28.01.2011

Makyaj Günlüğü @ Diva

Günlerdir bu haberi sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyordum.
Artık İzmir'in en önemli ve köklü dergilerinden Diva Dergisi'nde bir köşem var.
Makyaj ve güzellik ile ilgili bu köşede, daha özel yazılar yazıyor olacağım.
29 Ocak 2011 tarihinde çıkacak dergide yer alan yazımı sizinle büyük mutluluk ve gururla paylaşıyorum = )

Kapak

Yazı

Bu keyfin yanında, bir keyif daha yaşıyorum.
Sömestr tatili için Dubai'ye gidiyorum. 10 gün kadar orada olacağım.
Blogla ilgilenemeyebilirim, ama dönüşte süper yazılar sizinle olacak. Beklemede kalın  = )

Size benden daha keyifli günler diliyorum...

14 yorum :

  1. Tebrikler Hacer, çok güzel bir haber bu :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel tebrikler canımcım:)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. tebrık ederım canım basarıların daım olsun ankarada oturuyorum sadece ızmırlılermı yararlancak senden:( ya biz? i tatıllerrrr

    YanıtlaSil
  5. Ooo süper haberler ;) Basarilar diliyorum,ayrica iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir haber umarım başarılarınızın devamı gelir. tatilde süpermiş. iyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  7. cok sevindim cnm. şimdiden iyi yolculuklar keyifli bol gülümsemeli günler gecirmeni yürekten diliyorum. öperim

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun YAKIŞIIRRRRRRRR.....=)
    umarım herşey gönlünce olurr...biz seni hertürlü takip ederizz:))
    BİZİM İÇİNDE GEZZ EĞLEENN:((
    güzel haberler ,,yeni videolarla gelmen dileğiyle:))
    iyi tatillerr...

    YanıtlaSil
  9. hacercim tebrikler daha da güzel olsun senin için inş:)
    çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  10. Blogun cok güzel!
    Benim blogumada ugrasaniz cok sevinirim.
    Maalesef almanca, ama belki yinede anlarsinizi.

    http://laladycosmetics.blogspot.com/


    Yasemin :-)

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim Hacercim, hakediyorsun bu güzellikleri =)

    YanıtlaSil
  12. hacer nasil sevindim senin adina ;)))
    birde blogu kapatiyordun , bak hayat dahada guzel yasanabiliyormus ;))
    hayirli yolculuklar ,bol foto bol ani ;)

    YanıtlaSil
  13. inanmıyorum harikaaa!:))) kocaman kocaman tebrikler!

    YanıtlaSil
  14. keyfini çıkart :) İyi eğlenceler.

    YanıtlaSil