi mi? Takıntı mı saplantı mı? Değiştirmek lazım bu görüntüyü... İstediğim gibi yapmak lazım, şekillendirmek lazım... Çok kıskanıyorum diğerlerini... Güzel olmaları onların iyi insanlar olduğunu göstermez elbette, ama eminim aynaya baktıklarında benimle aynı duyguları yaşamıyorlardır. Bugün diyetin ve sporun ilk günü. Pirinç lapası yemeye çalıştım ama ancak 3 kaşık yiyebildim daha fazla dayanamadım tadına. Bir paket kakaolu bisküvi yedim, sonra yediğime pişman oldum bu nasıl rejim diye Akşam pide yedim, yağları akan kalori bombası pide... Bütün gün yürümüş olmanın ödülünü verdim sanki kendime... 3-5 kalori harcamışımdır ya yürürken, açığı kapatmak lazım... Akşam eve gelince lahana yağımı sürdüm ve nivea body cd.sindeki hareketleri yaptım. Sonra ölü gibi gibi uyumuşum zaten...

08.10.2008 - Depresyon belirtileri içinden bir kız sıyrılıyor - Kilo 72

Dünden gelen gazla rejime devam... Sabah 5i1 yerde çaya başladım, hatta çayı hazırlayacağım diye derse gecikiyordum az kalsın. O kadar gaza gelmiş durumdayım.  Aç karnına onu içtim önce, öğlen yemeğinde canım tost istedi ama sağlıklı beslenmeliydim. Bir tabak, hayır hayır yarım tabak karışık salata yedim, tuzsuz, yağsız, limonsuz, ve tabi ekmeksiz Sonra 1 saat kadar süren bir yürüyüş yaptım. Tatlı ısrarlarına form bisküvi ile cevap verdim ve kendimi mutlu hissettim nefsime söz geçirebildim diye. Derse girdim. Uzun süredir beni görmeyen bir hocam yüzüme dikkatlice bakıp şöyle dedi : “YABANCI SANDIM SENİ, ÇOK ŞİŞMANLAMIŞSIN, TANIYAMADIM ! “ Ve arkasından sınıfta başlayan gülüşmeler ve kırılan kalbimin sessiz çatırtıları... O kadar üzüldüm, o kadar kırıldım ki... Hocanın yaptığı densizliği kafama takmamam lazım bilmeme rağmen o söz içime oturdu... Arkadaşlarım dersten sonra nezaketen sen kilolu değilsin deseler de ben gerçeği biliyorum. Gözlerim o kadar bozulmadı henüz, ŞİŞMAN olduğumu görebiliyorum ve bunu reddetmiyorum. Bu daha da kamçıladı beni kilo vermek için. Dersten sonra çarşıda yürüdüm baya, sonra markete gidip kendime form ürünler aldım. Light sütler, form bisküviler ve uzak durulan çikolata reyonları Senelerdir o kalori bombası şeyleri yedim, ne fayda gördüm ? Kısa süreli doyum, mutluluk ve büyük kitleli yağlardan başka... Sonra eve geldim kendime tavuklu, sebzeli bir yemek yaptım, yanında yoğurtla yedim, ekmek yok ! Akşam 30dk egzersizimi yaptım, lahana yağımla tabi. Ve şimdi gözlerim kapanıyor. İçimde bir hüzün, ya başaramazsam diye... Ama çok istiyorum başarmayı, aynada kendimi beğenmeyi, bu yağları kiloları yok etmeyi... Olmalı bu sefer, başarmalıyım !

