23.08.2009

Tavus Kuşu

Orijinal boyutta görmek için fotoğrafa tıklayınız ^^,

26 yorum :

  1. inanmıyorum bu nasıl bir makyaj?? görür görmez ağzım açık kaldı valla =) gerçekten çok yeteneklisin ve resim gibi bir makyaj yapmışsın :O makyajlarının devamını bekliyoruz ne diyim artık =))

    YanıtlaSil
  2. Tam yarışmalık bir çalışma olmuş,eline sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  3. HÜNERLİ PARMAK HACER :)
    BU KADARCIK YERE O KADAR İŞ SIĞDIRIYOR HER SEFERİNDE DİYORUM :)
    ÇOK BEĞENDİM READER'DAN OKURKEN Bİ PHOTOSHOP ÇALIŞMA SANDIM MÜTHİŞ OLMUŞ ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. Anonymous23/8/09 21:26

    harika olmuş gerçekten çok yeteneklisin canım eline sağlık
    elif

    YanıtlaSil
  5. canım her zamanki gibi muhteşem yapmışsın ellerine sağlık boşuna hünerli eller demiyorlar şeker mucuksss

    YanıtlaSil
  6. Maşallahhh cnm, ne kdr güzel yapmışsın, ellerine sağlıkkk, çok sanatsal olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. mükemmellll ellerine sağlık cok hoş cnmmm:)

    YanıtlaSil
  8. Kızlar çok teşekkür ederim = )

    YanıtlaSil
  9. aman tanrım nası hoş bişeydir bu // ben daha eyeliner süremiyorum gerçi böle bişey yapsam da bana abartı gelir silerim ama çoook sevdim bunu çook yetenekli olduğunu bi kere daha farkettim :)

    YanıtlaSil
  10. Ay valla ağzım açık kaldı süper bişey bu ya.. eline sağlık, harika olmuş (:

    YanıtlaSil
  11. ben normal fafrı sürmeyi beceremiyorum off bayıldım renkler çok hoş

    YanıtlaSil
  12. gerçekten süper olmuş :D

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık muhteşemsin........

    YanıtlaSil
  14. Resmi ilk gördüğümde, yabancı bir siteden alıntı olduğunu düşünmüştüm, çok yaratıcı olmuş, çok beğendim. Merak ettiğim; bir yerden mi esinlendin yoksa kendin mi tasarladın. Her iki ihtimalde de muhteşem olmuş!Tebrik ederim:)
    Benim de ilk düşündüğüm, kesinlkle bu yarışmalık makyaj olmuştu, değerlendirmelisin bence.

    YanıtlaSil
  15. Anonymous26/8/09 09:24

    hacerr bebemmm gercekten cok guzel olmus makayajın benım ordeklı makyajımı gordunmu kızzz :))) yıne ıı becerdım hee bende suan ıtıbarıyle 12 oyum varr :))) ıı veren oldu ben sondan 1. olurm sanmıstım :)))

    yenı ısınde hayrlı olsun cıcemmmm

    ((ebişim))

    YanıtlaSil
  16. muhteşem olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Anonymous2/9/09 16:36

    hacercim süper olmuş,eline sağlık. Bu makyajında kullandığın farların markasını öğrenebilirmiyim?Renkler acayip canlı ve güzel. Markayı paylaşırsan sevinirim.Kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, kullandığım farlardan mavi dışında hepsi Inglot, mavi far ise Flormar tekli far

    YanıtlaSil
  19. tek kelimeyle muhteşem olmuş

    YanıtlaSil
  20. harika olmu$ bayildim !!! :)

    YanıtlaSil
  21. sen yaptiysn helal olsun yanlis anlama ama ben zorlugu bildim icin soruyorum cunku bunu ben cok sik yapiyorum :( Zor oyle mi???

    YanıtlaSil
  22. Outstanding article it is surely. We’ve been waiting for this content.

    YanıtlaSil
  23. Top-notch share indeed. My mother has been waiting for this tips.

    YanıtlaSil
  24. Hi al
    Fantastic site. A lot of useful information here. I am sending it to some buddies ans additionally sharing in delicious. And of course, thank you in your sweat!

    YanıtlaSil