29.10.2011

Elveda... #1


  • Estee Lauder Hydrationist nemlendiricimi tamamen bitirdim. Günlük nemlendirici ihtiyacımı karşılayan, yağlandırmayan, cilt tarafından hemen emilen, memnun kaldığım bir nemlendiriciydi. Yazısını hazırladığımda cam şişede olduğu için güneşe maruz kaldığı yorumunu yazanlar olmuştu. Ancak bu nemlendirici ışığı almıyor, çünkü fotoğrafta da gördüğüz gibi plastik bir kap içinde; ancak dışarıdan bakınca cam bir kap içerisindeymiş gibi görünüyor. Üzülerek kendisine veda ettim ve Estee Lauder Time Zone serisine geçiş yaptım. Karma ciltler için Hydrationist'i önerebilirim.

  • Makyajla yatanlardan değilim. Bugüne kadar toplasam 3 kere makyajımla uyumamışımdır. Cilt temizliği benim için çok önemli. Akşamları önce yüzümü Sephora makyaj temizleme köpüğü ile yıkıyorum. Yüzümde makyajdan iz kalmıyor. Buna waterproof (suya dayanıklı) ürünler de dahil. Ardından ya Sephora ya da Bioderma makyaj temizleyici ile yüzümü siliyorum. Pamuğumda çok nadiren kalıntı olduğunu görüyorum. Bu bitirdiğim 2. şişe oldu. 3.şişe yarıya indi bile. Kesinlikle çok çok çok memnun olduğum bir ürün. İhtiyacınız varsa gözüm kapalı önerebilirim.

  • Hangi ter karşıtı ürünü denersem deneyeyim Rexona Bamboo serisinden vazgeçemiyorum. Bu bitirdiğim kaçıncı deodorant bilmiyorum. Ama yine Bamboo serisini aldım, alacağım.
  • Avon'dan aldığım yegane ürün, saç ucu serumu. Bitirdiğim sanıyorum 4. şişe bu. İki tane yedek de dolabımda duruyor. Duştan sonra saç uçlarıma bu serumu uyguluyorum. Hemen her gün saçımı düzleştiriyorum ve yıpranıyorlar malesef. Avon'un saç uçları serumu ve John Frieda ısıya karşı koruyucu serum ile saçlarımı mümkün olduğunca korumaya çalışıyorum. Kokusuna ve saçımda oluşturduğu yumuşaklığa bayılıyorum. 

  • The Body Shop Vanilyalı parfüm... Denediğim ve kullandığım onca parfüm arasında benim için yeri çok ayrı. 2 al 1 öde kampanyasından almıştım. İki şişeyi bitirdim. Kampanyanın tekrarlanmasını bekliyorum. O kadar şeker, o kadar kalıcı, o kadar güzel bir koku ki... Aşığım resmen = )

12 yorum :

  1. sephoranın ucretı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  2. ımmm vanilya bayılıyorum bende bir şişe var arada kullanıyorum özellikle bu havalarda kullanmaya cok uygun bi parfüm.bende vücut spreylide var ikisini birden kullanınca dahada kalıcı oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi bittigine göre yenilerini alma vakti gelmis <3

    YanıtlaSil
  4. serumdan ben de çok memnunum:) avonun pek çok saç ürününü kullandım, bazıları kötü ama arada bazen çok süper olanlar çıkyor.

    YanıtlaSil
  5. Vanilyayı ben de çok severek kullanıyorum. Saç ucu serumunu bir krer kullandım bıraktım, ben de sürekli kullanayım o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. sephora ürünlerini online olarak nerelerden temin edebiliriz acaba??

    YanıtlaSil
  7. sephora bulunmayan şehirler için internetten alınabilecek siteler var mı? aynı şeyi mac nars ve bobi brown için de sormak istiyorum

    YanıtlaSil
  8. Malesef Sephora ürünlerini online alamıyoruz kızlar. NARS ürünlerini

    http://www.vepa.com/Departman/2623/Nars.aspx

    adresinden alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir post olmuş. Yalnız bir konuda uyarmak istiyorum.

    geçen hafta koltukaltımdaki kaşıntıdan dolayı cilt doktoruna gittim. beni antiperspirant deodorant kullanmamam konusunda uyardı. üzerinde antiperspirant yazmayan bir tane aldım ve bir haftadır rahatım:)bu tür deodorantlar gözenekleri kapattığı için zararlıymış. annem yıllardır söylüyor kulak asmıyordum, doktor söyleyince ciddiye aldım:))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. avonun o ürünü benim de favorim.
    rossmanda satıln ısanayı da dene derim cok iyi gercekten.

    the body shop stickleri tavsiye ederim
    pudralı olanları sevmıyorum ben

    YanıtlaSil
  11. sonuncuyu merak ettimmmm
    markasi bilmek isterdim :)
    blogguma yorum olarak yazarsan sevinirim
    sevgilerimle Hatice

    YanıtlaSil
  12. avon saç serumunun bir işe yaradığını düşünmüyorum

    YanıtlaSil