09.10.2008

Bugün de elimden gelen çabayı göstermeye çalışıyorum. Sabah 7de kalktım sahile yürüyüşe gittim 2 saat kadar yürüdüm, arada koşmayı denedim ufak ufak... Kalkar kalkmaz 5i1 yerde çayımı içtim. Kahvaltımı yaptım güzelce ve sonra okula gitmek için hazırlandım. Kıyafetler bana baktı, ben kıyafetlere. Hepsi sanki beni giyme der gibi bakıyorlar bana. O kadar çirkin hissediyorum ki kendimi o kıyafetlerin içinde. Gerçi sorun kıyafetler değil, vücumu sarmış olan kalın yağ tabakası. Kıyafetlerin arasından kendini göstermek için sabırsızlanan o kalın yağ tabakası... Nasıl göründüğüme aldırış etmeden çıktım evden okula gittim, sonra eve geldim. Kendime sebzeli makarna pişirdim ve yanında yoğurt yedim. Light tabiki Yemekten sonra tv izledim biraz. Sonra lahana yağımı sürdüm, bulaşıklarımı yıkadım ve sporumu yaptım. Şimdi de bunları yazıyorum. Karmaşık duygular içindeyim. Kafamdaki tek şey fazla kilolarım. Yediğim her şeyde, üşendiğim her şeyde, kısacası her şeyde aklımda sadece bu kiloları vermek var. Fazla mı abartıyorum diye düşünüyorum ama 0 beden olmak için iğneden ipliğe geçen insanlar gibi hastalık durumuna gelmiş durumda bu kilo verme sevdası. Saplantı oldu, ya vereceğim, ama 3ayda ama 3 haftada... ya da... ya da kısmını düşünmek istemiyorum. Çünkü bu sefer olacak, olmak zorunda...

30.01.2009 - Sonunda hedefime ulaştım - Kilom 63

Aylar geçti aradan, neler uyguladım neler...
Ama azmettim, neye bedel olursa olsun kilolarımı vereceğim dedim. Üzerimdeki o kilolarca yağ fazlalığını attım ve en önemlisi kendimle gurur duydum. Başardığım için, kendime verdiğim sözü tuttuğum için kendimle gurur duydum.
Şu anda doyasıya bakabiliyorum aynalara, alışverişe gitmek kabus değil artık. Kimsenin kilosuyla kendi kilomu kıyaslamıyorum, acaba kilolu muyum kaygısı yaşamıyorum. Artık ben de kendimi bir İzmir kızı gibi hissediyorum


Neler yaptım ?

- Her sabah kalktığımda Beşi Bir Yerde çay içtim. Bunu nasıl hazırladım ? Aktardan her çayı ayrı ayrı poşetlerde aldım. Sabahları bir bardak suyu kaynatıp içine her çaydan 1er çay kaşığı attım ve çay tabağını bardağın üstüne kapatıp 5dk dinlendirdim. Sonra süzüp içtim çayımı.

-Kahvaltıda 1 dilim kepek ekmeği, bolca domates, salatalık, maydanoz tükettim. Peynirimi light tükettim ama zaten çok peynir seven birisi değilim. Simit yediğim günler de oldu, ama yarım simit yedim. Çünkü ben çok sık acıkan biriyim. Kahvaltıdan 2 saat sonra da simidimin kalan yarısını yedim.

-Gün içinde meyvemi de yedim, yoğurdumu da yedim, kuru kayısımı da yedim. Asla üşenmedim. Mesela öğle yemeğinde yoğurt yemem gerekiyorsa yoğurdumu yanıma aldım, okulda yedim. Herkes gıpta ile bakmaya başladı bana. Keşke ben de böyle yapabilsem dedi.

- Akşam yemeğimi ne çok az ne de aşırı yedim. Öğrenci evinde kaldığım için çok yemek yapma imkanım olmuyor zaten. Sebzeli makarna, haşlanmış tavuk, lahana çorbası, türlü gibi hafif yemeklerle geçiriyorum akşam yemeklerimi.

- Yatmadan önce 1 bardak sirkeli suyumu içtim. 1 bardak ılık suya 1 tatlı kaşığı elma sirkesi, yarım tatlı kaşığı çiçek balı ekleyip karıştırdım ve içtim.

- Gazlı içecekler, siyah çay, kahve içmedim. İçecek olarak bitki çayları içtim ve asla şeker kullanmadım.

- Tuzu mümkün olduğunca az tükettim. Ama kesmedim de.

- Abur cubur delisi bir insanım ben. Yani bütün gün çikolata yiyip, yemeksiz durabilirim. Ama diyetim boyunca abur cuburu minimum düzeye çektim. Çok tatlı istersem light süt ve nişasta ile biraz muhallebi yaptım kendime, içine diyet çikolatalı bisküviden kırıp bebek maması gibi onu yedim. Tatlı isteğimi böylece sağlıklı bir biçimde bastırmış oldum.

- Arada kaçamaklarım olmadı mı, elbette oldu. Ama ertesi gün yediklerime dikkat ederek önceki günden kalan kalorilerimi dengelemiş oldum.

