15.01.2011

7 de olmadı, 8.de buldum

Uzunca bir süredir fondöten arayışındaydım.
Hafif yapıda, bakıldığında fondöten varmış hissi uyandırmayan, kalıp gibi durmayan, kapatıcılığı orta seviyede bir ürün arıyordum.


Dün gittiğimiz Mac açılışında da 2 fondöten denedim, ancak istediğim ürünü bulamadım.
Bugün Estee Lauder ve Lancome'dan 5 fondöten denedim, onları da beğenmedim.
Tam ümidi kesiyorken bir de Lancome Teint Idole Silky Mat fondöteni deneyeyim dedim.
Ta tamm istediğim sonucu elde ettim = )
Estee Lauder'den denediğim fondötenlerin 3'ü de (en açık tonu dahil) bana koyu geldi.
Lancome'dan da denediğim fondötenler bana koyu geldi.
Acaba bu uyacak mı derken, istediğim tonu -yani boyun rengim ile aynı tonu- yakaladım.

Ürünün SPF 16 koruma faktörüne sahip olması ve 18 saat dayanma vaadi de almam için yeterli oldu.
Fondöten tanıtımını daha sonraki yazılarda yapacağım.
Şimdilik sadece fotoğraflarla yetineceksiniz.
Yüzümde ;
  • Lancome Teint Idole Silky Mat - Beige Porcelaine 010 numara,
  • NARS Orgasm allık,
  • Benefit Smokin' Eyes paleti farları,
  • Loreal Volume Million Lashes rimel ve
  • NARS Orgasm lipgloss var.

DSC09897

DSC09903

Bu koca gözeneklerimi küçültmem için bana önerisi olan var mı ?
DSC09899