23.08.2009

Deneme sonuçları

Şu yazımda bahsettiğim Egert Spirulina ve şu yazımda bahsettiğim Body Shop C vitaminli göz çevresi kremini düzenli olarak kullandım. Sanırım artık sonuçlarından bahsetme vakti geldi.

Öncelikle Egert Spirulina, nam-ı diğer yosun kapsülü. Ben bunu B vitamini eksikliğime takviye olarak kullandım. Çünkü saçlarımın dökülmesinin temel nedeni B12 eksikliğiydi. Ama kullandıktan 1ay kadar sonra yani ameliyatımın ardından saç dökülmem mucize gibi bir anda duruverdi = ) Önce sevindim; ama 1,5 sene saç dökülmesi yaşayan biri olarak saç dökülmemin durduğuna inanmadım, yeniden dökülmeye başlar korkusu vardı hep içimde. Ama öyle olmadı, yaklaşık 2 haftadır saç dökülmem durdu. Durdu derken hiç mi dökülmüyor ? Hayır. 1,5 senedir avuç avuç saç dökülmesi yaşıyordum. Ama artık dökülen tel sayısı 10-15 tane falan. Bu benim için mucize gibi bir şey. Spirulina bendeki B12 eksikliğine gerçekten takviye oldu ve işe yaradı. Artık çoğu kişi bana saçlarımın çoğaldığını, canlandığını söylüyor ve bu durum beni çok mutlu ediyor = )

Nasıl kullanıyorum ? Sabah kahvaltıdan sonra 1 tableti bir bardak su ile aldım. Akşam yemeğinden sonra da aynı şekilde 1 tablet aldım. Yemeklerden sonra almamın sebebi kilo kaygısı yaşamamam. Eğer diyet takviyesi olarak kullanmak isterseniz, yemeklerden yarım saat önce alabilirsiniz.


Gelelim Body Shop'un kremine. Her gece yatmadan önce düzenli olarak kullandım ve göz çevremdeki kuruluk problemim sona erdi. Normalde kullandığım diğer kremler göz çevremde sivilce gibi pütürlere sebep olurdu; ama bu kremde öyle bir şikayetim olmadı. Sürdükten 3o sn içinde emiliyor bu krem. Gelelim işin eğlenceli tarafına = )

Bu kremi almama sebep olan şey, birinin kirpiklerini uzattığını duymamdı. Bunu önceki yazımda paylaşmıştım. Evet evet çok mutluyum; çünkü bu krem benim de kirpiklerimi uzattı = )) Öyle aman aman bir uzama değil; ama kirpiklerim kendine geldi ve boyu uzadı. Kısacası bu krem de bende çok işe yaradı.

Aldığımız ürünlerden memnun olmak ne güzel şey değil mi ?
Umarım herkes kendine iyi gelecek ürünleri bulur. Mutlu pazarlar...

Sevgiler,
Hacer

4 yorum :

  1. ben de la roche posay c vitaminli göz kremi kullanıyorum şu an .inş o da benim kirpiklerimi uzatırr:)

    YanıtlaSil
  2. Benim de saçlarım çok dökülüyor, bu egert spirulina nerede bulunur, İstanbul'da nereden alırım bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  3. www.ekoses.com dan alabilirmişiz...

    YanıtlaSil