- En büyük yardımcım spor oldu. Nivea Body ile Dinamik Sabahlar cd.sini indirdim. Her akşam üşenmeden yaptım. Mecitefendi lahana yağı aldım. Akşam saat 10 gibi bel bölgeme sürdüm, streç filmle sardım. Günlük kıyafetlerimi giyindim ve akşam dizilerimi izlerken bir yandan da nivea body cd.sini uyguladım. 27. gün sonunda bu şekilde belim 10 cm inceldi.

- Asla şok diyetler uygulamadım. Lahana çorbası diyetini uygulamaya çalıştım, ama hem çok midem bulandı, hem de inanılmaz acıktım. O yüzden yanında bir şeyler yedim. Yani asla aç kalarak kilo vermeye çalışmadım.

- Kısacası bu işin sırrı, sık yemek, asla aç kalmamak, tok olarak yaşamak, spor yapmak ve yardımcı ürünler (sirkeli su- beşibir yerde çay gibi) kullanmak. Asla ilaçlar, haplar, sağlığıma zarar verecek şeyler denemedim. Hep doğal ve sağlıklı şeyler ile beslendim.

- Kabızlığıma karşı son zamanlarda kullandığım hint yağı oldu. 1 çay kaşığı hint yağını içtim, üzerine de bol bol su içtim. Bu şekilde kabızlığım sona erdi. Ne ishal ne de gaz sorunları yaşadım. Her gün normal şekilde tuvalete çıktım.

- Mümkün olduğunca hareket etmeye çalıştım, bol bol yürüdüm, üşengeçliği bir kenara attım.

- Meyve yerken yanında ya süt içtim ya da yoğurt yedim birazcık.


Unutmadan yazayım ;
Boyum : 172
Yaşım : 22


Çok fazla uzattım farkındayım


İşte resimler, işte eski ben ve yeni ben


Eski Hacer :



Yeni Hacer :

54 yorum :

  1. Anonymous11/8/09 21:29

    merhaba bana da ilham verdin bu yabanci ulkelerin bizle alip veremedigi ne var anlamadim bende 13 kilo aldim amerikaya geldigimden beri,ama porsiyonlarim farkinda olmadan nasilda buyumus yeni yeni anliyorum.Birde bu besi biryerde cayi nedir:icinde neler var?

    Esra

    YanıtlaSil
  2. Wow ! Bayağı bir kilo vermişsin. Helal olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Esra, sana kolaylıklar diliyorum. 5i bir yerde çay : yeşil çay, mate, kekik, funda ve biberiyeden oluşuyor.

    Aicha teşekkürler = )

    YanıtlaSil
  4. :D
    Yaa çok guzelsin...
    turkçem iyi degil ama anladim :P
    congratulations for all the work u did...

    YanıtlaSil
  5. bende şimdi 62 kiloyum çok değil 6kilo filan versem çok iyi olacak yaptıklarını yazdım aynen uygulıcam hacercim bunu yaşamış biirnden almak çok daha iyi oldu baştan bir moral geldi.
    ayrıca tombiş halinde çok hoş çünkü yüzün güzel.

    YanıtlaSil
  6. saglıklı kilo vermek en guzeli yeni halin cok bi sahane olmus..bu arada erasmusla belcika cumle gecti ben debu sene belcikaya gidicem bunun icin ayrica seninle konusmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  7. hacer tebrik ederim başarından ve azminden dolayı bende 1 sene içinde 40 kilo verdim. 5 aydırda bir moladayım ama vermek istediğim bir 8 kilo daha var. şuan 68 im boyum 1.70.
    şu lahana yağını sorcaktım cnm akşam 10 gibi sürdükten sonra spor yapıp duş alıyomuydun yoksa o yağı cilt emiyor mu yıkayınca etkisi felan gider mi acaba diye bir sorayım dedim

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel yazmisin, eline saglik! Fotolarda süper!! Yüzün cok güzel canim, fiziginde incelmis dört dörtlük olmussun : ))

    YanıtlaSil
  9. canım gerçektende azmine hayran kaldım kilodan müzdarip biri olarak ama dediklerin kafama yattı deneyecem tatlım paylaşımın için tşkler

    YanıtlaSil
  10. Nur, çok teşekkürler = )

    İrma çok teşekkürler, kilolar azken daha kolay veriliyor. Sağlıklı zayıflamalar dilerim.

    kurabie teşekkür ederim. mail adresim sağda yazıyor her zaman yazabilirsin.

