22.10.2011

Günün Makyajı... {Kiremit}

Uzun zamandır makyaj fotoğrafı eklemiyordum. Bu akşam sırf blogda paylaşmak için bir makyaj yaptım. Ancak yine akşamın gazabına uğradım. Makyajı tam yansıtan fotoğraflar çekemedim...

Her şey böyle başladı >.<



Sonra ise böyle oldu...






Bu fotoğrafta makyajı o kadar beğendim ki, sanırım gelin makyajım böyle olsun isterdim = )





Kullandığım ürünler ;
  • Mac Prep+Prime Fortified Skin Enhancer
  • Lancome Effacernes - 02 Beige Sable
  • The Body Shop Extra Virgin Minerals - 202 Natural Vanilla
  • Urban Decay Primer Potion Original
  • Inglot Free System Eyeshadows - 463, 405, AMC Shine 12, AMC 55, AMC 63
  • MAC Dark Diversion fluidline
  • Benefit They're Real rimel
  • Inglot Body Sparkles - #54
  • Inglot kaş farı
  • YSL Terre Saharienne Bronzing Powder - #2
  • MAC Subculture dudak kalemi
  • Avon Never So Nude ruj
  • Benefit High Beam