22.10.2011

Günün Makyajı... {Kiremit}

Uzun zamandır makyaj fotoğrafı eklemiyordum. Bu akşam sırf blogda paylaşmak için bir makyaj yaptım. Ancak yine akşamın gazabına uğradım. Makyajı tam yansıtan fotoğraflar çekemedim...

Her şey böyle başladı >.<



Sonra ise böyle oldu...






Bu fotoğrafta makyajı o kadar beğendim ki, sanırım gelin makyajım böyle olsun isterdim = )





Kullandığım ürünler ;
  • Mac Prep+Prime Fortified Skin Enhancer
  • Lancome Effacernes - 02 Beige Sable
  • The Body Shop Extra Virgin Minerals - 202 Natural Vanilla
  • Urban Decay Primer Potion Original
  • Inglot Free System Eyeshadows - 463, 405, AMC Shine 12, AMC 55, AMC 63
  • MAC Dark Diversion fluidline
  • Benefit They're Real rimel
  • Inglot Body Sparkles - #54
  • Inglot kaş farı
  • YSL Terre Saharienne Bronzing Powder - #2
  • MAC Subculture dudak kalemi
  • Avon Never So Nude ruj
  • Benefit High Beam

17 yorum :

  1. Kirpiklerin çok güzel gözüküyor :) Çok sade çok güzel bir makyaj olmuş. Çok çok beğendim :) Birsürü çok yazabilirim buraya :D

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle kirpiklerin çok güzel gözüküyor! makyaj da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gözüküyor hersey :)
    ben gözün içine kalem çekmeden, kirpik altına uygulama yapma konusunda pek başarılı olamıyorum.
    bu makyajda cok hosuma gitti bu durum :) bu yapımıda anlatıp ya da fotograflayabilirseniz cok sevinirim .)

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum ve uygulamalarınızı çok beğeniyorum.Makyaj ürünlerimi seçerken sizi referans alıyorum diyebilirim.Bu makyaj da süper olmuş gerçekten.Yeni videolarınızı bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  5. Gözlerin gerçekten mükemmel görünüyor!
    Ellerine sağlık çok beceriklisin!

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Hacer'cim öncelikle makyajın şahane olmuş ee makyajın altındaki yüz güzel olunca doğru makyajla o güzellik dahada ortaya çıkmış.:)
    Makyajda Mac Prep+Prime Fortified Skin Enhancer kullanmışsın sanırım bunu makyaj bazı olarak kullandın memnun musun?
    Birkaç hafta önce mac'te bunu denemiştim oradaki mua renkli nemlendirici olarakta kullanabilirsin demişti sen hiç bu ürünü tek başına kullandın mı nasıl güzel mi?
    Şu ana kadar bu ürün hakkında bloglarda bir post, yorum falan göremediğim için senin kullandığın ürünler içinde olunca sorayım dedim.:)

    YanıtlaSil
  7. Kızlar hepinize teşekkürler.

    Melal'cim evet bu makyajda baz olarak, cilt tonumu dengelemek için kullandım. Renkli nemlendirici olarak kullanmadım ama bence kullanılamaz. Çünkü sürdüğünde rengi açık oluyor. Beyaz olmasa da hafif pembemsi bir ton oluyor. Ayrıntılı bir yazı hazırlamaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş makyajın, gözler özellikle de kirpikler şahane, bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Kirpikler gerçekten mükemmel görünüyor ama kiremit far pek hoş gelmiyor bana tabi bu benim fikrim o yüzden pek sevmiyorum ama farın rengi dışında kirpikler ten makyajı hepsi çok hoş duruyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. kirpikler şahane ya.. benefit in rimelini almak şart oldu. bnm kirpikleirm kıvrık değil ve kısa umarım beni mutlu eder.

    bu arada bu makyajda kirpik diplerine far mı sürdün cok güzel. cünkü direk kalem cekince cok keskin oluyor bu yarım uygulamayı nasıl yaptın kalem gibi durmuyor süper şirin.
    bir de son olarak;
    göz pınarlarına parlatıcı mı sürdün böle hafif bi aydınlık dokunus war. ben beyaz far sürüorum bu efekti yapmak için un sürmüş gibi kalıorr gün ısığında bceremedim gitiii=)
    cok cok cok güzel cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  11. En cok gözlerini begendim, hem dogal hemde güzel duruyor : )

    YanıtlaSil
  12. Kızlar teşekkürler tekrar = )

    Adsız, farı kalem fırça ile göz altlarımın yarısına kadar sürdüm. İç kısımlara daha açık bir ton kullandım. Göz pınarında ise Inglot Body Sparkles yani sim kullandım çok hafif. Beyaz far riskli olabiliyor. Altın, gümüş ya da açık krem rengi sedefli bir far ile çok hoş oluyor. Denemeni öneririm = )

    YanıtlaSil
  13. gözlerin harika görünüyor, kocaman kocaman bakan masum gözler, bence de gerçekten gelin makyajında da gözlerini böyle vurgulamalısın :)

    YanıtlaSil
  14. çok hoş bi makyaj olmuş mükemmel ! :)

    YanıtlaSil
  15. RİMELİN HARİKAYMIŞ.TAM İSTEDİĞİM GİBİ KİRPİKLER.MAKYAJ SÜPERRR.

    YanıtlaSil
  16. bu makyaja bayıldım.özelliklede rimele! bu hafta mutlaka alacagım :)

    ama keşke makyajın videosunu da çekseydiniz.benim gibi makyaj yapamayanlar bari birşey öğrenirdi:)

    yazılıarınızı sürekli takip ediyorum.gec buldum,ama iyiki buldum bu blogu :))
    basarılar..

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş sizi kk takip ediyorum dum lütfeeen bu makyajın vidyosunu yapın selamlar

    YanıtlaSil