    simyaser çok tebrik ederim 40 kilo ne demek... lahana yağını streçle sardıktan 2 saat sonra açıp ıslak mendille siliyordum ben. her kış akşamı onun için duş almak zor geliyordu = ) Bu sayede 1,5 ayda belimi 13cm incelttim ben.

    viva çok teşekkür ederim.

    zuzum çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Hcrcim :) merhaba zayıflamak isteyenlerin yerinde kk da tanışmıştık senle :)
    son 3 kilo kalmıştı seni cok iyi hatırlıyorum ve hırsla onuda vermiştin :)
    canım hikayeni paylaşman cok güzel olmuş seni burda tekrar bulmak çok güzel :)

    YanıtlaSil
  12. Dilem merhaba,
    Eski dostları bulmak gibi böyle tesadüfler = )
    Yorumun çok mutlu etti beni

    YanıtlaSil
  13. LAHANA YAĞINI NERDEN BULUCAZ ?

    YanıtlaSil
  14. Diğer bayanlar gibi bana da ilham kaynağı olduğunu söylemeliyim. Bu büyük başarın için seni bol bol tebrik ediyorum.
    Darısı bütün şişman değil, "balık etli" hanımların başına-ben dahil! :D

    YanıtlaSil
  15. tebrik ediyorum gerçekten harika zayıflamışsın. bloğunu da tesadüfen gördüm şimdi çilliden :) bakmadan evvel kendi fotolarımı inceliyodum geçen yaz çekilmiş halim. o zamana dair çokta fotoğrafım yok aslında, çünkü kendimi hiç beğenmiyodum. şimdi gördüm ki hormonlu gibiymişim :) bu kış ben de epey zayıfladım, fakat yiyerek yaptım bunu. evden çalıştığım için kalkıp bilgisayar başına oturuyorum çok acıkınca (artık saat 2 mi 3 mü?) ölmemek için ağzıma bir iki bişey atıyordum ve akşam yemeğini deli gibi yiyodum. hayatımda değişiklik yaptım, uyanır uyanmaz bir saat içinde mutlaka kahvaltı yapıyorum ve gün içinde öğle yemeğimi de yiyorum. sonra meyve soktum eve bol bol, pazara bi çıkıyorum bakıyorum aldıklarım sırf meyve :) çok iyi oldu gerçekten, spor yapamıyorum ama bu ay içinde onu da düzene sokucam inşallah.
    tebrik ediyorum verdiğin kilolardan dolayı, kendimi de ettim :)
    şu yağı araştırıcam ama, fazladan ince bi bel fena olmaz di mi? :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Ayşegül evet canım darısı tüm isteyenlerin başına = )

    uyuz cadı hoş geldin bloguma, sen de önemli değişiklikler yapmışsın hayatında tebrik ederim. spora başladığında hayatının ne kadar düzene girdiğini göreceksin

    YanıtlaSil
  17. ooo cnm bnmm tebrik ederim azmin için kilo vermek gercekten de bence cok zor bi iş.ben 2008 kışında 56kiloları görmüştüm boyum 1.64.azmettim aynı senin gbi.4-5 ay gbi bi sürede 7 kilo verdim su an 49 kiloyum ama bu halimle inanılmaz mutluyum.malesef bnm spor yapma gbi bi imkanım olmadı az ve düzenli yiyerek verdm kiloları sevdgm pek cok seyden uzak durdum bnm için yemek yapmak ve yemek büyük zevk su an için de öyle ama en azından kendmi sınırlamayı biliorum çnkü kilo almaya müsait bi yapım var.şu an bu kiloda sabitlenmek için spora başlamayı düşünüorum bakalım kısmet:)

    YanıtlaSil
  18. sochic canımcım tebrik ederim, haklısın patlayana kadar değil doyana kadar yemeyi bilsek hiç kilo almayacağız = )

    YanıtlaSil
  19. hehehe aynen öle eskiden saldrma modunda takılıodum sanki kıtlık var:)dikkat ettkten ve gercekten istedikten sonra kilo veremeyecek insan tanımıyorum ben verdiysem herkes verir en azından:)

    YanıtlaSil
  20. Anonymous13/8/09 13:25

    HACERRRRRRR SISMANKENDE COK SIRINMISSIN YAA BE KENDIM ZAYIF OLARAKDAN SISMANLARI COK SEVIYORUM SUAN KILON KAC PEKI TATLIM SENIN ?
    EBİŞİMM

