1.01.2011

Seren Serengil Makyajı

Seren Serengil'in son videosu "Ben Adamı Ayrılırken Tanırım"daki makyajı çok hoşuma gitti.
Denemeye karar verdim.

Kullandığım ürünler;
  • Sephora Base Lissante Smoothing Primer (son aşkım olan bu üründen sonraki yazılarda bahsedeceğim)
  • Inglot Loose Powder #15
  • Lancome Effacernes #02 (göz altlarında)
  • Bella Pierre Makyaj Bazı (göz kapağında)
  • Maybelline Eye Studio Tekli Far #621 Sparkling Gold (göz kapağında)
  • Inglot Freedom System Tekli Far #706S3 (göz kapağında)
  • Inglot AMC Tekli Far #63 (siyah çizgi ve göz altında)
  • Mac Carbon (siyah çizgi ve göz altında)
  • Catrice Liquid Eyeliner
  • Loreal Volume Million Lashes (üst kirpiklerde)
  • Loreal Voluminous x5 (alt kirpiklerde)
  • Inglot Kaş Farı
  • The Body Shop Blush Trio #02 Warm Sunset Allık
  • Bella Pierre Catwalk Ruj

DSC09765

DSC09770

DSC09754

DSC09748

DSC09768

8 yorum :

  1. çok güzel olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. haceeeeeeeeeeeeeeeer
    cok guzel olmus tatlim yaa

    YanıtlaSil
  3. mütişşş olmuş bu resmen bayıldım

    YanıtlaSil
  4. konusturmussun magrifetini
    bence artık videolu analt bize ya.
    ben cok begendım ve ustadan böyle seyleri öğrenmek isterim yada
    basamak absamak analt
    klütfennnn
    aranızda ben gibi cok beceriksiz tecrubesiz tıfıllar var :)

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş gerçekten sadece kuyruk kısmını sen biraz daha uzun yapmışsın ama makyaj çok hoş özel bir gün için harika olur

    YanıtlaSil
  6. çok başarılı ve çok gzll..ama artık videooo istiyomm..bende o beceriksizlerdenimm:((

    YanıtlaSil
  7. ben begenmedim canım hiç, onun ağır havasına gider ancak bu makyaj:)
    Bu arada seren bu makyajı nerden arakladı hemen söleyeyim tabiki stil ikonu edie sedgwickten:)

    baknz: http://skittishskies.com/wp-contents/uploads/2010/12/Paigedeux-1.jpg

    mutlu yıllar:) http://darkhighfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil