22.01.2011

♥ Benefit Confessions of a Concealaholic ♥

Sizlere duyurduğum Sephora indiriminden Benefit'in Confessions of a Concealaholic {Bir Kapatıcıkoliğin İtirafları} paletini aldım.
Son zamanlarda göz makyajı ürünleri yerine, ten makyajı ürünleri ağırlıklı alışverişler yapıyorum.
Böylece makyaj malzemelerimdeki açığı kapatıyorum = )

Benefit markası benim favori markalarımdan birisi.
En önemli nedeni ise ambalajlarının diğer tüm markalardan farklı olması.
Markanın kendine has espiri anlayışına ve ürün ambalajlarında kullandıkları dile bayılıyorum.
Örneğin Dear John isimli ürüne göz atalım = ))
Normalde 100 TL üzerinde fiyatı olan bu paleti, Sephora indiriminden 35 TL'ye aldım.
Ayrıntılı fotoğraflar aşağıda, swatchlar ise sonraki yazılarda...

Ürünün ambalajı, bir günlük şeklinde...
DSC09932

DSC09933

Öyle ki, yan tarafında bir kilit resmi bile var = )
DSC09936

Kapağı açar açmaz koca bir ayna görüyoruz...
DSC09937

DSC09962

♥♥♥ İşte güzellikler... ♥♥♥
DSC09939

Palet içeriği
DSC09951

Palet içinden çıkan günlük ♥♥♥
DSC09953

Siz bir kapatıcıkolik misiniz ? Kendinizi test edin = )
DSC09954

Ne, hangi ürün? Hangi fırça, hangi ürün için? Tüm soruların cevabı ;
DSC09960

That Gal - Aydınlatıcı yüz astarı, makyaj bazı
Ben bu ürünün büyük boyunu daha önce kullanmıştım.
That Gal bir makyaj bazı ve bana göre çok hafif ve başarılı bir ürün.
DSC09942

DSC09955

Erase Paste - Aydınlatıcı kamuflaj
Göz altlarında kapatıcı olarak kullanılan, aynı zamanda göz altlarına aydınlık görünüm veren bir ürün. Bana göre tüm göz altı kapatıcıları üzerinden bir pudra ile geçilmeli. Böylece daha uzun süre kalıcı ve daha iyi görünümlü bir makyaja sahip olunuyor.
DSC09943

DSC09944

DSC09956

Boi-ing 01 & 02 - Sanayi gücünde kapatıcı
Boi-ing de kapatıcı bir ürün, ancak daha çok yüzdeki kızarıklıklar, sivilceler gibi sorunlu bölgeler için üretilmiş. 01 açık ve 02 koyu tonlu ürünleri ister tek başlarına, isterseniz karıştırarak birlikte kullanabilirsiniz.
DSC09948

DSC09957

Eye Bright {Anında göz çevresi aydınlatıcı} & Lemon Aid {Renk düzenleyici göz kapağı bazı}
Eye Bright,  özellikle göz pınarında kullanılabilecek, göz çevresine aydınlık bir görünüm kazandıran ürün.
Lemon Aid ise göz kapağına uygulanan ve göz kapağındaki damarları, renk bozukluklarını kapatıp tek renk görünüm sağlayan bir ürün.
DSC09949

DSC09959

DSC09958

Fırçalar
Her ürün için bir fırça olması, bu palette sevdiğim bir diğer özellik oldu.

DSC09950


DSC09961

Uygulama yazısı için takipte kalın...
Sizler paleti beğendiniz mi ?



20 yorum :

  1. Canım ben Sephorada 50 TL'ye gördüm bunu 35 olduğuna emin misin??

    YanıtlaSil
  2. indirim için yarın son günmüş:((

    YanıtlaSil
  3. Farlardan, rujlardan daha çok böyle ürünleri seviyorum. Ambalajını sevdim. =))

    YanıtlaSil
  4. Önerdiğin makyaj bazı için sephoraya gitmek üzereydim ve postu gördüm :) Gittiğimde soracağım umarım 35tldir.

    YanıtlaSil
  5. Chichom 35se haber verir msn? Ben de koşayım:) Bir de hangi sephoradan aldın Makyaj günlüğü?

    YanıtlaSil
  6. İzmir Alsancak Sephora'dan aldım.

    YanıtlaSil
  7. senden bir recam olucak şekerim...bunları yüzüne uyguladıktan sonra resimlerini çekip koyar mısın...güzel bir ürüne benziyor merak ettim:)

    YanıtlaSil
  8. AlışverişDellysi koştum aldım ve 35TL :)Sağol hacer.Süpersin.
    Ben palladium Sephoradan aldım. Ayrıca makyaj bazı ve indirimden çift bazlı makyaj temizleyici aldım 7.5ye.
    Ürünün yarın kullanıp ilk tepkimi yazarım :)

    YanıtlaSil
  9. bende concealer fırçası var çok memnunum sadece fırçalar için bile almaya değer çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  10. çok güzellll keşke daha önce görseydim:(

    YanıtlaSil
  11. ben de indirim var diye gittim , sadece paletlerdeymiş , dear john , dr feelgood ve 1 tane benefit rujla çıktım :)

    YanıtlaSil
  12. palladium da iki adet kalmıştı koşarak almaya gittim. ama iki ürününde içinde fırçaları eksik. kapatıcıların üstü ellenmişti hep!içinde eksiklik olduğunu söleyince de satıcı bayan alıyorsanız böyle alın ugraştırmayın tarzında resmen terbiyesiz şekilde bir muamele sergiledi.hevesle almaya gittgim ürünü alamadan sinir sahibi olup geldim.halbuki tam benlikti.

    YanıtlaSil
  13. Off oyle bi anlattinki alasim geldi ;)

    YanıtlaSil
  14. merhaba hacer ürün cok hoş ve cok cici gercekten ben sana bir şey soracaktım benim yüzümde ciller var bana bunları örtebilecek bir kapatıcı veya fondeten önerirsen cokkk sevinirim şimdiden teşekkürler bu arada acık tenliyim

    YanıtlaSil
  15. ayy cok hos biseeey :) bayılıyorum böyle setlere güle güle kullan insallah :)

    YanıtlaSil
  16. ilk olarak bloğunda gördüm ve hemen gidip alsancak sephoradan edindim bu paleti, çok sağol paylaşımın için. lemon aid'e ve boing 2 numaraya bayıldım. 1 numara cilt için çok açık, göz çevresi için de çok kuru geldi bana. erase paste çok kremsi fakat o da biraz koyu benim gözaltım için. yine de genel anlamda çok başarılı bir palet. iyi ki almışım :D tekrar sağol :D

    YanıtlaSil
  17. tam benlik indirim bitmişmidir :(

    YanıtlaSil