    YanıtlaSil
  21. çıtırtı17/8/09 01:08

    ya harika bi yazı ayrın bende başlıyorum diyete aslında çevremdeki herkz kilon iyi dyr ama ben kendimi eskisi kadar iyi ve aktif hissetmiyorum yaşımda küçük olduğundan (16) cesaret edemiyorum ama acayip ilham geldi boyum 168 kilom 63 bu arada bende izmrn çook yakınıdaki manisada oturyorum

    YanıtlaSil
  22. hacercim tebrikler, ama kiloluyken de çok güzelmişsin bunu çok içten söylüyorum. bende geçen sene 23 kilo verdim doktor kontrolünde ilaç kullanarak, görüntüymüş güzellikmiş bir yere kadar, en önemlisi sağlık..

    YanıtlaSil
  23. Teşekkür ederim herkese = )
    Roxelannem haklısın önemli olan sağlık

    YanıtlaSil
  24. Lahana yağını sende gördükten sonra denemek için aldım,çok işime yaradı.Çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  25. Ceyda bu habere çok sevindimm = )

    YanıtlaSil
  26. Anonymous1/10/09 10:47

    Canım ya çok samimi çok sıcak birisin.Ses tonun bakışların böyle çok candan samimi.
    İzmirliyim bende ama artık ankarada yaşıyorum.
    Nasıl kilo verdım yazını gorunce sasırdım:) dedım bu kız cok zayıf hıc kılolu olmusmudur dıye.
    Senı cook tebrık edıyorum bu bır basarı oykusudur,azim öykusudur.
    yalnız bısı dıcem sen kılolu ıken daha kucuk duruyon sankı:) ve cıdden gobek bolgenı saymassak kıloluyken gercekten yıne de cok guzelmıssın.
    zayıflayınca bole zerafet kadınsılık cekıcılık gelmıs ama.
    Ben de 5 ayda 22 kılo verıp 78.800 den 56 kıloya dusmustum.cok oldu tabı.
    aradan gecen yıllarla ben dıkat etmedım sımdı 64 felan oldum.
    yıne kılo vermem lazım bu sefer hedef 55:)
    Lahana yagı alım dedım sımdı bende ıcımden.strec fılm ya da poşet sarım bı de dıyorum ama bunun zararlı oldugunu soluyolar.sen bı zararını ya da yan etkısını gordun mu?
    çok saol canım

    mina

    YanıtlaSil
  27. Mina merhaba,
    Lahana yağının zararı yoktur. Ha yanlış kullanılırsa tabiki zararlı hale döner. Yağın yatmadan 2 saat önce sürülüp streçlenmesi ve 2 saat sonunda streçin açılması ve yağ ile terin temizlenmesi gerekli. Eğer yağı temizlemezsen attığın toksinler vücutta kalır, dolayısı ile pek de bir işe yaramaz. Vallahi ben diyeti bırakalı neredeyse 6 ay olacak, bel ölçüm hala aynı. Ben kesinlikle spor + lahana yağını herkese öneriyorum.

    YanıtlaSil
  28. ne güzel zayıflamışsın...ben de spora yazıldım ama derslerden bazen gidemediğim oluyo...ama diyet yapamıyorum ben şekerle ilgili problemim var diye...yine de umutluyum,temmuza kadar fln bi 10-12 kg verebilir miyim acaba düzenli sporla ve az da olsa yediklerime dikkat ederek diye...umut dünyası işte :) ama önce başaracağına inanmak lazımmış,bi yerde okumuştum,pasta bile ysesn o anda ben zayıflıyorum deyip beynine kendini zayıflatıcı sinyaller göndermen gerekliymiş... pasta yiyerek nasıl zayıflanırsa artık...boyum senin kadar kilom da eski kilon akdar :( keşke yeni kilon gibi olabilse benim kilom da...

    YanıtlaSil
  29. bana acaiyip ilham verdin şimdi gidip kendime bitki çayı hazırlayacağım :D bende 22 yaşındayım ve bu kiloları bende vericem :) yazı dizin için teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  30. ÇıTıRTı26/11/09 12:50

    nasıl bir azimdir bu :) tebrik ederim ve nasıl bi tesadüftür bu benimde boyum 172 kilom 62

    tombiş olduğun fotodaki bere çok hoşuma gitti o modelin adını bilen varsa lütfen yazsın

    YanıtlaSil
  31. yazını yazalı bayağ olmuş ama kendimden bayağ bi şe buldum kilo adına bende 174 boyundayım yıllardır hep 60 kiloydum ilaç ve hareketsizlik sonrası bir buçuk yılda oldum 69 kilo yaz öncesine kaar sorun etmiyordum ama birden dank etti hareket etmekte bie zorlanıyordum bende bir hırsla spora başladım yediklerimi azalttım ve nihayet 4 kilosunu verdm 2 buçuk ayda az kaldı sabredip geri kalanınıda mutlaka vericem :)

    YanıtlaSil
  32. Ben burada kararlı bir bayanın önünde hiç bir engel olamayacağını fark ettim.
    Yeter ki istesin insan
    evet kolay olmaz ama kilo da verebilir,sigarayıda bırakabilir hatta ve hatta unutamıyorum dediklerini bile unutabilir ;)

    YanıtlaSil
  33. pervin çok haklısın her şey inanmakta bitiyor, umuyorum temmuza kadar istediğin kiloları verirsin.

    tubiss bol şanslar = )

    Çıtırtı teşekkürler ve gerçekten büyük tesadüf boy-kilo = ) Ben o bereyi H&M'den almıştım ama model adı falan bilmiyorum malesef = (

    SeLcEn-lasoledad eğer bu kararlılık ile devam edersen önünde hiçbir kilo duramaz emin ol = )

    Nazende haklısın, hele de son söylediğinde ;)

    YanıtlaSil
  34. hacer bende senin gibiyim boyum 170kilom 72 yaşım 15 ben 1 yıl önce 60 kiloydum bir tanıdığım hep tatlılar börek işleri falanyapıyordu ben de dayanamıyordum ve yiyiyordum 12 kilo aldım birde ben üşengeçim spor konusunda bide buzdolabını aşırı sevgim var yani okadar bağlıyım ki önünden kalkamıyorum ya buzdolabı boş olsada kendime mutlaka birşey buluyorum ve zayıflamayı çok istiyorum bir ara kafama taktım böyle krakerler falan ama hep aklım buzdolabında 6 kilo verdim ve şimdi onun iki katı kilo aldım senin dediğini uygularsam zayıflaya bilirmiyim birde senden rica etsem şu zayıflama cd ni bana nasıl indirdiğini veya msn versende bana onu atarmısın lütfen çook ihitiyacım var birde lahana yağının fiyatı ne kadar artı bütün aktarlarda bulunurmu biri bana yardım etsin bu genç yaşta kilodan ölücem

    YanıtlaSil
  35. merhaba hacer,
    yazın beni çok fena gaza getirdi. bir kaç şey sormak istiyorum sana.
    lahana yağını sürdükten sonra spor yapmasan bile etkisini gördüğün oldu mu, bir de 5i1 yerde çayı bir litre suya demliyoruz sanırım. bu bir litreyi hergün bitirmemiz mi gerekiyo yoksa, bir litre demleyip bitene kadar hergün iki bardak mı içiyoruz.demlediğimiz çayı buz dolabında falan saklayabiliyor muyuz yani?
    tebrik ediyorum seni. çok büyük bir başarı.
    sevgiler
    rosein

    YanıtlaSil
  36. gül ceren, öncelikle lütfen şu panik durumu bırak ve sakin ol. yoksa kilo veremezsin. her şey beyinde başlar bunu unutma. nivea cd.sini nivea ücretsiz danışma hattını arayarak isteyebilirsin. numarası internette mevcut. lahana yağı ise 25 tl sanırım, aktarlarda mevcut.

    rosein, çok teşekkür ederim. lahana yağını tek başına kullanmadım hiç ben, hep spor yaparken sürdüm. 5i1 yerde çayı ise ben her seferinde taze olarak 1 bardağa yaptım. günde 1 bardak içtim. fazla içmeni önermem çünkü kalp rahatsızlıklarına neden olabiliyor.

    YanıtlaSil
  37. aman be hacer abartmissin da abartmissin =)) vucudumu saran yag tabakasi falan diyosun ben de uzuluyorum yuvarlaniyodu heralde kizcagiz yuruyecegine falan diye =))) oyle abarti sisman degilsin koydugun ilk fotografta hatta sisman degilsin bence biraz kilo almissin o kadar gayet guzelsin canim. ama tabi ki kilolari verdigin cok iyi olmus. tebrikler! butun kilo vermek isteyen arkadaslarima yolluyourm yazini izninle =))

    YanıtlaSil
  38. merhabalar benimde kilomla başım büyük dertte bununla nasıl başa çıkıcam bilmiyorum birtürlü bir yerden başlayamıyorum 75 kiloyum ve 10 aylık bir bebeğim var tebrik ediyorum seni büyük başarı darısı başıma inşallah:)bana bu konuda bir önerin varmıdır

    YanıtlaSil
  39. ben de ananas diyeti uyguladım , ingilterede cok isime yaradı

    YanıtlaSil
  40. Şu anda kesin kararımı verdim kilolarımı veriyorum :) bana ilham verdin canım çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  41. hacer canım bu kabızlığa hint yağının bi yan etkisi filan olurmu?

    YanıtlaSil
  42. tüm bunları diyetisyensiz falan kendi başına yapman ve istikrarlı bir şekilde devam ettirmen müthiş bişi! tebrikler:)

    YanıtlaSil
  43. Vay be cok etkileyici yeni gordum bu yaziyi yorum yazmadan duramadim merak ettigim birsey var o sirkeli balli seyi nasil ictin yani bende icmek istedim ama kokusu bile acayip midemi bulandirdi cesaret edemedm icmeye sende o kadar olmadi saniyorum:)

    YanıtlaSil
  44. Tebrik ederim bravo, bende Fransa'da yasiyorum. 57 kg ile buraya geldim 3 yildir burdayim ve simdi 68 - 69 kg yum :( yasim 27 25 yasindan sonra çabuk kilo aliniyor dikkat etmek gerek. ama senin yazini okuyunca bende kilo vermeye karar verdim. umarim basarabilirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  45. yaseminnnn10/1/12 10:44

    bende sizin yaşadıklarınınız bırbır yasıyorum ama ıradem kuvvetli degil hemen bırakjıyorum dedıklerınız hepsı hapına kadar yaptım bana mısın demedım 82 kilodan 92 kilo oldum ve 07.07 2012de dugunnum var her kes gıubı zayıf gelın olmak ve artık kıyafet sorunumun ortadan kalmasını ıstıyorum bende kılom var ama gostermıyorum yapılklıyım herkes ıyısın desede kabınlerde olmadı dıye cok kıyafetı bırakıyordum neden almıyorsun sorusunada begenmedım halbukı kendımı kandırıyorum onlar anlıyordu en buyuk beden gayet guzel ama begenmedın demesınden kılolarımdan oturu almadıgımı anlıyordum nbeyse yazın gercekten benı aanlatmıs ama benjde azımle basaracagım ınsallah
    ve tsekkurler yazın ıcın

    YanıtlaSil
  46. ya ben şişkoyum şişko 1.5 sene önce 63tüm şimdi 78im spor yapmaya başladım yavaş yavaş yemeğimide düzene sokuyorum. 7den sonra bişey yememeye ve eğer gün içinde bir yerde yemem gerekiyorsa önceden iyice acıkmaya gayret ediyorum.bünyem çok çabuk kilo alıp verebilio. valla kilomu anneme bile söyleyemiyorum. ama sen süpersin.

    YanıtlaSil
  47. slm lahana yaginin markasi cokmu onemli

    YanıtlaSil
  48. harika olmuşsun cnm. bende 48kg dan 62kg oldum. artık veremiyorum. gerçi vermek için bişey de yapmadım.

    YanıtlaSil
  49. benimde boyum 160 cm kilom ise 70 napmalıyım bir türlü kendimi tutamıyorum yemeden :(sonrada pişman oluyorum.aynı zamanda gliforda kullanıyorum insülin direncim var kısacası kilo almaya çok müsait bir insanım.

    YanıtlaSil
  50. lahana yagını nasıl surdunuz?1-2 saat bekletıp yıkadınız mı?

    YanıtlaSil
  51. Tebrik ederim Hacer Ablacım:)
    benim boyum 170cm ve kilom da 69..
    ..senin yönteminle beraber sağlıklı beslenmeye başladım bu hafta.. insallah senin gibi sonuclar bizlerede nasip olur.. teşekkürler

    YanıtlaSil